Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

DG
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob paź 04, 2008 13:25
Lokalizacja: Dębica

komputer FIS

Post autor: DG » śr lis 12, 2008 23:41

Witam. Mam prośbę. Powiedz mi czy po wymianie licznika 1J0 920 801E na 1J0 920 822C w Twoim Golfie wszystko chodziło dobrze - zegary, komputer i kontrolki, szczególnie kontrolka ABS czy nie świeciła się cały czas po uruchomieniu silnika?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 12 Lis 2008 22:51 ]
czajaa22, Witam. Mam prośbę. Mógłbyś mi napisać czy po wymianie licznika 1J0 920 801E na 1J0 920 822C w Twoim Golfie wszystko działało dobrze, w tym kontrolka ABS? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
Damian.



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » czw lis 13, 2008 12:27

taki mały OT choć związany z tematem:
wszyscy chcą mieć zegary z FIS, jedni zapłacili więcej inni mniej, nikt nie napisał o tym jak dbać o taki wyświetlacz, zimia się zbliża i z rana, na wyświetlaczu wszystko jest w "zwolnionym" tempie. Latem też trzeba uważać bo jak postoi na słońcu to wyświetlacz może się wylać. Widziałem u kumpla FIS z 2 uszkodzonymi linijkami - słabo to wygląda a naprawa pewnie jest droga :grrr:


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw lis 13, 2008 15:22

Myślę że w zimie raczej nic nie zrobisz. Bo niby co :chytry: Z czasem auto sie nagrzeje i zegary też.



Awatar użytkownika
ThoMass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: śr mar 12, 2008 07:33
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: ThoMass » pt lis 14, 2008 15:09

hryniew pisze:Słuchajcie mam jeszcze jedno pytanko - chcę podpiąć w końcu czujnik temperatury zewnętrznej a nie mam instalacji. Wyciągnąłem na razie kabelek z wtyczki do zegarów do komory silnika. Teraz przeciągnę go do zderzaka i tu pojawia się pytanie - skąd wziąć masę? Czy jest jakiś pewny punkt w okolicy fabrycznego montażu czujnika? Czy wracać do kabiny i tam podpiąć na masę pod zegarami? A może prosto do akku wrócić? Wiem, że pytanie jest dość głupie ale chciałbym sobie przygotować wiązkę itp i nie chcę przedobrzyć z długościami kabli.

Witam
Ja rowniez przymierzam sie do wymiany zegarkow i potrzebowal bym kupic ten czujnik temperatury zew. Moze ktos zna nr. tego czujnika z etki, zeby nie wcisneli mi czegos innego. I jak to mniej wiecej cenowo wyglada.
A propo ciagniecia kabla od czujnika do licznika to ktoredy najlepiej, moze jakies foto ktos posiada.
Dzieki za wszelkie odpowiedzi.

Pozdro



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » pt lis 14, 2008 16:52

ThoMass, numer czujnika 1J0919379A - cena 62zl
Masz 2 wyjscia jesli chodzi o przejscie spod maski do wnetrza.
1 - kolo pedalow idzie wiazka do komory silnika
2 - pod podszybiem od strony kierowcy jest puszka, otworz ja i bedziesz mial dostep do srodka (chyba wygodniejsza opcja)



Awatar użytkownika
seti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seti » pt lis 14, 2008 17:57

cinek2004 pisze:numer czujnika 1J0919379A - cena 62zl
Ja tam kupiłem w sklepie elektronicznym zwykły termistor NTC 1k za 1,5zł i działa jak należy, temperaturę komputerek wskazuje poprawnie.
ThoMass pisze:A propo ciagniecia kabla od czujnika do licznika to ktoredy najlepiej, moze jakies foto ktos posiada.
Ja właśnie pociągnąłem kabelek podczas instalacji tempomatu tak jak cinek2004 pisał tym drugim sposobem - przez puszkę pod podszybiem.
Ostatnio zmieniony pt lis 14, 2008 18:02 przez seti, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdrawiam
seti

