regulator napięcia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Maniek71
- Gadatliwa bestia
- Posty: 516
- Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
- Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
- Kontakt:
regulator napięcia
Witam
Mam pytanie jka najłatwie sprawdzić regulator napięcia albo alternator czy daje dobre napiecie na akumulator?!!
Mam pytanie jka najłatwie sprawdzić regulator napięcia albo alternator czy daje dobre napiecie na akumulator?!!
regulatora jako takiego nie sprawdzisz nie mając odpowiedniego wyposażenia , jedyna możliwośc to założyć go do innego alternatora , sam alternator , bez regulatora powinien dawać coś około 16 V napięcia stałego , cały alternator razem z reglerem powinien dawać 14,3V , można to mierzyc na klemach akumulatora , sam alternator , bez reglera daje napięcie stałe po wyprostowaniu na diodach
- Maniek71
- Gadatliwa bestia
- Posty: 516
- Rejestracja: pt maja 02, 2008 06:57
- Lokalizacja: Twierdza -> Wrocław -> Zakrzów ->oś Sobieskiego
- Kontakt:
no akumloator ma polskie napisy i jak rozmawialem z wczesnijeszym wlascicielem to mowil ze kupil nowy aku i cala elektryke silnika bo wyjezdzal chyba do norwegi a tam ten serwis jest drogi i chcial zeby nie bylo problemu z odpaleniem
[ Dodano: 01 Lis 2008 20:32 ]
a jesli ladowanie bedzie wynosicniecale 14V czy taka roznia moze byc???
[ Dodano: 01 Lis 2008 20:32 ]
a jesli ladowanie bedzie wynosicniecale 14V czy taka roznia moze byc???
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2795486#2795486 Zapraszam do oceny
- Lentin
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 21:47
- Lokalizacja: Starogard Gd.
- Kontakt:
Witam dołącze sie do tematu bo mam pytanie czy idzie jakoś regulować regulator napięcia bo na włączonych światłach ładuje niecałe 14V (nie wspomne co się dzieje jak włącze wzmacniacz). I mam pytanie czy idzie jakoś zwiększyć prąd ładowania na np 14,4V????
Proszę o szybką odpowiedź...
Szukałem na forum ale nie znalazłem takiego pytania...
[ Dodano: 04 Lis 2008 10:29 ]
Dodam, że autko to golf mk2 1,3 benzyna, katalizaror, na pełnym wtrysku, rok 1990.
Proszę o szybką odpowiedź...
Szukałem na forum ale nie znalazłem takiego pytania...
[ Dodano: 04 Lis 2008 10:29 ]
Dodam, że autko to golf mk2 1,3 benzyna, katalizaror, na pełnym wtrysku, rok 1990.
Jak pobór prądu na wyłączonym silniku i wyłączonych wszystkich odbiornikach (zostaje alarm, radio w stanie czuwania itp.) jest poniżej 30 mA to aku do wymiany jak więcej niż 30 mA to szukamy przyczynyfighter17 pisze:aha wiec zobacze dzis czy jest pobor prądu jak nie to musze kupic aku niestety:(///
Nie da się regulować napięcia, poza tym moim zdaniem to nie regulator tylko alternator. Alternator wytwarza za mało prądu więc spada napięcie a regulator nie podniesie napięcia tylko obniży je do danego poziomu :/ jak możesz to zmierz napięcie między alternatorem a regulatorem i zmierz je przy włączonych światłach i wzmacniaczu.Lentin pisze:Witam dołącze sie do tematu bo mam pytanie czy idzie jakoś regulować regulator napięcia bo na włączonych światłach ładuje niecałe 14V (nie wspomne co się dzieje jak włącze wzmacniacz). I mam pytanie czy idzie jakoś zwiększyć prąd ładowania na np 14,4V????
Proszę o szybką odpowiedź...
Szukałem na forum ale nie znalazłem takiego pytania...
[ Dodano: 04 Lis 2008 10:29 ]
Dodam, że autko to golf mk2 1,3 benzyna, katalizaror, na pełnym wtrysku, rok 1990.
Jak pobór prądu na wyłączonym silniku i wyłączonych wszystkich odbiornikach (zostaje alarm, radio w stanie czuwania itp.) jest poniżej 30 mA to aku do wymiany jak więcej niż 30 mA to szukamy przyczyny
dlaczego uważasz że jesli pobór prądu na wyłączonych odbiornikach jest poniżej 30 mA to akumulator do wymiany , ja mysle że nawet 0 mA poboru na wyłączonych wszystkich odbiornikach to jest bardzo dobrze ,świadczy to o dobrej kondycji instalacji, zgadzam sie natomiast że powyżej 30 mA , to trzeba szukać usterki
[ Dodano: 04 Lis 2008 18:28 ]
najpierw wymień regler , a potem będziesz szukał dalej , regler jest razem ze szczotkami
dlaczego uważasz że jesli pobór prądu na wyłączonych odbiornikach jest poniżej 30 mA to akumulator do wymiany , ja mysle że nawet 0 mA poboru na wyłączonych wszystkich odbiornikach to jest bardzo dobrze ,świadczy to o dobrej kondycji instalacji, zgadzam sie natomiast że powyżej 30 mA , to trzeba szukać usterki
[ Dodano: 04 Lis 2008 18:28 ]
Lentin pisze:Wygląda to tak:
Na odpalonym silniku, przy włączonych światłach jest 13,9pareV. Jesli włącze wzmacniacz na połowę głośności to jest niekiedy nawet 13,5pareV. co zrobić, aby ładowało na samych włączonych światłach ok. 14,4V????
[ Dodano: 04 Lis 2008 12:48 ]
Mierzone na klemach.
najpierw wymień regler , a potem będziesz szukał dalej , regler jest razem ze szczotkami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 454 gości