co to moze byc i jak zdiagnozować??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
co to moze byc i jak zdiagnozować??
posiadam 1.6 TD JR. mam problem z hamulcami a w sumie z ich wspomaganiem i powiem szczerze ze jestem zielony co z tym zrobić i jak się zabrać.
autko hamuje b ladnie ale muszę użyć siły i to znacznej. domyślam się ze to wspomaganie bo robię test na wył silniku wciskając pedał i trzymając po odpaleniu nic się nie dzieje.
proszę o wsparcie i rady
autko hamuje b ladnie ale muszę użyć siły i to znacznej. domyślam się ze to wspomaganie bo robię test na wył silniku wciskając pedał i trzymając po odpaleniu nic się nie dzieje.
proszę o wsparcie i rady
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
- Hans-Hans
- Gadatliwa bestia
- Posty: 580
- Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
- Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
- Kontakt:
Jesli stan tarcz ,klockuw,bębnuw i szczęk jest ok to by oznaczało że serwo już nie działa tak jak powino. Ale sprawdz jeszcze przewud podcisnienia do serwa czy jest szczelny. i odpowietsz hamulce i zobacz wtedy.
[ Dodano: 27 Paź 2008 21:34 ]
Po przejaszczce podnies każde koło po kolei i zobacz jak się kręcą leki opór jest dopuszczalny. jesli ciężko to czyszczenie hamulcy lub zapieczony cylinderek.
[ Dodano: 27 Paź 2008 21:34 ]
Po przejaszczce podnies każde koło po kolei i zobacz jak się kręcą leki opór jest dopuszczalny. jesli ciężko to czyszczenie hamulcy lub zapieczony cylinderek.
coś nie tak z podciśnieniem albo serwo pada
[ Dodano: 27 Paź 2008 22:38 ]
jesli pompujesz pedałem na zgaszonym i trzymasz pedał odpalając silnik pedał powinien lekko opaść
[ Dodano: 27 Paź 2008 22:38 ]
jesli pompujesz pedałem na zgaszonym i trzymasz pedał odpalając silnik pedał powinien lekko opaść
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
jest okiHans-Hans pisze:Jesli stan tarcz ,klockuw,bębnuw i szczęk jest ok
tak hamowanie jest oki ale brak wspomaganiadziejo pisze:autko hamuje b ladnie ale muszę użyć siły i to znacznej.
podczas jazdy ????
no i tego wlasnei brak u mnie.norek111 pisze:jesli pompujesz pedałem na zgaszonym i trzymasz pedał odpalając silnik pedał powinien lekko opaść
co powinno dmuchac a co ssac? vacum dmucha? i jeszcze jedno u mnie jest brak zaworka i w oaru innych tez go nie bylo. czemu??
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No po pierwsze to masz diesla, czyli masz pompę podciśnienia w miejscu, gdzie w benzynie jest aparat zapłonowy. Sciągnij wąz idący do serwa od tej pompy i sprawdź czy tam jest w ogóle jakieś podciśnienie - powinno zasysać powietrze tym wężem. Jak nie zasysa, to pompa do zrobienia, jak zasysa, to serwo.
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 13:26 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Mlody_ndm
- Ma gadane
- Posty: 233
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 00:20
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
- Kontakt:
Zależy jeszcze który rodzaj serwa masz - czy taką jak tu:
http://img180.imageshack.us/my.php?image=img04420bk.jpg
Czy starszego typu z membraną - poznasz ją po tym że będzie na górze bardziej okrągła w pionowej płaszczyźnie i na krawędziach tego okręgu będzie dużo śrubek
Jeżeli ta z membraną to rozkręć i sprawdź czy membrana cała - miałem tak w Jettcie, i często mi to padało, czasem i co kilka miesięcy aż zainwestowałem w droższą membranę.
