Obroty Golf 2 1,3 pelny wtrysk
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wicher18gl
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 13:18
- Lokalizacja: podkarpacie
Obroty Golf 2 1,3 pelny wtrysk
dokladnie mam taki problem zimny silnik jest .. nagrzeje sie obroty faluja strasznie wszystko sie trzensie jak wlacze swiatla nacisne na Ham.. to jeszcze gorzej powymienialem uszczelki kolektorow sacy ,, wyd .. przepustnice czyscilem 100 razy sada jest git co jeszcze mam zrobic jesli ktos naprawil taki problem blagam o pomoc .. jesli komus sie uda to odwdziecze sie..pln.. odpowiedzi na meila prosze wicher18gl@o2.pl
Wicher
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Kolego, to jest standardowy problem w NZ, niejeden już z tym walczył (w tym ja) i niejeden poległ. Wymieniłem praktycznie wszystko. Pozostał mi do wymiany jeden element, a mianowicie element który nosi nazwę dodatkowa przesłona powietrza, lub przesłona powietrza dodatkowego. Znajduje się to pod kolektorem ssącym, i idzie od niego wężyk do przepustnicy. a w zasadzie taki grubszy wąż. I jest podłączona kostka z prądem. Działa to na zasadzie silniczka krokowego. Jednak nie wymieniłem tego , gdyż jest niedostępne w podróbce, a oryginał kosztuje koło 600PLN. Jak masz możliwość to podmienić albo sprawdzić czy działa to spróbuj zacząć od tego.
- wicher18gl
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 13:18
- Lokalizacja: podkarpacie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
toć wystarczy ścisnąć temu weża na rozgrzanym i już wiadomo. Ale ten zawór nie powoduje falowania tylko wysokie obroty na ciepłym, jeśli jest uszkodzonytauka pisze:Jak masz możliwość to podmienić albo sprawdzić czy działa to spróbuj zacząć od tego.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Tyle że ten zawór zamyka się na rozgrzanym. Wygląda to tak: zawór pada czyli sie nie zamyka po rozgrzaniu, wtedy obroty na ciepłym sa za wysokie, więc mechanik kręci śróbami regulacyjnymi od składu CO i od obrotów żeby te obroty obniżyć. I dopiero ten fakt rozregulowania może dać falowanie. Sam zawór też ma śróbęczkę regulacyjną
Ostatnio zmieniony ndz lis 02, 2008 18:11 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
...OSA..., to w osłonie plastykowej to jest czujnik temperatury powietrza zasysanego i bez sensu go czyścić, a przepływomerz w NZ działa na zasadzie klapki połącznej z potencjometrem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- wicher18gl
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 13:18
- Lokalizacja: podkarpacie
nie mam juz sily z tym autem nie wiem oc to wkoncu jest .. mam pytanko pod filtrem powietrza w blotniku znajduje sie jakis zbiorniczek co ida do niego przewody z podcisnienia jest mozliwe ze ten zbiorniczek sie zesypal? slyszalem ze to jest zbiorniczek do rezerwy podcisnienia ? prosze o pomoc z tym autem
Wicher
- wicher18gl
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: ndz lut 24, 2008 13:18
- Lokalizacja: podkarpacie
Ja myślałem, że takie problemy to tylko w gaźnikowcu - ojciec miał Wartburga 1.3 z podobnymi objawami, którego po nim przejąłem. Tam przyczyną kłopotów był m.in. gaźnik, ale pamiętam, że dużą poprawę dała wymiana świec i przewodów wysokiego napięcia. - pewnie i to sprawdzałeś, ale na wszelki wypadek o tym wspomniałem, bo nie napisałeś.
P.S. Co do sprzedaży to chętnie bym kupił (gdyby było bliżej), i pierwsze co bym zrobił to wrzucił tam silnik TD, bo przez silniki 1.1/1.3 w ogóle mam teraz uraz do benzyn i jeżdżę tylko dieslami.
P.S. Co do sprzedaży to chętnie bym kupił (gdyby było bliżej), i pierwsze co bym zrobił to wrzucił tam silnik TD, bo przez silniki 1.1/1.3 w ogóle mam teraz uraz do benzyn i jeżdżę tylko dieslami.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 216 gości