czy G40 do golfa 2 jest dobry??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

masztal1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 24, 2008 22:20
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

czy G40 do golfa 2 jest dobry??

Post autor: masztal1988 » sob lis 15, 2008 00:11

Witam zastanawiam nad kupnem golfa II z silniczkiem 1.3 na wtrysku. I jak go kupie to chciałbym zrobic małą przeróbke a mianowice założyc silnik z polo G40 i nie wiem czy byłoby bardzo dobre rozwiązanie?? Doradzcie mi czy warto to zrobić. Bo bardzo nad tym myślałem czy jest to dobry pomysł.
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 00:12 przez masztal1988, łącznie zmieniany 1 raz.


Bedzie zmiana z III na II :D:)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 15, 2008 00:20

ja tam bym szukał większego silnika, z mk3 np dwulitrowy. Znajdziesz łatwo, a znajdziesz G40 czy G60 w dobrym stanie i bez konieczności drogich napraw "G"?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

masztal1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 24, 2008 22:20
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: masztal1988 » sob lis 15, 2008 00:28

Właśnie dlatego nie wiem co mam zrobic czy to sie opłaci.


Bedzie zmiana z III na II :D:)

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob lis 15, 2008 00:32

Trafic na dobra sprężarke to bardzo ciężko.
Zainwestuj wsilnik o pojemności 1,8 lub 2,0 z golfa 3.
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 11:41 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lis 15, 2008 08:32

masztal1988, G-40 ma z tego co pamiętam 113 PS,więc bez szału.
Jak Koledzy radzą,pakuj ABF lub przynajmniej KR :bigok:
Maćkooo pisze:Trafic na dobra turbinę to bardzo ciężko.
Popraw na kompresor bo zaraz rozpęta się dyskusja na temat różnicy w budowie między kompresorem a turbosprężarką :helm:



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lis 15, 2008 09:24

szukaj PG z MK2 G60 - 16 KW wiecej niz KR a to jest odczuwalna roznica - MK3 wysiada, nie wazne jaki ma silnik (chyba ze trafisz na VR6)



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob lis 15, 2008 12:07

Moim zdaniem "G" to shit, chodzi mi trwałość tego wynalazku VW-eja. Nic dziwnego,że np. produkcję "G60" bardzo szybko zaprzestano (coś po 3-4 latach) . Ciekawe dlaczego?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

masztal1988
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 24, 2008 22:20
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: masztal1988 » sob lis 15, 2008 12:10

A z corrado G60 ???


Bedzie zmiana z III na II :D:)

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » sob lis 15, 2008 15:36

zodiak pisze:Moim zdaniem "G" to shit, chodzi mi trwałość tego wynalazku VW-eja. Nic dziwnego,że np. produkcję "G60" bardzo szybko zaprzestano (coś po 3-4 latach) . Ciekawe dlaczego?
Na jakiej podstawie twiedzisz że 'G to shit'?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob lis 15, 2008 15:54

zodiak pisze: chodzi mi trwałość
Nie wiem jak teraz (bo regeneracja G potaniała) ale jakieś "parę lat temu" to co drugi (jak nie częściej) G-60 (zwłaszcza w corrado) miał pominiętą sprężarkę. G szybko pada , tak 100-130 tyś i po sprężarce choć nie twierdzę że nie ma egzemplarzy "żywotniejszych". Wtedy wymiana sprężarki na nową to to była prawdziwy cios dla kieszeni (5 tysięcy ówczesnych marek - mniej więcej 10 tyś obecnych złotych). Kiedyś zastanawiałem się nad G ale zwątpiłem, co innego władować zamiast G(...a) normalną turbinę.
Oczywiście G ma też zalety (jak działa :D ) - czyli brak "dziury".
Ale jak dla mnie G to padaka, chyba że się ma nówkę sprężarkę.


P.S
Nie wiem jaka jest obecnie jakość regeneracji G i ile po takiej naprawie G polata ale wymiana/regeneracja sprężarki "co wymianę paska rozrządu" to mnie osobiście trąca.
Ale to moje prywatne zdanie na ten temat.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » sob lis 15, 2008 16:04

Regeneracja już potaniała, teraz uzupełnienie ubytku to koszt około 80zł/1cm, a cały zestawe regeneracyjny można kupić za 300-400zł... a żywotność kompresora w dużej mierze zalezy od jego eksploatacji.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » sob lis 15, 2008 18:28

a pomyslales o tym ze zaprzestali produkcji G z powodu braku zainteresowania
ilu gowniarzy w tamtym czasie bylo stac na cos takiego
normalny facet ktory mial rodzine wolal wydac mniej na samochod niz miec 130 kucy tylko po to by wozic dziecko do szkoly
poza tym VW to auto dla ludu jak wskazuje nazwa a nie do scigania sie



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob lis 15, 2008 18:58

agrala pisze: poza tym VW to auto dla ludu jak wskazuje nazwa a nie do scigania sie
Dlatego stworzono między innymi VR-a i 1,8T :D Heheh. Pozdrawiam.

P.S
A scirocco , corrado i GTI to taki kaprys :D
Ostatnio zmieniony sob lis 15, 2008 19:08 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob lis 15, 2008 19:31

zodiak pisze:Moim zdaniem "G" to shit,
wg mnie nie a jego krótka żywotnośc to zazwyczaj zależy od dałnów którzy nie potrafia sie z takimi samochodami obchodzić.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 273 gości