MarcinRoz,
Wczoraj sprawdziłem jak radziłeś - dolny wąż był zimny do czasu aż górny nie zrobił się gorący (nie wiem czy dobrze spojrzałem, ale chyba termostat puścił płyn zanim wskazówka doszła do 90st., tzn. dolny zrobił się gorący wcześniej). Dodam, że na postoju autko trzyma temp. elegancko 90st. Jak jade wskazówka jest notorycznie ciut poniżej kreski 75st. Mechanik mówił mi, że ważne jest co pokazuje na postoju, że w trakcie jazdy zawsze będzie mniejsza temp., tyle że mi sie wydaje że wskazania jednak powinny cały czas pokazywać 90st jak kiedyś, przed wymianą czujnika.
Jeżeli termostat otwiera sie za wcześnie, wiatrak oczywiście nie chodził- temp. na zewnątrz niska, to czy normalnym jest że temp. będzie 90st. na postoju?
Temperatura
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
w poniedziałek wymieniłem, wczoraj zalałem pod korek ale że na polu ciepło dziś i niewiele km zrobiłem to jest w miarę jak było tzn w okolicy 10 - do 12 zależy jaki korek w mieście
napewno działa mi ogrzewanie i jego odpalenie nie powoduje spadku temp silnika a to jest najważniejsze
ze spalaniem 10-12 się liczyłem kupując to auto więc tu jestem słabym ekspertem
napewno działa mi ogrzewanie i jego odpalenie nie powoduje spadku temp silnika a to jest najważniejsze
ze spalaniem 10-12 się liczyłem kupując to auto więc tu jestem słabym ekspertem
Spalanie powinno nieznacznie się zmiejszyć, zwłaszcza gdy robi się krótkie odcinki.Podzielam opinie- to termostat.Wyminień a zaobaczysz efekty.Ps. miałem to samo.Pablitto pisze:Czy spalanie jakoś zmalało po tym zabiegu?
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 516 gości