Ogromny problem z ksenonami, bardzo proszę o pomoc i o rady!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WilQ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 13:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: WilQ » czw paź 30, 2008 14:10

yoel pisze:Witam
A jakie masz lampy z soczewka czy bez ???

-Jezeli nie masz soczewki to prawdopodobnie :
Po pierwsze automatycznie powoduje to brak skupienia strumienia swiatla
Po drugie spojrz na budowe klosza i rodzaj zamontowanej w niej przyslony ktora blokuje swiecenie na wprost i dlatego swiatlo rozchodzi ci sie po bokach.
Niektore zarowki xenonowe maja przyslony ale tylko czesciowe u gory aby nie oslepiac innych.
Pozdrawiam
lampy ala golf 4 helli... nie ma tam soczewki... mam te przysłony, sugerujesz ze powinienem je zdjąć?


http://rapidshare.com/files/12664559/Golf_III_by_WilQ.wmv.html ----------> Filmik Golf by Wilq

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » czw paź 30, 2008 15:39

ja mam takie lampy ala golf 4 z Zenonem (H7) z allegro i tych przeslon nie zdejmowalem swieci dobrze tam gdzie trzeba tak jak na normalnych żarówkach
granica swiatlo cienia w miare dobrze ale nie ma co gadac swiatla sa bardziej razace niz na normalnych zarówkach
a i jescze jedno te lampy co mam to nie hella tylko kakas podróbka co prawda klosz to jest szklo a nie plastik
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Wuefista
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 910
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Biskupiec
Kontakt:

Post autor: Wuefista » czw paź 30, 2008 15:47

Było trzeba kupić lampy z soczewką jak zamierzałeś wstawić zeno,a teraz to mozes zdumać i dumać,moim zdaniem jest to wina odbłyśnika,który nie skópia wiązki światła tylko rozrzuca z tąd problem z ustawienie.
Ale swoją drogą co to za elektrycy,którzy nie potrafią ustawić świateł ... :goof:


[b][size=200][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3611552#3611552]JebiZa TDI[/url][/size][/b]
[img]http://images23.fotosik.pl/66/3a9002da24aef60e.jpg[/img][img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw paź 30, 2008 15:49

Wuefista pisze:Było trzeba kupić lampy z soczewką jak zamierzałeś wstawić zeno,a teraz to mozes zdumać i dumać,moim zdaniem jest to wina odbłyśnika,który nie skópia wiązki światła tylko rozrzuca z tąd problem z ustawienie.
Ale swoją drogą co to za elektrycy,którzy nie potrafią ustawić świateł ... :goof:
w sumie co ma elektryk do ustawiania świateł



Awatar użytkownika
Wuefista
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 910
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Biskupiec
Kontakt:

Post autor: Wuefista » czw paź 30, 2008 16:35

Norek111
Czytaj uważnie,napisałem elektrycy bo na górze autro problemu tak napisał,tak więc szanuj się i więcej lektóry a nie po łebkach.


[b][size=200][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3611552#3611552]JebiZa TDI[/url][/size][/b]
[img]http://images23.fotosik.pl/66/3a9002da24aef60e.jpg[/img][img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

yoel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 22:46
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: yoel » czw paź 30, 2008 17:16

Jezeli istnieje taka mozliwosc mozesz sprobowac zdjac przyslony ( chyba ze wymagaja bezpowrotnego usuniecia to tego nie rob szkoda lamp !!!)
Dla porownania mozesz zdemontowac tylko z jednej strony i sprawdzic np. przy scianie jak sie strumien swiatla uklada z przyslona i bez
Powinno to troche pomoc ale w takim przypadku przydaly by sie zarniki xenonowe z przyslonami np. H7R

W kazdym badz razie jezeli to cos pomoze to dobrze ale i tak sugerowalbym zmiane lamp jezeli chcesz pozostac przy xenonach
Pozdrawiam



abs-asr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob cze 30, 2007 20:39
Lokalizacja: wołomin

Post autor: abs-asr » pt paź 31, 2008 20:34

Kolego niestety nie ma mozliwosci wyregulowac tych lamp prawidłowo gdyż reflektor z klasycznym odbłyśnikiem i widoczną żarówką prawidłowy rozkład światła gwarantuje odpowiednio ukształtowany żarnik żarówki. Wystarczy aby miał złą geometrie i lampa będzie świeciła zle np. po czubkach drzew. Lampa ksenonowa włozona w miejsce żarówki nie ma żarnika a więc rozkład światła będzie przypadkowy.
Co innego gdy macie reflektor przystosowany do żarówek jednożarnikowych (H1 lub H7) i z soczewką. W tym przypadku geometria żarnika żarówki ma marginalne znaczenie-soczewka "układa" światło. Po załozeniu lampy wyładowczej rozkład światła moze być prawidłowy ale pozostaje problem braku wymaganych spryskiwaczy i automatycznego poziomowania reflektorów oraz problem formalny: na kloszy jest symbol który mówi że reflektor przystosowany jest do żarówki halogenowej.
Tak więc moja rada zainwestuj już lepiej w jakieś zarówki dobrej marki i nie kombinuj z chińskimi pseudoksenonami bo mozesz sie narazic na zatrzymanie dowodu.
Pozdrawiam


