problem z odpalaniem golfa 2 16td
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:40
- Lokalizacja: bochnia
- Kontakt:
problem z odpalaniem golfa 2 16td
witam!! mam problem z odpalaniem auta (golf II 16 td)przy temp zewn ponizej 0 st C chodzi mi o odpalanie rano po dluzszym postoju, musze wiele razy krecic boje sie ze zniszcze przez to akumulator.
w momencie krecenia z wydechu wydobywaja sie spaliny (duza chmura smierdzacego dymu) kontrolka od swiec zarowych gasnie po ok 5-8 sek a wiec chyba prawidlowo bardzo prosze o porade z gory serdecznie dziekuje
w momencie krecenia z wydechu wydobywaja sie spaliny (duza chmura smierdzacego dymu) kontrolka od swiec zarowych gasnie po ok 5-8 sek a wiec chyba prawidlowo bardzo prosze o porade z gory serdecznie dziekuje
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:40
- Lokalizacja: bochnia
- Kontakt:
- Janosik
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 01:21
- Lokalizacja: Obecnie Norwegia
- Kontakt:
Tak jak mowil Krzylu, tylko ja obstawiam swiece zarowe >----> chyba ze ten bezpiecznik plytowy od swiec zarowych co jest w komorze silnika ale wtedy nie wiem czy by sie kontrolka swiecila. Sprzwdzic mozna
Duuuuuuza roznica miec stare swiece poprzepalane i nowe a zwlaszcza da sie to odczuc zima
A propo jak bedziesz chcial kupic swiece to zawsze kupuj tej smej marki
A co do grzania to jest wporzadku
POADRO 4 ALL
Duuuuuuza roznica miec stare swiece poprzepalane i nowe a zwlaszcza da sie to odczuc zima
A propo jak bedziesz chcial kupic swiece to zawsze kupuj tej smej marki
A co do grzania to jest wporzadku
POADRO 4 ALL
A-point Audi Service Amsterdam
-
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
- Lokalizacja: chojna- zachodniopom.
Im krócej świeci kontrolka na zimnym silniku, tym więcej padniętych świec. By w miarę sprawnie wymienić te za pompą, należy odkręcić rurki od wtryskiwaczy i potem same wtryskiwacze (ostatnio wymieniałem w ten sposób i zaoszczędziłem dużo na częściach typu szyba, błotniki, lakierowanie, które bym zapewne wqurwiony porąbał ) Odkręcaj je kluczem oczkowym odsadzonym bo płaskim to łby oślizgasz (?!? skąd u mnie takie słowo ). Potem pęseta i śrubokręcik i zakręcasz te malutkie nakrętki na listwie. Pa!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości