jaki olej ,pasek rozrzadu, mk3 gti

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pt lis 18, 2005 23:54

wara99 pisze: robi sie 120 tys km
tez o tym slyszalem



rufik83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 11, 2005 10:35
Lokalizacja: czechowice dziedzice
Kontakt:

Post autor: rufik83 » ndz lis 20, 2005 23:05

Ja mam taki problem, ze w moim GTI mam lany full syntetyk Mobil 1 5W50. I wciagu przejechany 5 tys km. dolałem mu juz prawie 2 litry. MA przejechane 152 tys rocznik 93, Co moze być powodem tak duzego zjadania oleju. Mysle ze taki porzebieg nie swiadczy o wyeksplatowanym silniku. Zastanawiam sie nad zmianą na półsyntetyk albo mineralny. Czy to cos pomoże?



Awatar użytkownika
Dragon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 21:33
Lokalizacja: Jordanów Śląski k. Wrocławia
Kontakt:

Post autor: Dragon » ndz lis 20, 2005 23:10

2.0 8v jest kolizyjny.lepiej zeby sie nie zerwal
ósemka nie jest kolizyjnym silnikiem przy zerwaniu paska ale szesnastka jak najbardziej.


Wyślij głupka po flaszkę, to przyniesie jedną...
Wyślij kobietę po piwo to też przyniesie jedno...
Piąty bieg wrzucony...............................................

wara99

Post autor: wara99 » ndz lis 20, 2005 23:15

rufik83 pisze:Ja mam taki problem, ze w moim GTI mam lany full syntetyk Mobil 1 5W50. I wciagu przejechany 5 tys km. dolałem mu juz prawie 2 litry. MA przejechane 152 tys rocznik 93, Co moze być powodem tak duzego zjadania oleju. Mysle ze taki porzebieg nie swiadczy o wyeksplatowanym silniku. Zastanawiam sie nad zmianą na półsyntetyk albo mineralny. Czy to cos pomoże?
przy takim przebiegu nie powinien pic a skoro pije to albo mu ktos wstawial mocno przed toba albo ty mu mocno cisniesz .Olej na którym jezdzisz jest rzadki a silnik nie nowy wiec jakies zuzycie ma.Wlej 10w40 i powinno byc ok



rufik83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pt lis 11, 2005 10:35
Lokalizacja: czechowice dziedzice
Kontakt:

Post autor: rufik83 » pn lis 21, 2005 16:01

przy takim przebiegu nie powinien pic a skoro pije to albo mu ktos wstawial mocno przed toba albo ty mu mocno cisniesz .Olej na którym jezdzisz jest rzadki a silnik nie nowy wiec jakies zuzycie ma.Wlej 10w40 i powinno byc ok
11lat jezdził w niemczech ale był użytkowany przez kobiete, ale bardzo prawdopodobne ze musiał ostro śmigac bo na przedniej szybie widac że jest duzo małutkich odprysków wielkości ziarenka pisku. Ja jeżdże przede wszystkim po mieście wiec go nie zyłuje. A na trasie żadko przekraczam 140km/h. Zauważyłem że sporo osób leje półsyntetyk 10W-40 i pewnie też tak zrobie.



pakob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: śr cze 01, 2005 14:10

Post autor: pakob » pn lis 21, 2005 23:13

jesli wierzyc ze w serwisie VW w Belgii nie siedza glupki(bo u nas nistety jest z tym roznie) to jesli moj GTI 2.0 AGG smiga od "urodzenia" na polsyntetyku 10W/40 to cos w tym musi byc Ostatnio w pewnym serwisie proponowano mi Mobila 5W50 full syn. ale nie skorzystalem i zostalem przy Valvoline 10W40 DuraBlend.Zrobilem na nim 3000 km i nie ubylo nawet setki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 376 gości