problem z odpalaniem golfa 2 16td

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marcin156krz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:40
Lokalizacja: bochnia
Kontakt:

problem z odpalaniem golfa 2 16td

Post autor: marcin156krz » pn lis 21, 2005 22:21

witam!! mam problem z odpalaniem auta (golf II 16 td)przy temp zewn ponizej 0 st C chodzi mi o odpalanie rano po dluzszym postoju, musze wiele razy krecic boje sie ze zniszcze przez to akumulator.
w momencie krecenia z wydechu wydobywaja sie spaliny (duza chmura smierdzacego dymu) kontrolka od swiec zarowych gasnie po ok 5-8 sek a wiec chyba prawidlowo bardzo prosze o porade z gory serdecznie dziekuje



Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » pn lis 21, 2005 22:24

Świece raczej troche za długo grzeją, biorąc pod uwagę obecne temperatury.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn lis 21, 2005 22:55

albo swiece padniete albo zaplon przestawiony



marcin156krz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:40
Lokalizacja: bochnia
Kontakt:

Post autor: marcin156krz » wt lis 22, 2005 12:02

witam ponownie!!! a w jaki sposob mozna sprawdzic poprawnosc dzialania swiecy zarowej?? jakie sa objawy niepoprawnego dzialania pompy wtryskowej dziekuje i pozdrawiam



Awatar użytkownika
Janosik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 01:21
Lokalizacja: Obecnie Norwegia
Kontakt:

Post autor: Janosik » wt lis 22, 2005 13:45

Tak jak mowil Krzylu, tylko ja obstawiam swiece zarowe >----> chyba ze ten bezpiecznik plytowy od swiec zarowych co jest w komorze silnika ale wtedy nie wiem czy by sie kontrolka swiecila. Sprzwdzic mozna
Duuuuuuza roznica miec stare swiece poprzepalane i nowe a zwlaszcza da sie to odczuc zima
A propo jak bedziesz chcial kupic swiece to zawsze kupuj tej smej marki
A co do grzania to jest wporzadku

POADRO 4 ALL


A-point Audi Service Amsterdam

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » wt lis 22, 2005 15:37

Swiece najprosciej sprawdzic w nastepujacy sposob odkrec ta liste metalowa laczaca swiece zarowe i teraz wez 'probowke' z plusa aku i dotykaj pokolei swiecy jesli padnieta to niebedzie przewodzic do masy P.S. Przekichane wymianiac swiece glownie te dwie sztuki zapompa wtryskowa ale powodzenia zycze



MADMAXOG
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: śr wrz 28, 2005 10:38
Lokalizacja: chojna- zachodniopom.

Post autor: MADMAXOG » śr lis 23, 2005 02:57

Im krócej świeci kontrolka na zimnym silniku, tym więcej padniętych świec. By w miarę sprawnie wymienić te za pompą, należy odkręcić rurki od wtryskiwaczy i potem same wtryskiwacze (ostatnio wymieniałem w ten sposób i zaoszczędziłem dużo na częściach typu szyba, błotniki, lakierowanie, które bym zapewne wqurwiony porąbał :grin: ) Odkręcaj je kluczem oczkowym odsadzonym bo płaskim to łby oślizgasz (?!? skąd u mnie takie słowo ;)). Potem pęseta i śrubokręcik i zakręcasz te malutkie nakrętki na listwie. Pa!



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » śr lis 23, 2005 03:01

MADMAXOG pisze:Im krócej świeci kontrolka na zimnym silniku, tym więcej padniętych świec
I wszystko jasne!


Volskwagen - Das Auto.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 351 gości