aaz nie chce odpalic!!!pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

aaz nie chce odpalic!!!pomocy

Post autor: Balugass » śr lis 12, 2008 20:55

witam!!!
koledzy mam taki problem.Dzis chcialem pojechac po moja dziewczyne do pracy a tu zonk golfik kreci ale nie chce zagadac:(bylo niby wszystko ok kontrolka od swiec zgasla po takim czasie jak zawsze.myslalem na poczatku ze to elektrozawor na pompie ale cyka tak jak powinien .paliwko jest.wydaje mi sie ze to chyba przekaznik swiec bo po przekreceniu kluczyka (kontrolka sie pali)jak dotykalem palcem swiecy to byla zimna (a wydaje mi sie ze powinna sie zagrzac)i tu moje pytanie : przekaznik znajduje sie tam gdzie bezpieczniki ale nie wiem ktory to czy moze mi napisac jakie ma nr??a i podobno jest tez gdzies bezpiecznik od swiec ale jak patrzylem w bezpiecznikach to raczej go tam nie ma:/gdybym mial troche przewodu to probowal bym odpalic go na krotko i wtedy bym wiedzial czy swiece grzeja ale juz wszystko zamkniete :crazy:



Awatar użytkownika
Radek90
Old White
Old White
Posty: 379
Rejestracja: ndz paź 26, 2008 16:54
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Post autor: Radek90 » śr lis 12, 2008 21:24

Moim zdaniem świece padły ;)


__________________________________
:bigok:
__________________________________

Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » śr lis 12, 2008 21:33

1. w AAZ, świece grzeją jak świeci Ci żółta kontrolka, ale nie przestają grzać po jej zgaśnięciu. Poczekaj jeszcze po zgaśnięciu (bez muzyki i hałasu) i usłyszysz po 5-15sek cyknięcie przekaźnika- wtedy spróbuj zapalić.
2. Pali "na pycha"


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » śr lis 12, 2008 21:34

a nie wiesz gdzie jest bezpiecznik swiec zarowych??bo przekaźnik juz zlokalizowalem i jeszcze chcialbym oblukac ten bezpiecznik czy nie spalony :grin:



Awatar użytkownika
MackoMan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 22:50
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: MackoMan » śr lis 12, 2008 21:35

Sprawdz bezpiecznik od świec,to taki duzy 80Amper.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » śr lis 12, 2008 21:36

mam juz go od 2 lat to wiem o ktore "cykniecie"chodzi no ale niestety nic nie cyka...na pych nie probowalem bo nie chce zeby pasek przeskoczyl:/

[ Dodano: 12 Lis 2008 20:37 ]
MackoMan, a wiesz gdzie sie znajduje ten bezpiecznik??



Michau
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 450
Rejestracja: wt gru 28, 2004 16:17
Lokalizacja: SK
Auto: mk4 variant
Silnik: axr

Post autor: Michau » śr lis 12, 2008 21:43

pod maską, zdaje się, że przykręcony w obudowie do przegrody (między komorą silnika oddzielającą od wnętrza)


mk1 1.6D->mk2 GT special->mk3 1.6->mk3 1.8aam->mk2 GT special->mk3 GTD->mk3 GT adz->astra II->mk3 TD-> passat B4 1.8->mk3 GT TDI->mk2 GT special>mk4 SDI

Awatar użytkownika
MackoMan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 22:50
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: MackoMan » śr lis 12, 2008 21:44

Jesli dobrze pamietam jest tam gdzie reszta bezpiecznikow tylko troche wyzej nad nimi.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » śr lis 12, 2008 23:24

MackoMan, cholerka widze tem tylko te przekazniki :/


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
MackoMan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 22:50
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: MackoMan » czw lis 13, 2008 08:03

No musisz go jakos wyciagnac;wiem ze tam jest ciezkie dojscie.Tez kiedys mialem mk3 z aaz-em i spalił mi sie ten bezpiecznik.Wymienilem na nowy i wszystko bylo git



tomch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 13:08
Lokalizacja: Brzegi/Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: tomch » czw lis 13, 2008 13:12

Michau pisze:pod maską, zdaje się, że przykręcony w obudowie do przegrody (między komorą silnika oddzielającą od wnętrza)
Ten jest od podgrzewania płynu chłodzącego. Pozdro



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » czw lis 13, 2008 18:58

dzis sprawdzalem przekaznik prad dochodzi na świece zarowe, elektrozawor tez chodzi i prad do niego dochodzi, filtr paliwa zmieniony.ale widzialem ze wczesniej przed zmiana babelki powietrza od niego ida wiec moze pompa sie zapowietrzyla??jak krece rozrusznikiem to wogole nie puszcza dymku wiec tak jakby paliwa nie dostawal juz sam nie wiem....

[ Dodano: 13 Lis 2008 18:01 ]
a i nie wiecie czy jak podgrzewa sie swiece zarowe to ta listwa ktora łaczy swiece powinna sie nagrzac prawda ??a tu jes zimna ...ale z kolei dostaje prad bo sprawdzalem wiec powinna sie nagrzac....mile widziany spec od aaz-eta z olsztyna zeby oblukal :grin:

[ Dodano: 13 Lis 2008 18:10 ]
a i jeszcze jak podgrzac swiece na krotko??tylko (+) trzeba pociadnac do pierwszej swiecy prawda??



kenorb85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob sie 09, 2008 00:16
Lokalizacja: Kłosowo, Trójmiasto

Post autor: kenorb85 » czw lis 13, 2008 20:24

Balugass pisze:a i jeszcze jak podgrzac swiece na krotko??tylko (+) trzeba pociadnac do pierwszej swiecy prawda??
Tak, trzeba doprowadzić +12V do tej miedzianej szyny, tylko trzeba uważać bo łatwo o zwarcie. I lepiej żeby przewód był gruby bo tam płynie coś ponad 50A i kabel może się nieco "podgrzać".



Awatar użytkownika
MackoMan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 22:50
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: MackoMan » czw lis 13, 2008 22:16

Tez miałem taki przypadek ze sie pompa sie rozszczelniła i paliwo z całego układu wracało do zbiornika. W moim przypadku nie obyło sie bez pompiarza i wydatku 400zł (wymontowanie pompy,naprawa i zamontowanie ). Ale poki co to posprawdzaj wszystkie połączenie przewodów paliwowych,bo jesli pompa jest do roboty to powinieneś zauważyć jakiś nawet niewielki wyciek zn. bedzie sie ślinić gdzies.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości