przekładnia kierownicza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

prezes14341
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lis 06, 2008 01:15
Lokalizacja: Myszków

przekładnia kierownicza

Post autor: prezes14341 » czw lis 06, 2008 01:28

Witam . Mam taki problem i bardzo bym prosił was o pomoc... Posiadam VW Jette z 88 roku z silnikiem 1.6 i mam duże luzy na przekładni kierowniczej (bez wspomagania) , która z tego co mówili mechanicy nadaje się do wymiany. I moje pytania do was : Pierwsze : czy kupić używana przekładnie z jakiegoś tam rozbitka czy nowy zamiennik? , i drugie pytanie : Czy taka przekładnia ( http://moto.allegro.pl/item472385077_pr ... orzow.html ) pasowała by do mojej jetty i co o niej sądzicie?

.Widziałem tu na forum wiele tematów związanych z przekładnią ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na te pytania ...
Ostatnio zmieniony czw lis 06, 2008 01:30 przez prezes14341, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw lis 06, 2008 01:35

jesli nową to kup w sklepie na alledrogo nie polecam,używkę tylko z gwarancją na okres sprawdzenia


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

sergio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw mar 13, 2008 18:24
Lokalizacja: Piła

Post autor: sergio » czw lis 06, 2008 18:07

Ja na twoim miejscu kupił bym uzywaną ze szrotu najlepiej z kasacji pojazdu bo widzisz jak autko było stuknięte.


sergio

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2348
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » czw lis 06, 2008 18:43

prezes14341, to że masz luzy do na drążkach przeważnie są luzy


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lis 06, 2008 19:15

Przemek pisze:to że masz luzy do na drążkach przeważnie są luzy
co takiego?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2348
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » czw lis 06, 2008 21:53



LEŚNY PRZYTULAS

prezes14341
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lis 06, 2008 01:15
Lokalizacja: Myszków

Post autor: prezes14341 » pt lis 07, 2008 13:23

po przeczytaniu tych tematów mam już bardzo mieszane odczucia co do tego... Bo faktycznie moje auto ściąga w lewo i kierownica ma luz ok 20 stopni... i troche trzepie kierownicą.. więc z tego co przeczytałem wychodzi na to jakby to były końcówki drążka kierowniczego. Tylko dlaczego mechanicy kazali mi wymienić przekładnie ?? a później dopiero drążki?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt lis 07, 2008 14:56

Bo to partacze , zobaczysz jak będzie po wymianie drążków , nie będziesz miał luzów auto prosto będzie szlo


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

prezes14341
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lis 06, 2008 01:15
Lokalizacja: Myszków

Post autor: prezes14341 » pt lis 07, 2008 17:10

Dziękuję wam wszystkim za porady. Dziś byłem na stacji diagnostycznej aby mi dokładnie wszystko sprawdzili. Niestety faktycznie chodzi o przekładnie... Strasznie hałasuje i ma luzy ;/ a końcówki i drążki wyglądają na dobre .



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lis 07, 2008 17:24

prezes14341, nie da się jeszcze trochę przycyganić, czyli dokręcić śróby regulacyjnej przekładni?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

prezes14341
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lis 06, 2008 01:15
Lokalizacja: Myszków

Post autor: prezes14341 » pt lis 07, 2008 17:32

podobno nic to już nie da... ale już zlokalizowałem za 100 zł używaną przekładnie w dobrym stanie razem z końcówkami więc chyba nie ma sensu już nawet zaglądać do tej śruby ;/



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lis 07, 2008 17:35

ano. Jeśli z calymi drążkami łącznie z końcówkami to ok, jeśli nie - upewnij się żby była tej samej firmy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

prezes14341
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw lis 06, 2008 01:15
Lokalizacja: Myszków

Post autor: prezes14341 » pt lis 07, 2008 18:09

właśnie tak... z całymi drążkami i końcówkami ... nawet te gumy co są na drążkach są nawet nie popękane . także myślę że będzie dobrze ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 326 gości