Oppalanie po nocy - TDI 1Z

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: Oppalanie po nocy - TDI 1Z

Post autor: Razal » pn lis 21, 2005 11:21

ćwikła pisze:Mam takie pytano bo musze miec w autku wsio idealnie a ostatnio zauwazylem niepokojaca rzecz....bowiem autko po nocy(jak byly te przymrozki)po odpaleniu(zawsze bez problemu za pierwszym razem)przez chwile tak jakby trzesła silnikem i lubi sobie porzadnie przykopcic na siwo??co jest??dodam ze w lato odpala idealnie po nocy i chodził rtowno po odpaleniu.....autko nie bierze ani grama oleju...spalanie 5 litrów...nieraz tylko lub przkopcic na siwo.....
JA MAM IDENTYCZNIE - do tego chodzi przez ok.5 sek jakby na 3 gary.

Podejrzewam świeczki żarowe - muszą być do wymiany :hmm:

Jeszcze słyszłem o takich objawach przy złym kącie wtrysku - ale u mnie w lato palił idealnie i jak jest cieplej to dalej pali idealnie - więc to chyba odpada :)


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 21, 2005 11:23

RALFI pisze:
Gitner pisze:
RALFI pisze: Po odpaleniu po 3 sek> puszczał Ci chmurę dymu(po nocy)??? jeśli tak to jakiego koloru,
z góry dzieki za informacje, pozdrawiam!!!
Szary / bialy cos takiego..

Pozdro
Gitner
U mnie puści na niebiesko ale w oklolicy -10 stopni _ czy może to być Kąt wtrysku???
Moze byc.. ale panowie zacznijcie od najprostszych czynnosci.. a co do dymu, nie bylem w stanie dokladnie przyjrzec sie kolorkowi bo siedzialem za kolkiem a widzialem przez szybe.. bardziej zalezalo mi na szybkim ulotnieniu sie bo chmura wiecie.. wiec kolor nie gral az takiej roli..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » pn lis 21, 2005 11:29

RALFI pisze:
Gitner pisze:
RALFI pisze: Po odpaleniu po 3 sek> puszczał Ci chmurę dymu(po nocy)??? jeśli tak to jakiego koloru,
z góry dzieki za informacje, pozdrawiam!!!
Szary / bialy cos takiego..

Pozdro
Gitner
U mnie puści na niebiesko ale w oklolicy -10 stopni _ czy może to być Kąt wtrysku???
Dzisiaj sprawdzałem - też tak mam - a jak jest cieplej to 0 dymu, ani niebieskiego ani szaro-białego - przy złym kącie chyba też by kopcił jak jest ciepło ?? Nie uważacie ??

Chyba że ustawienie kąta wtrysku jest też zależne od temperatury otoczenia :hmm:

JA TAM ZACZYNAM OD WYMIANY ŚWIECZEK - NGK - 42zł/szt w InterCars :food:
Ostatnio zmieniony pn lis 21, 2005 11:31 przez Razal, łącznie zmieniany 1 raz.


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 21, 2005 11:30

Razal pisze:Dzisiaj sprawdzałem - też tak mam - a jak jest cieplej to 0 dymu, ani niebieskiego ani szaro-białego - przy złym kącie chyba też by kopcił jak jest ciepło ?? Nie uważacie ??
Chyba że ustawienie kąta wtrysku jest też zależne od temperatury otoczenia :hmm:
Dymilby i latem..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » pn lis 21, 2005 11:34

GINTER ??

WYMIANA ŚWIECZEK POMOGŁA TWOJEMU FURACZKOWI ??

a co do odpalania - odpalał będzie - przy jednej padniętej - czy dwuch - ale te początki mają więcej wspólnego z Ursusem nić z 1Z'em ;)

pozdrawiam.


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » pn lis 21, 2005 11:35

Razal pisze:
RALFI pisze:
Gitner pisze: Szary / bialy cos takiego..

Pozdro
Gitner
U mnie puści na niebiesko ale w oklolicy -10 stopni _ czy może to być Kąt wtrysku???
Dzisiaj sprawdzałem - też tak mam - a jak jest cieplej to 0 dymu, ani niebieskiego ani szaro-białego - przy złym kącie chyba też by kopcił jak jest ciepło ?? Nie uważacie ??

Chyba że ustawienie kąta wtrysku jest też zależne od temperatury otoczenia :hmm:

JA TAM ZACZYNAM OD WYMIANY ŚWIECZEK - NGK - 42zł/szt w InterCars :food:
no właśnie jak jest ciepło pali odrazu i zero dymu a w minusowych chmura niebieskiego



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lis 21, 2005 11:38

Razal pisze:GINTER ??
GITNER a nie ginter... no nie musze przywyknac..
WYMIANA ŚWIECZEK POMOGŁA TWOJEMU FURACZKOWI ??
a co do odpalania - odpalał będzie - przy jednej padniętej - czy dwuch - ale te początki mają więcej wspólnego z Ursusem nić z 1Z'em ;)
Tak pomoglo.. smiga jak ta lala..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

RALFI - Ginterowi pomogło

Post autor: Razal » pn lis 21, 2005 11:38

trza wymienaić świeczki i będzie inne auto :hmm:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
PaddyX
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sie 20, 2004 10:30
Lokalizacja: Łódź

Post autor: PaddyX » pn lis 21, 2005 12:48

Jakiej firmy świece, jaka cena i jak sprawdzić czy wszystkie 4 czy może tylko 2 ??? Z góry dzięki.


...a ósmego dnia Bóg stworzył wariata !!!!

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn lis 21, 2005 12:56

jak wymieniac to jua komplet


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości