Witam
Mam pytanko są trzy rodzaje cylinderków hamulcowych 15mm, 17mm i 19mm , pytanie jest takie czy jest różnica w hamowaniu pomiędzy nimi ?
Czy np jak miałem u siebie cylinderki 17mm a założę 15mm to coś się stanie ??
Które są najlepsze ???
Pozdrawiam
Cylinderki hamulcowe
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- majorr92
- Użytkownik
- Posty: 288
- Rejestracja: ndz cze 17, 2007 16:29
- Lokalizacja: Jarosław/Milton Keynes
- Kontakt:
Cylinderki hamulcowe
Ostatnio zmieniony wt lis 04, 2008 00:08 przez majorr92, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=112665/]MÓJ Golfik[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228858.html][img]http://images.spritmonitor.de/228858.png[/img][/url]
[url=http://rycerze.wp.pl/?ac=vid&vid=176135446/]Fajna Gra[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228858.html][img]http://images.spritmonitor.de/228858.png[/img][/url]
[url=http://rycerze.wp.pl/?ac=vid&vid=176135446/]Fajna Gra[/url]
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Tzn. nie wiem, jak jest w mkIII, ale w mkII było tak, że mniejsze cylinderki szły do bębnów w układach, gdzie nie było korektora siły hamowania z tyłu. Jak był korektor, to szły większe. A ten trzeci - największy rozmiar, to prawdopodobnie do wzmocnionych bębnów z tyłu (większa średnica). Tyle o mkII - być może tak było też w mkIII.
Jeżeli zamienisz cylinderki na mniejsze, może słabiej hamować. Ogólnie to jest tak, że mniejsze były wstawiane tam gdzie nie było korektora siły hamowania, po to, aby nie blokowało tylnych kół przy hamowaniu. Jeżeli jest korektor, to można wstawić większe cylinderki, bo teoretycznie korektor będzie zapobiegał blokowaniu. Jeżeli wstawisz mniejsze cylinderki do układu z korektorem, to hamowanie będzie kiepskie - bo nie dość, że cylinderek mniejszy, to jeszcze korektor będzie tłumił siłę na bębnach z tyłu.
Jeżeli zamienisz cylinderki na mniejsze, może słabiej hamować. Ogólnie to jest tak, że mniejsze były wstawiane tam gdzie nie było korektora siły hamowania, po to, aby nie blokowało tylnych kół przy hamowaniu. Jeżeli jest korektor, to można wstawić większe cylinderki, bo teoretycznie korektor będzie zapobiegał blokowaniu. Jeżeli wstawisz mniejsze cylinderki do układu z korektorem, to hamowanie będzie kiepskie - bo nie dość, że cylinderek mniejszy, to jeszcze korektor będzie tłumił siłę na bębnach z tyłu.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- majorr92
- Użytkownik
- Posty: 288
- Rejestracja: ndz cze 17, 2007 16:29
- Lokalizacja: Jarosław/Milton Keynes
- Kontakt:
Pytam się bo założyłem nowe jak ich nie kupowałem tylko kumpel i różniły się całkiem od moich, sprzedający mówił mu że do golfa III ale ja nie jestem przekonany.
Strasznie się bębny grzeją
Strasznie się bębny grzeją
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=112665/]MÓJ Golfik[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228858.html][img]http://images.spritmonitor.de/228858.png[/img][/url]
[url=http://rycerze.wp.pl/?ac=vid&vid=176135446/]Fajna Gra[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228858.html][img]http://images.spritmonitor.de/228858.png[/img][/url]
[url=http://rycerze.wp.pl/?ac=vid&vid=176135446/]Fajna Gra[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości