Nierówne obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kropik

Nierówne obroty

Post autor: kropik » śr cze 11, 2008 11:52

Witam,
mam problem z moją golfiną-zaraz po uruchomieniu silnik wchodzi na wysokie obroty, potem spada na normalne, a póżniej faluje bez przerwy na jałowym jak i na biegu, bez względu na to czy jest zimny czy rozgrzany.Silnik 1.4 60KM bez LPG.
Wiecie co to może być?
Z góry dzięki za odp



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr cze 11, 2008 12:39

silniczek krokowy, lewe powietrze, za mocno naciagnieta linka gazu, odlacz akumulator na 15 min i po odpaleniu zostaw go do wlaczenia sie wentylatora bez dotykania gazu


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

kropik

Post autor: kropik » śr cze 11, 2008 22:15

zrobiłem tak jak napisałeś i wszystko wróciło do normy:)mógłbyś mi napisać czym było to spowodowane?
dzięki wielkie:)
pzdr



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » czw cze 12, 2008 09:25

kropik,
kolego możesz dokładnie napisać co zrobiłeś??
kiedy odłączyłeś akumulator i kiedy go 2 raz podpiąć?? :chytry:
pozdrawiam i z góry dzięki :chytry:


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

kropik

Post autor: kropik » czw cze 12, 2008 10:05

odłączyłem klemy na jakieś 20 minut, potem podłączyłem spowrotem, odpaliłem autko aż wentylator załączył.Potem wygasiłem i jak póżniej wyjeżdżałem to było OK:)



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » czw cze 12, 2008 10:07

kropik,
oki
wielkie dzięki za cenne informacje
zaraz lece testować
pozdro


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw cze 12, 2008 11:19

hehe nie ma sprawy, mamy podobne silniki, sprawdz jeszcze linke gazu zeby na rozgrzanym silniku miala lekki luz


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

kropik

Post autor: kropik » czw cze 12, 2008 21:45

a jednak...musiałem wymienić silniczek krokowy bo szalał znowu.Na szczęście dostałem używany i zamontowałem i narazie jest OK.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw cze 12, 2008 21:56

mialem to samo niestety, jaki ten silniczek masz 6 pinowy?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

kropik

Post autor: kropik » czw cze 12, 2008 23:02

nie, na szczęście mam 4 pinowy bo sześcio nie było na stanie:)



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » ndz cze 15, 2008 19:13

no i nie pomogło mi te odłączanie klem i rozgrzewanie silnika
czy costało mi tylko wymaina silniczka krokowego czy jest jeszcze coś ??
jak inaczej moge wykryć broblem/ błędy?? :chytry:


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

kropik

Post autor: kropik » ndz cze 15, 2008 20:59

pewnie tylko wymiana silniczka...ale poszukaj jeszcze o tych obrotach na forum.a jak będziesz kupował krokowy to najlepiej nowy, bo ja kupiłem używke i też coś szwankuje, chociaż mniej niż tamten.pzdr:)



krzycho102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 02, 2008 09:55
Lokalizacja: NYSA

Post autor: krzycho102 » sob lis 08, 2008 15:19

Mam podobny problem w mojej III 1.6 z gazem z 93r wszystko chodzi normalnie ale podczas jazdy jak wrzucę bieg jałowy silni wchodzi na bardzo wysokie obroty zdarza się to od czasu do czasu. Mam przeczucie że to wina silnika krokowego pewnie nadchodzi jego koniec, gdzie on się znajduje, może wystarczy go potraktować WD-40, podpowiedzcie mi na co jeszcze muszę zwrócić uwagę zanim zacznę się rozglądać za kupnem jakiejś używki.Pozdrawiam i czekam na jakąś sensowną podpowiedź



Awatar użytkownika
ducker24
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
Lokalizacja: Lublin/Kanie
Kontakt:

Post autor: ducker24 » ndz lis 09, 2008 09:13

jake masz kolego oznaczenie silnika :chytry:


To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata

[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 307 gości