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » sob lis 15, 2008 00:10

ThoMass, tu masz za 29 zeta oryginał http://www.allegro.pl/item483085197_czu ... t_itp.html


[b]148KM/326Nm[/b]

Olito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 08:41
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Olito » sob lis 15, 2008 11:15

seti pisze:Ja tam kupiłem w sklepie elektronicznym zwykły termistor NTC 1k za 1,5zł i działa jak należy, temperaturę komputerek wskazuje poprawnie.
A mi ten termistor pokazuje 7 stopni jak na dworze są 3.



Awatar użytkownika
seti
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 19:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: seti » sob lis 15, 2008 12:07

Olito pisze:A mi ten termistor pokazuje 7 stopni jak na dworze są 3.
Fakt termistory mają różne charakterystyki (różny współczynnik B), widocznie mi się trafił taki ze zbliżoną charakterystyką do tego co jest w oryginale. Generalnie u mnie pokazuje temperaturę nawet dokładnie, kiedyś patrzyłem na zwykły termometr i pokazywał ok. 5 stopni i komputerek też pokazywał około 5 stopni. Ostatnio jechałem kiedyś przez most, na którym był wskaźnik temperatury i też wskazania były zbliżone: na moście 8,2 stopnia a w samochodzie 8-8,5 stopnia. Ciekawe jak będzie w zimie przy ujemnych temperaturach.


pozdrawiam
seti

Tomasz T
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt sie 08, 2008 09:08
Lokalizacja: Oława/Wrocław

Post autor: Tomasz T » śr lis 19, 2008 23:05

elo !
sluchajcie tak siedze i czytam ten caly temat od poczatku i mam takie pytania do Was!
mam mk4 z wrzesnia 2000roku, mam pelny fis, i pokazuje mi tylko otwarta tylna klape :(
jest nie wlaczony czy jak ??
pomozcie..... :)


Tomasz T

Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » wt lis 25, 2008 13:38

witam

prosze o odpowied zbo jestem zielony a nie moge tego znależć

jesli chciałbym kupic i wymienic zegary to wystarczy je po prostu zamienic czy cos trezba przerabiać

czy bec can -autko mam z 1998 roku mozna załozyć pełen fis? czy tylko 1/2

dziekuje i pozdrawiam



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Post autor: cinek2004 » wt lis 25, 2008 16:45

Mozna pelen fis ale bez cana to nawet 1/2 ciezko znalezc.
Po przelozeniu licznika trzeba zakodowac kluczyki. Musisz znac PIN nowych zegarow.



Awatar użytkownika
wladek78
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pt lis 23, 2007 22:32
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: wladek78 » śr lis 26, 2008 11:19

aha

i mam drugie pytanie-numer licznika z tyłu znajde jak 920 to mam cana jak 919 ti nie? tak?

i kolejne pytanko-mam licznik 7000 obrotów i 220 predkość-moge wsadzić z takimi obrotami ale 260 na liczniku..
on wtedy dobra predkosc bedzie pokazywał
pozdro



Awatar użytkownika
uksz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 00:43
Lokalizacja: Ciechanów
Kontakt:

Post autor: uksz » śr lis 26, 2008 18:08

cinek2004 pisze:Mozna pelen fis ale bez cana to nawet 1/2 ciężko znaleźć.

Ja już coraz bardziej się przekonuje ,że znalezienie zegarów z FIS'em bez CAN graniczy z cudem :( A jak już są to za takie pieniądze że głowa boli :kac: Ci którym się udało takie zegary kupić to prawdziwi szczęściarze.


Obrazek
TDi 205Km410Nm viewtopic.php?f=&t=177928" onclick="window.open(this.href);return false;
R36 320Km403Nm viewtopic.php?f=&t=394736" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk1 viewtopic.php?f=&t=362930" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 325 gości