Jeżeli drugiego typu to tak jak wcześniej pisali sprawdź czy ssie, czy nie, jak nie ssie to nie wiem czy jest sens próbować to naprawiać, w drugiej Jettcie jak mi właśnie ten rodzaj popmy siadł, to wymieniałem na używkę chyba 40zł mnie kosztowała
http://img180.imageshack.us/my.php?image=img04420bk.jpg
Czy starszego typu z membraną - poznasz ją po tym że będzie na górze bardziej okrągła w pionowej płaszczyźnie i na krawędziach tego okręgu będzie dużo śrubek
Jeżeli ta z membraną to rozkręć i sprawdź czy membrana cała - miałem tak w Jettcie, i często mi to padało, czasem i co kilka miesięcy aż zainwestowałem w droższą membranę.
Jeżeli drugiego typu to tak jak wcześniej pisali sprawdź czy ssie, czy nie, jak nie ssie to nie wiem czy jest sens próbować to naprawiać, w drugiej Jettcie jak mi właśnie ten rodzaj popmy siadł, to wymieniałem na używkę chyba 40zł mnie kosztowała
Mlody http://www.jetta.org.pl
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186633]Mój Ventyl TDY[/url] [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/299274.html][img]http://images.spritmonitor.de/299274.png[/img][/url]
[b]Kupię dekielek do felg Votexa![/b]
a wiec tak jest dziwna sprawa !!!!!!!!!!!!!
na wolnych obrotach vacum nie ssie nic!!!!! ale jak podnosze obroty to wzrasta wraz z obrotami sila ssania. kurde niewiem co sie dzieje. jak przejechalem sie i dodawalem gazu jednoczesnie hamujac to mialem wspomaganie. ludzie pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
na wolnych obrotach vacum nie ssie nic!!!!! ale jak podnosze obroty to wzrasta wraz z obrotami sila ssania. kurde niewiem co sie dzieje. jak przejechalem sie i dodawalem gazu jednoczesnie hamujac to mialem wspomaganie. ludzie pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No to masz pompkę podciśnienia do zrobienia/wymiany.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
to zależy jak kolega tberent sprawdzał to podciśnienie, czy bezpośrednio na króćcu przy pompie podciśnienia ze zdjętym z niego wężykiem czy też na końcu wężyka podciśnienia idącego do serwa bo jeśli tak jak w drugiej opcji to pompa może być sprawna a wężyk może mieć nieszczelność.Lipek81 pisze:No to masz pompkę podciśnienia do zrobienia/wymiany.
Dla sprawdzenia pompy trzeba przytkać palcem jej króciec i wtedy będzie wiadomo czy zasysa czy nie.
Lipek81, sluchaj kwestia dziwna bo kiedys juz rozbieralem ją i powiem szczerze ze membrana byla cala i sucha, bo co innego moze pasc w vacum??
Sztomel, co prawda sprawdzalem na koncu przy serwo ale takze ogladalem wezyk i naprawde niewyglada zle ale po swietach zrobe tak jak mowisz i si eodezwe
Sztomel, co prawda sprawdzalem na koncu przy serwo ale takze ogladalem wezyk i naprawde niewyglada zle ale po swietach zrobe tak jak mowisz i si eodezwe
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
MaRo1705, raczej vacum bo jak onopmpuje i czuje ze robi si epodcisnienie to ladnie hamuje autko awiadomo jak nie bedzie podcisnienia to nie bedzie pracowalo serwo.
a w dieslach to niema znaczenia nic podcisnienie z silnjikime. w TDi tak ale nie zwyklym klekocie
a w dieslach to niema znaczenia nic podcisnienie z silnjikime. w TDi tak ale nie zwyklym klekocie
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Hans-Hans pisze:Jesli stan tarcz ,klockuw,bębnuw i szczęk jest ok to by oznaczało że serwo już nie działa tak jak powino. Ale sprawdz jeszcze przewud podcisnienia do serwa czy jest szczelny. i odpowietsz hamulce i zobacz wtedy.
[ Dodano: 27 Paź 2008 21:34 ]
Po przejaszczce podnies każde koło po kolei i zobacz jak się kręcą leki opór jest dopuszczalny. jesli ciężko to czyszczenie hamulcy lub zapieczony cylinderek.
FF używasz i tyle byków sadzisz ? chyba po złości
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 393 gości