Obroty Golf 2 1,3 pelny wtrysk

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wicher18gl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 13:18
Lokalizacja: podkarpacie

Obroty Golf 2 1,3 pelny wtrysk

Post autor: wicher18gl » ndz lis 02, 2008 14:13

dokladnie mam taki problem zimny silnik jest .. nagrzeje sie obroty faluja strasznie wszystko sie trzensie jak wlacze swiatla nacisne na Ham.. to jeszcze gorzej powymienialem uszczelki kolektorow sacy ,, wyd .. przepustnice czyscilem 100 razy sada jest git co jeszcze mam zrobic jesli ktos naprawil taki problem blagam o pomoc .. jesli komus sie uda to odwdziecze sie..pln.. odpowiedzi na meila prosze wicher18gl@o2.pl


Wicher

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz lis 02, 2008 14:28

Kolego, to jest standardowy problem w NZ, niejeden już z tym walczył (w tym ja) i niejeden poległ. Wymieniłem praktycznie wszystko. Pozostał mi do wymiany jeden element, a mianowicie element który nosi nazwę dodatkowa przesłona powietrza, lub przesłona powietrza dodatkowego. Znajduje się to pod kolektorem ssącym, i idzie od niego wężyk do przepustnicy. a w zasadzie taki grubszy wąż. I jest podłączona kostka z prądem. Działa to na zasadzie silniczka krokowego. Jednak nie wymieniłem tego , gdyż jest niedostępne w podróbce, a oryginał kosztuje koło 600PLN. Jak masz możliwość to podmienić albo sprawdzić czy działa to spróbuj zacząć od tego.


Obrazek

Awatar użytkownika
wicher18gl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 13:18
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: wicher18gl » ndz lis 02, 2008 14:42

czasami takie obroty doprowadzaja do wscieklosci ... czerwone swiatlo.. a tu ci sie cala buda telepie wioska juz calkiem :/ normalnie wyczesac tym autem tylko w drzewo ..wysiac zamknac i wrocic autobusem od domu :grrr:


Wicher

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz lis 02, 2008 14:56

Załóż jakis basowy tłumiczek, podkręć obroty i bedzie ci fajnie strzelał na światłach.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 02, 2008 17:29

tauka pisze:Jak masz możliwość to podmienić albo sprawdzić czy działa to spróbuj zacząć od tego.
toć wystarczy ścisnąć temu weża na rozgrzanym i już wiadomo. Ale ten zawór nie powoduje falowania tylko wysokie obroty na ciepłym, jeśli jest uszkodzony


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » ndz lis 02, 2008 18:00

Ale ten zawór nie powoduje falowania tylko wysokie obroty na ciepłym, jeśli jest uszkodzony
_________________
skoro tak twiedzisz. Ja tam dokładnie nie wiem. Elektronik stwierdził, że to moze być przyczyna spadku obrotów.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 02, 2008 18:10

Tyle że ten zawór zamyka się na rozgrzanym. Wygląda to tak: zawór pada czyli sie nie zamyka po rozgrzaniu, wtedy obroty na ciepłym sa za wysokie, więc mechanik kręci śróbami regulacyjnymi od składu CO i od obrotów żeby te obroty obniżyć. I dopiero ten fakt rozregulowania może dać falowanie. Sam zawór też ma śróbęczkę regulacyjną
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 18:11 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
...OSA...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 692
Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:04
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: ...OSA... » ndz lis 02, 2008 19:39

a pzreplywomierz czysciles? tzn czujnik ktory sprawdza powietrze? jak zdejmiesz filtr i ten plastki to zobaczysz w srodku takie obudowany drucik wystarczy go wyczyscic ale tylko powietrzem pod cisnieniem ja to robie co pol roku bo mam te same obiawy a po przeczyszczeniu chodzi idealnie :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 02, 2008 19:51

...OSA..., to w osłonie plastykowej to jest czujnik temperatury powietrza zasysanego i bez sensu go czyścić, a przepływomerz w NZ działa na zasadzie klapki połącznej z potencjometrem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
...OSA...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 692
Rejestracja: pt lip 27, 2007 21:04
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: ...OSA... » ndz lis 02, 2008 20:21

Paweł Marek, bez sensu? to dlaczego jak go wyczyszcze to nie ma zadnych skokow obrotow?



Awatar użytkownika
wicher18gl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 13:18
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: wicher18gl » wt lis 04, 2008 19:57

nie mam juz sily z tym autem :crazy: nie wiem oc to wkoncu jest .. mam pytanko pod filtrem powietrza w blotniku znajduje sie jakis zbiorniczek co ida do niego przewody z podcisnienia jest mozliwe ze ten zbiorniczek sie zesypal? slyszalem ze to jest zbiorniczek do rezerwy podcisnienia ? prosze o pomoc z tym autem :otepienie:


Wicher

Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt lis 04, 2008 22:56

wicher18gl, jest to filtr węglowy, tylko i wyłącznie w celu spełnienia norm środowiska, nie ma on żadnego wpływu na pracę silnika, można go spokojnie wywalić nawet :)


Obrazek

Awatar użytkownika
wicher18gl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: ndz lut 24, 2008 13:18
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: wicher18gl » śr lis 05, 2008 23:18

to ja juz nie wiem co zrobic z tym autem ... sprzedam golfa 2 !! :grin:


Wicher

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw lis 06, 2008 12:12

Ja myślałem, że takie problemy to tylko w gaźnikowcu - ojciec miał Wartburga :bigok: 1.3 z podobnymi objawami, którego po nim przejąłem. Tam przyczyną kłopotów był m.in. gaźnik, ale pamiętam, że dużą poprawę dała wymiana świec i przewodów wysokiego napięcia. - pewnie i to sprawdzałeś, ale na wszelki wypadek o tym wspomniałem, bo nie napisałeś.

P.S. Co do sprzedaży to chętnie bym kupił (gdyby było bliżej), i pierwsze co bym zrobił to wrzucił tam silnik TD, bo przez silniki 1.1/1.3 w ogóle mam teraz uraz do benzyn :grrr: i jeżdżę tylko dieslami.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 216 gości