Witam. Mam od paru dni taki problem: jak jadę i włączę światła+nawiew ( na 1,2,3) to wszystko jest ok. Natomiast jak stoję i włączę światła+ nawiew na 1 to strasznie silnik"skacze". Natomiast jak włączę światła + wycieraczki + podgrzewanie szyby + nawiew 1,2 to auto gaśnie. Co może być przyczyna takiego falowania obrotów? Reg. napięcia? Może coś innego?
p.s
Tak ogólnie silnik pracuje ok do momentu kiedy nie włączę świateł. Jak już sa zapalone to pracuje równo ale obroty znacznie spadają ( okolicach alternatora słychać taki lekki pisk - nie taki jak pasek ale jednak )
Bardzo nierówno pracuje.....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bardzo nierówno pracuje.....
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pierburg 2e3 nie posiada płynnej regulacji biegu jałowego więc obroty w miarę wzrostu poboru prądu spadają gdyż alternator zostaje bardziej obciążony. Musisz wybrac 1 z dwóch opcji albo używac jak najmniej prądu, albo nieco podwyzszyć obroty na biegu jałowym uprzednio włączając wszystkie odbiorniki które potrzebujesz i regulując wtedy bieg jałowy. Wiadomo wzrośnie minimalnie spalanie i obroty ale to groszowa sprawa, ale będzie po problemie. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Ja znam, silnik bedzie pracował normalnie , gorzej moze byc z ładowaniem. Choc sprawdz jakie sa skoki napiecia, jesli nieduze to jezdzij , dla porównania nowy ma skoki 0,01v.Jacenty85 pisze:no właśnie, a jak tak z innej beczki...jak waszym zdaniem uszkodzony regulator napięcia (lekko pulsujące światła) będzie wpływał na pracę silnika 1.8 RP?? Zna ktoś taki przypadek z autopsji??
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 333 gości