Wymiana Płynu w chlodnicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana Płynu w chlodnicy
Witam, zakladam temat jeszcze raz bo tamten zostal skasowany niewiadomo dlaczego.... ze niby za "2. ZANIM NAPISZESZ NOWY TEMAT UŻYJ FUNKCJI >SZUKAJ<. Pisanie poruszanych już tematów będzie karane ostrzeżeniami bez podania powodu nawet. Nagminnie piszący o sprawach, które już były (i są w wyszukiwarce) będą banowani!
" Na googlach nic dokladnie nie ma na tym forum tez nie, wiec bez podstawnie. jeszcze ostrzezenie dostalem....Nigdzie nie jest napisane o moim silniku i w jaki sposob. W ogole nawet w Mk2 nie ma.
Po pierwsze jak.. silnik 1.8RP
Po drugie ile.. bo ja mam 3,5L jakis
Gdzies ktos cos mowil o chlodnicach alu.. jak sie spytalem ojca jaki kupil, to wysmial i powiedzial ze nie ma zadnej aluminiowej..
I prosilbym o jakas instrukcje dokladna typu... otworz maske.. wejdz pod samochod znajdz srubke taka i taka itp. POniewaz jestem zielony w tych sprawach to moj pierwszy samochod. I nigdy nie mialem do czyniena z silnikami samymi w sobie
" Na googlach nic dokladnie nie ma na tym forum tez nie, wiec bez podstawnie. jeszcze ostrzezenie dostalem....Nigdzie nie jest napisane o moim silniku i w jaki sposob. W ogole nawet w Mk2 nie ma.
Po pierwsze jak.. silnik 1.8RP
Po drugie ile.. bo ja mam 3,5L jakis
Gdzies ktos cos mowil o chlodnicach alu.. jak sie spytalem ojca jaki kupil, to wysmial i powiedzial ze nie ma zadnej aluminiowej..
I prosilbym o jakas instrukcje dokladna typu... otworz maske.. wejdz pod samochod znajdz srubke taka i taka itp. POniewaz jestem zielony w tych sprawach to moj pierwszy samochod. I nigdy nie mialem do czyniena z silnikami samymi w sobie
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 01:26 przez zetnktel, łącznie zmieniany 5 razy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
dwa weże: ten od chłodnicy i za jego krócćem pierwszy od pompy, wtedy zleci wszystko, inaczej zostanie półowa płyny w blkoku silnika.
1 na fotce
[ Dodano: Pon Paź 27, 2008 4:05 pm ]
zetnktel, co do Twoich uwag, usuwający miał rację, było mnóstwo razy, a Forum nie jest szkółką korzystania z Googli (okienko na dole strony masz).
1 na fotce
[ Dodano: Pon Paź 27, 2008 4:05 pm ]
zetnktel, co do Twoich uwag, usuwający miał rację, było mnóstwo razy, a Forum nie jest szkółką korzystania z Googli (okienko na dole strony masz).
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Ja tam pzy okazji porozłaczałem węże gumowe - tyle co się dało i wsadziłem szlaucha w silnik, węże , chłodnice, pompe i nagrzewnicę - przepłukałem to wodą raz w jedną, raz w drugą strone. Nie zaszkodzi raz na kilka lat...
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
????zetnktel pisze:wiec bez podstawnie. jeszcze ostrzezenie dostalem....Nigdzie nie jest napisane o moim silniku i w jaki sposob. W ogole nawet w Mk2 nie ma.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1714459
Witam. Wymienilem plyn i jednym slowem jest du**a ( Po pierwszy producent podaje ze ilosc tego plynu ile sie miesci to 6,3L mi weszlo 3,5L okolo a i tak jest ponad MAX.
Postepowalem wg instrukcji.
Czyli odkrecic korek odpiac waz spuscic do konca, potem wlalem jeszcze ze 3 butelki wody zeby wyplukac, tez wszystko wylecialo.. zalozylem waz, wlalem nowego plynu weszlo ze 3 - 3,5L MAX.. bo mialem 4L butle i jeszcze sporo zostalo. Poziom ponad MAX..Zakrecilem korek odpalilem silnik, ogrzewanie na fulla.. poczekalem az wlaczy sie wiatrak i w momencie jak sie wlaczyl silnik zaczal straaaaaaasznie wyć... Zgasilem go, wiatrak dalej pochodzil kilka sekund wylaczyl sie.. Odpalilem silnik jeszcze raz pochodzil chwile normalnie bez wycia i wylaczylem tyle...
POMOCY!!!!!!
A no i caly czas poziom ponad MAX po wlaczeniu silnika i nagrzaniu go NIC nie ubylo.
Postepowalem wg instrukcji.
Czyli odkrecic korek odpiac waz spuscic do konca, potem wlalem jeszcze ze 3 butelki wody zeby wyplukac, tez wszystko wylecialo.. zalozylem waz, wlalem nowego plynu weszlo ze 3 - 3,5L MAX.. bo mialem 4L butle i jeszcze sporo zostalo. Poziom ponad MAX..Zakrecilem korek odpalilem silnik, ogrzewanie na fulla.. poczekalem az wlaczy sie wiatrak i w momencie jak sie wlaczyl silnik zaczal straaaaaaasznie wyć... Zgasilem go, wiatrak dalej pochodzil kilka sekund wylaczyl sie.. Odpalilem silnik jeszcze raz pochodzil chwile normalnie bez wycia i wylaczylem tyle...
POMOCY!!!!!!
A no i caly czas poziom ponad MAX po wlaczeniu silnika i nagrzaniu go NIC nie ubylo.
Ostatnio zmieniony pn paź 27, 2008 23:01 przez zetnktel, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
Jutro sprawdze.. czy po dodaniu gazu sie podnosi i upuszczeniu opuszcza a co jezeli nie?
I co chodzi z tym "jak odpalisz silnik to przelewem powinien sie przelewac" nie rozumiem tego.
I jezeli pompa wodna nie dziala? To czym grozi jazda z uszkodzona... ile kosztuje nowa i czy samemu mozna wymienic i jak stwierdzic czy jest zepsuta na 100% ?
I co chodzi z tym "jak odpalisz silnik to przelewem powinien sie przelewac" nie rozumiem tego.
I jezeli pompa wodna nie dziala? To czym grozi jazda z uszkodzona... ile kosztuje nowa i czy samemu mozna wymienic i jak stwierdzic czy jest zepsuta na 100% ?
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
-"przelew" to ten waz co idzie od chłodnicy do zbiorniczka wyrownawczego-i jak odkrecisz korek to z tego wezyka powinien powracac plyn
-nowa pompa (jesli jest padnieta) to koszt 40 zl
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 17:01 przez albert1973, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzieki. Nastepnego dnia po wymianie bylo normalnie juz miedzy MIN a MAX pojezdzilem troche, wentylator tez sie wlaczyl nic nie piszczalo itp. Zachowywal sie normalnie. Potem kapeczke jeszcze dolalem bo spadl troche poziom i jezdzi... Tylko ciagle zastanawia mnie czego weszlo tylko te 3,5 L.. a nie 6,3L..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 321 gości