Założ sobie jeszcze duże koła z tyłu i małe z przodu to bedziesz miał zawsze z górki.


Ile widzisz czarnych kropek?

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pt paź 31, 2008 20:47

ja mysle ze te lampy sa podrobkami
nie jeden znajomy wkładał xenony na h7 w zwykłą lampe i linia swiatło cien zawsze była tak jak przy zwykłej zarówce
poza tym nie rozumiem tego ze masz tylko jeden silniczek do regulacji to jest poprostu nie możliwe seryjnie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
WilQ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 13:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: WilQ » ndz lis 02, 2008 23:43

Fahoo pisze:ja mysle ze te lampy sa podrobkami
nie jeden znajomy wkładał xenony na h7 w zwykłą lampe i linia swiatło cien zawsze była tak jak przy zwykłej zarówce
poza tym nie rozumiem tego ze masz tylko jeden silniczek do regulacji to jest poprostu nie możliwe seryjnie
Faktycznie, obie lampy mają elektryczną regulacje, ale i tak jedna swieci wyzej od drugiej i obie swiecą za krotko... a jesli chodzi o te zaslony na zarowki to faktycznie są, ale nie mozna ich zdjąć...może da sie jakos recznie ustawic reflektor w lampie żeby swieciły nieco wyżej


http://rapidshare.com/files/12664559/Golf_III_by_WilQ.wmv.html ----------> Filmik Golf by Wilq

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » pn lis 03, 2008 16:20

da sie
kluczem imbusowym sie je regiluje a silniczki tylko ustawiają z punktu 0 czyli tego najwyzej ustawionego przy po mocy klucza pod maską na -1,-2,-3 itp do dołu
jesli masz odbłysniki jest ok
moze ty wziałes palniki o niewłasciwym oznaczeniu i wsadziłes nie prawidłowo? nie w gniazda?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
WilQ
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz lip 30, 2006 13:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: WilQ » wt lis 04, 2008 01:12

Fahoo pisze:da sie
kluczem imbusowym sie je regiluje a silniczki tylko ustawiają z punktu 0 czyli tego najwyzej ustawionego przy po mocy klucza pod maską na -1,-2,-3 itp do dołu
jesli masz odbłysniki jest ok
moze ty wziałes palniki o niewłasciwym oznaczeniu i wsadziłes nie prawidłowo? nie w gniazda?
kluczem imbusowym?? w jaki sposob??


http://rapidshare.com/files/12664559/Golf_III_by_WilQ.wmv.html ----------> Filmik Golf by Wilq

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt lis 04, 2008 14:42

a w tych lampach nie ma regulacji?musu byc na imbus i gwiazdke zazwyczaj jest taki kołek ,śruba regulacyjna


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

hanys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: sob lut 24, 2007 01:08
Lokalizacja: Oss(Holandia)
Kontakt:

Post autor: hanys » śr lis 05, 2008 21:20

Tu masz lampy chyba jak twoje i zaznaczyłem ci punkt recznej regulacji.Regulujesz od strony grila (zewnątrz auta) przy otwartej masce srubokętem płaskim musisz to kólko przesuwac co ząbek (obrót w prawo patrzac od przodu auta lampa w gore tak jest w oryginale helli na zarowki h1 nie weim jak tu).Z drugiej strony lampy(bliżej srodka auta )musisz miec 2 takie kołko i to sa 2 punkty recznej regulacji oswietlenia+ silnik krokowy elektrycznej i nie ma mocnych zebys tego nie mial.Reguluj jak jest troche ciemniej stan autem jakies 2 metry od sciany i patrz co sie dzieje z linia swiatło cień.Jak poczyjesz konkretny opor nic na chama bo po zrywasz mocowania odbłysników i kapa bedzie , spróbuj w 2 strone jezeli pojdzie to znaczy ze miales koniec zakresu, oczywiscie elektryczna regulacja swiatel w pozycji 0 musisz miec.Co do ksenonow brak pomysłów:-(
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 306 gości