krupik pisze:właśnie przebiłem się przez lekturę forum w temacie czujników i też mi wyszło, że to termostat (choć nie pamiętam kto o tym pisał)
teraz zostaje mi przeczyścić czujnik temp (dla świętego spokoju), znaleźć termostat i wymienić
jak możesz to napisz jaki termostat powinien być do 1.6 AKL 2000r to odpadnie mi szukanie
Ja mam febi bilstein HP 100 957 cena 70 z montażem
[ Dodano: 30 Paź 2008 15:03 ]
więc tak zostawiłem dzisaj o 12 samochód w warsztacie z nakierunkowaniem na czujnik temperatury ze względu na trudy odpalania rano i na szarpasnie na II i III.
Godzina 14 30 telefon że auto gotowe.
Błedy: 2 sporadyczne czujnik halla i czujnik temperaturki na licznikach zawsze bylo ok.
Wymienili mi czujnik temperatury, świece, kable i czyscili (powietrze) czujnik halla. Rozebrali przepustnice. Czyszczenie jej zbyt mocne i zbyt pieczolowite powodowalo jej przywieszanie (byla sucha) wd40 pomoglo.
Adaptacja spoko, 40 km od zimnego do gorącego i tak zero szarpania, zero problemow z odpalaniem.
Jeszcze 200 km po zwyklych drogach i autostradzie
nowośc to także wskazówka obrotomierza jak w TDI zero ruchu 850 bez climatroniku 900 obrotów z climatronikiem wrzyce na youtube to załącze link.
No i jest ok rano -2 stopnie i nawet bez najmniejszego problemu
- koszt 300 zł świece boscha 3 elektrody, czujnik beru, kable bosch