wymiana belki tylnej z bębnów na tarcze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
conrad20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 20, 2007 23:03
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

wymiana belki tylnej z bębnów na tarcze

Post autor: conrad20 » ndz lis 09, 2008 04:21

Witam! Mam problem ze swoim mk3. Kupiłem okazyjnie tylną belke do golfa na tarcze rozstaw 4x100. Tarcze jak i klocki wygladaja jak nowe. Belke z tarczami kupiłem jakieś 3 miesiące temu. Leżała przez ten czas w garażu. Aż do dzisiaj. Dziś postanowiłem ją wkońcu zmienić. No i tu powstały problemy. Aha, zapomnialem do dodać że przy okazji wymieniłem płyn hamulcowy. Problemy są takie.:
1. Gdy była belka na bębny i jechało się w 5 osob to przy wiekszej dziurze dopiero coś zaczeło trzeć, a teraz przy belce na tarcze co chwile trze tylne lewe koło o karoserie samochodu. Nie wiem co jest tego powodem.
2. Hamulce są dobre, ale nie odczulem lepszego hamowania niż były bębny. Ucieka za to tylko pedał. jest twrady ale nie lapie w tym samym miejscu co bębny, troszke schodzi w dół. hamulce odpowietrzane. Nawet przód rownieżzostał odpowietrzony.
3. odczuwam że z tylu chuczą łożyska. Ale wydaje mi sie że jak ktoś wymieniał nowe tarcze i klocki to też wymienil łożyska. Jest przyczyna że jak belka zostala nie uzytkowana przez jakiś czas tołożyska sie zastają i teraz chuczą ?
Proszę o pomoc
Dziękuje!
PozdraVWiam



Awatar użytkownika
marcin.w
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: pn lip 28, 2008 21:40
Lokalizacja: Łódź/Monachium

Post autor: marcin.w » ndz lis 09, 2008 08:40

conrad20 pisze:1. Gdy była belka na bębny i jechało się w 5 osob to przy wiekszej dziurze dopiero coś zaczeło trzeć, a teraz przy belce na tarcze co chwile trze tylne lewe koło o karoserie samochodu. Nie wiem co jest tego powodem.
Powodem może być źle ustawiona belka na otworach mocujących do karoserii,lub kupiłeś belkę po jakimś "delikatnym" spotkaniu z dziurą lub innym pojazdem.
conrad20 pisze:2. Hamulce są dobre, ale nie odczulem lepszego hamowania niż były bębny. Ucieka za to tylko pedał. jest twrady ale nie lapie w tym samym miejscu co bębny, troszke schodzi w dół. hamulce odpowietrzane. Nawet przód rownieżzostał odpowietrzony.
Upierał bym się żeby jeszcze parę razy odpowietrzyć skoro pedał wpada w podłogę.
conrad20 pisze:3. odczuwam że z tylu chuczą łożyska. Ale wydaje mi sie że jak ktoś wymieniał nowe tarcze i klocki to też wymienil łożyska. Jest przyczyna że jak belka zostala nie uzytkowana przez jakiś czas tołożyska sie zastają i teraz chuczą ?
Niekoniecznie łożyska mogły być wymienione i wątpię żeby się zastały po trzech miesiącach odpoczynku w garażu.
Pozdrawiam :bajer:



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » ndz lis 09, 2008 12:48

Kiedys obilo mi sie o uszy ze lepiej hamuja bebny niz tarcze prawda to czy nie?



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » ndz lis 09, 2008 13:43

Mavrick pisze:Kiedys obilo mi sie o uszy ze lepiej hamuja bebny niz tarcze prawda to czy nie?
to zobacz jakie hamulce z tyłu mają sportowe i droższe auta.



wojtassMkVI

Post autor: wojtassMkVI » czw lis 13, 2008 10:12

Powodzenia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 119 gości