Pasek rozrządu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
To powiedz ile Cię to wyniosło a ile wołali w ASO VW?[/quote]
na poczatek napisze ze bylo to 1lutego 2007r ,w service skoda Legionowo,czesci(pasek,napinacz,pompa)=580zł do tego robocizna 250zł. A w vw za sama robocizne chcieli kolo 500zł.
Teraz czesci moga byc (i pewnie sa ) tansze albo mozna nabyc zamiennik(uwazam ze w tak wazych podzespolach silnika nie ma co wkladac zamiennikow bo przejechalem sie tak w mojej toyocie). No i ja mam 1,6 8v
Dodam tez ze jak ja szukam ori to zawsze dzwonie najpierw do aso vw a pozniej do skody i tam na 80% okazuja sie tansze(nie zawsze jest duza roznica ale jest). Kiedys czytałem tez (auto swiat lub motor zrobil test) ze mozna duzo zaoszczedzi nawet pojechac do aso oddalonego o 100km od miejsca zamieszkania a miec ta sama jakosc i gwarancje.
na poczatek napisze ze bylo to 1lutego 2007r ,w service skoda Legionowo,czesci(pasek,napinacz,pompa)=580zł do tego robocizna 250zł. A w vw za sama robocizne chcieli kolo 500zł.
Teraz czesci moga byc (i pewnie sa ) tansze albo mozna nabyc zamiennik(uwazam ze w tak wazych podzespolach silnika nie ma co wkladac zamiennikow bo przejechalem sie tak w mojej toyocie). No i ja mam 1,6 8v
Dodam tez ze jak ja szukam ori to zawsze dzwonie najpierw do aso vw a pozniej do skody i tam na 80% okazuja sie tansze(nie zawsze jest duza roznica ale jest). Kiedys czytałem tez (auto swiat lub motor zrobil test) ze mozna duzo zaoszczedzi nawet pojechac do aso oddalonego o 100km od miejsca zamieszkania a miec ta sama jakosc i gwarancje.
Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 07:55 przez mariosol, łącznie zmieniany 1 raz.
Duże rozbieżności. Jeżeli koszt tego był by w granicach 1200 - 1400 zł to jade prosto do serwisu. Auto mam perełke (postaram sie dać zdjęcia) zawsze wszystko wymieniane w serwisie i naprawde skrzywdziłbym siebie jakbym to zrobił u "wujka" mechanika
Ba. Nawet kołpaki kupiłem za 100euro w salonie w Munchen Gladbach
Ba. Nawet kołpaki kupiłem za 100euro w salonie w Munchen Gladbach
Ostatnio zmieniony ndz paź 05, 2008 23:16 przez Guciu88, łącznie zmieniany 1 raz.
Dla mnie ASO w Polsce to nie serwis, za duża rotacja pracowników, mechanicy najczesciej staz nie wiekrzy niz 2 lata, juz nie raz po takich cos poprawiałęm. Jak cos sie spytasz to nie maja pojecia albo sparwdza w ksiazce lub systemie. Dla nich wyjscie to wymienic wszystko po kolei. A potrafia tez zamienniki wstawiac a kasowac jak za oryginał. jak wymieniałęm facetowi rozrzad w TDI po 240 tys km to okazało sie ze wczesniej jak wymeiniano mu popme wody przy rozrzadzie po 120 tys km to wstawiono jakas włoska a rolki nie miały znaczka VW tylko były marki SKF, tylko pasek oryginał. Dla mnie niektóre serwisy nieautoryzowane m-ki VW np. taki VTG kosi jakoscia i wiedza każde ASO VW w Polsce.Gutek1988 pisze:Duże rozbieżności. Jeżeli koszt tego był by w granicach 1200 - 1400 zł to jade prosto do serwisu. Auto mam perełke (postaram sie dać zdjęcia) zawsze wszystko wymieniane w serwisie i naprawde skrzywdziłbym siebie jakbym to zrobił u "wujka" mechanika
Ba. Nawet kołpaki kupiłem za 100euro w salonie w Munchen Gladbach
co ja slysze .... 500 za robociznę ? za wymiane paska ?
pocipieli juz w tych warsztatach
zapraszam poniżej , robocizna 100 no max 150 i od reki po uzgodnieniu tel.
w sumie to nie orientowalem sie w cenach napraw
bo od 3 lat naprawiam wlasnie wszystko u tego znajomego
ale to niezly szok ... powiem ze wymienialem uszczelniacze na trzonkach
bez zdejmowania glowicy i miejscowi cwaniacy chcieli minimum 350 a u niego
w 2,5 godziny za 100...
ale innym krzyczy tak samo !
nie wiem jak to jest w MK4 ale nie wydaje mi sie ze duzo trudniej niz w moim MK3 ?
pocipieli juz w tych warsztatach
zapraszam poniżej , robocizna 100 no max 150 i od reki po uzgodnieniu tel.
w sumie to nie orientowalem sie w cenach napraw
bo od 3 lat naprawiam wlasnie wszystko u tego znajomego
ale to niezly szok ... powiem ze wymienialem uszczelniacze na trzonkach
bez zdejmowania glowicy i miejscowi cwaniacy chcieli minimum 350 a u niego
w 2,5 godziny za 100...
ale innym krzyczy tak samo !
nie wiem jak to jest w MK4 ale nie wydaje mi sie ze duzo trudniej niz w moim MK3 ?
Ostatnio zmieniony śr paź 29, 2008 14:54 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.
Ludzie zeby miec coś dobrze zrobione w aucie nie wystarczy wiedza i umiejętności trzeba takze sprzętem dysponować a jak kazdy wie narzędzia specjalne kosztują sporo, więc jak ktoś otwiera jakis warsztat to zeby sie liczył wśród konkurencji to czy chce czy nie chce narzedzia porządne musi sobie zakupić a jak juz sie na to wykosztuje to napewno po kosztach nie bedzie świadczył swoich usług bo nie bedzie go na to stać. 100 zł za wymiane uszczelniaczy zaworowych to dla mnie śmieszna cena, rozrząd do rozpięcia, zdjęcie właka rozrządu , porozpinanie zaworów i wymiana gumek, po drodze jeszcze osłony do zdjęcia , koła i paski i to wszystko prawie za darmo, to cena prosto ze stodoły za miastem. Jak ma byc porządnie zrobione to napewno nie za pół darmo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 267 gości