Cylinderki hamulcowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
majorr92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 16:29
Lokalizacja: Jarosław/Milton Keynes
Kontakt:

Cylinderki hamulcowe

Post autor: majorr92 » wt lis 04, 2008 00:08

Witam

Mam pytanko są trzy rodzaje cylinderków hamulcowych 15mm, 17mm i 19mm , pytanie jest takie czy jest różnica w hamowaniu pomiędzy nimi ?

Czy np jak miałem u siebie cylinderki 17mm a założę 15mm to coś się stanie ??

Które są najlepsze ???

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lis 04, 2008 00:08 przez majorr92, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=112665/]MÓJ Golfik[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228858.html][img]http://images.spritmonitor.de/228858.png[/img][/url]
[url=http://rycerze.wp.pl/?ac=vid&vid=176135446/]Fajna Gra[/url]

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt lis 04, 2008 15:57

Tzn. nie wiem, jak jest w mkIII, ale w mkII było tak, że mniejsze cylinderki szły do bębnów w układach, gdzie nie było korektora siły hamowania z tyłu. Jak był korektor, to szły większe. A ten trzeci - największy rozmiar, to prawdopodobnie do wzmocnionych bębnów z tyłu (większa średnica). Tyle o mkII - być może tak było też w mkIII.
Jeżeli zamienisz cylinderki na mniejsze, może słabiej hamować. Ogólnie to jest tak, że mniejsze były wstawiane tam gdzie nie było korektora siły hamowania, po to, aby nie blokowało tylnych kół przy hamowaniu. Jeżeli jest korektor, to można wstawić większe cylinderki, bo teoretycznie korektor będzie zapobiegał blokowaniu. Jeżeli wstawisz mniejsze cylinderki do układu z korektorem, to hamowanie będzie kiepskie - bo nie dość, że cylinderek mniejszy, to jeszcze korektor będzie tłumił siłę na bębnach z tyłu.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » śr lis 05, 2008 01:45

Wejdź na katalog TRW Lucas znajdź cylinderki wg swoich parametrów auta i tam będziesz miał wymiary napisane i nr OE.


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
majorr92
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz cze 17, 2007 16:29
Lokalizacja: Jarosław/Milton Keynes
Kontakt:

Post autor: majorr92 » śr lis 05, 2008 13:51

Pytam się bo założyłem nowe jak ich nie kupowałem tylko kumpel i różniły się całkiem od moich, sprzedający mówił mu że do golfa III ale ja nie jestem przekonany.

Strasznie się bębny grzeją


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=112665/]MÓJ Golfik[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228858.html][img]http://images.spritmonitor.de/228858.png[/img][/url]
[url=http://rycerze.wp.pl/?ac=vid&vid=176135446/]Fajna Gra[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości