1.9 tdi chwila po odpaleniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 21, 2005 11:41

ćwikła pisze:ale chodzi mi o siwece...kiedy je sprawdzałes..czy przed pierwszym porannym odpaleniem czy w ciagu dnia kiedy juzauto było odpalane
Sprawdzalem i rano, i na cieplym silniku. To samo.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn lis 21, 2005 11:45

oki thx....te bede musiał w takim razie sprawdzic i sie okaze...pozdro i dzieki:)heh

[ Dodano: Pon Lis 21, 2005 11:03 ]
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=72134840

warto??bo cos tanio!!!!!


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Wczoraj oglądałem ta aukcję

Post autor: Razal » pn lis 21, 2005 12:17

BERU to dobra marka, cena w tym wypadku jak najbardziej OK

MAM PYTANIE :

Czy ktoś wymieniał świeczki żarowe w TDI (1Z) - jakieś rady ?? Jak to robić - nigdy jeszcze tego sam nie robiłem, o czego zacząć i na co zrócic uwagę ??


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » pn lis 21, 2005 14:03

Witam, podpinam się pod ostatnie pytanie.Swieczki już są Bosch tylko jak to cholerstwo wykrecic i wymienić ,jakiś specjalny klucz bo tam miejsca nie ma?Mam to samo po odpaleniu telepie trochę i dymi(raczej biało -niebiesko).Czy zasilanie świec jest na jakieś zatrzaski pociągnąć i zejdzie?Odpinać aku. przy tym?Grzeją się długo wydaje mi się ,czy tak wino być, ile sekund u Was?Szkoda ze wcześniej o tym nie pomyslałem ale mogłem załatwić orginalne duraterm po 25pln.A jak widzę poszłyby bez problemu.



BartekC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: pt paź 07, 2005 09:10
Lokalizacja: podkarpackie
Kontakt:

Post autor: BartekC » pn lis 21, 2005 15:33

a jakie obroty mają wasze tdi zaraz po odpaleniu przy zimnym silniku? - powinny mieć podwyższone czy normalne w granichch 1000obr/min?
pozdrwaim



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn lis 21, 2005 17:18

u mnie ma normalne tz ok 900-950


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » pn lis 21, 2005 18:09

BartekC pisze:a jakie obroty mają wasze tdi zaraz po odpaleniu przy zimnym silniku? - powinny mieć podwyższone czy normalne w granichch 1000obr/min?
pozdrwaim
W tych temp po zapaleniu mam normalne obroty okolo 950 w temp. poniżej zera po zapaleniu przez chwile troche powyżej 1000



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 327 gości