1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wafloo_23,
Zapewne jeszcze pika sygnał dźwiękowy. Oznacza to,że czujnik przy przednim kole na klockach hamulcowych daje Ci znać, że się kończy, i że trzeba wymienić hamulce (klocki na pewno). Czujnik w klockach to taka blaszka, jak klocek sie zetrze do jakiegoś stopnia, to zwiera z tarczą i masz info na desce rozdzielczej. Czujnik jest na przednim lewym lub prawy kole.
Zapewne jeszcze pika sygnał dźwiękowy. Oznacza to,że czujnik przy przednim kole na klockach hamulcowych daje Ci znać, że się kończy, i że trzeba wymienić hamulce (klocki na pewno). Czujnik w klockach to taka blaszka, jak klocek sie zetrze do jakiegoś stopnia, to zwiera z tarczą i masz info na desce rozdzielczej. Czujnik jest na przednim lewym lub prawy kole.
A spróbuj recznym pohamować i hamulcem nożnym parę razy ostrzej, też miałem ale w 3 coś podobnego i pomogło.wafloo_23 pisze:Witam !!! Kupiłem golfika IV 1.6 i co jakiś czas zapala się kontrolka (!) i po chwili gaśnie!! Sprawdzałem płyn hamulcowy i klocki,wszystko jest wpożądku!!! pomocy bo nie wiem co jest grane!!!!!!
trudny rozruch akl
Sprawa ma się tak:
Wymieniłem ostatnio termostat bo sie niedogrzewał.
Teraz kiedy zaczeło się robić chłodniej mam problem z rozruchem. Muszę go krecic i krecić czasami dac gazu. jak odpali jest ok i jedzie. Obroty nie falują ani silnik nie gaśnie podczas jazdy jak jest ciepły.
Po udanym rozruchu kolejny nie stanowi najmniejszego problemu. Raz też 500 m po starcie zgasł mi na światłach no i trzeba bylo kręcić i kręcić aż się udało.
Zdarzyło się jednak, że obroty wskakiwały na 2 - 3 tyś ale po kilku chwilach albo ponownym strarcie było ok.
Na jałowym obroty to ok 850 napewno poniżej 1000.
Kolejna sprawa II i III bieg podczas przyśpieszania czuć delikatne przerwy w ciągnięciu IV i V jest ok. Czuć to gdy nie wciskam gazu zbyt mocno.
Spalanie jest ok ani silnik nie kopci.
Stawiam na czujnik temperatury cieczy lub tez sonda lambda. na Vagu jeszcze nie byłem.
Jakieś sugestie???
Dziękuję za szybką odpowiedź
Wymieniłem ostatnio termostat bo sie niedogrzewał.
Teraz kiedy zaczeło się robić chłodniej mam problem z rozruchem. Muszę go krecic i krecić czasami dac gazu. jak odpali jest ok i jedzie. Obroty nie falują ani silnik nie gaśnie podczas jazdy jak jest ciepły.
Po udanym rozruchu kolejny nie stanowi najmniejszego problemu. Raz też 500 m po starcie zgasł mi na światłach no i trzeba bylo kręcić i kręcić aż się udało.
Zdarzyło się jednak, że obroty wskakiwały na 2 - 3 tyś ale po kilku chwilach albo ponownym strarcie było ok.
Na jałowym obroty to ok 850 napewno poniżej 1000.
Kolejna sprawa II i III bieg podczas przyśpieszania czuć delikatne przerwy w ciągnięciu IV i V jest ok. Czuć to gdy nie wciskam gazu zbyt mocno.
Spalanie jest ok ani silnik nie kopci.
Stawiam na czujnik temperatury cieczy lub tez sonda lambda. na Vagu jeszcze nie byłem.
Jakieś sugestie???
Dziękuję za szybką odpowiedź
pytanie o ogrzewanie
bo czytam na forum i sam już nie wiem, ale po kolei:
autko odpalone i wszystko ładnie chodzi, temperatura wzrasta do 90 i siedzi, ale gdy włączam ogrzewanie kabiny to spada do 70-80, ostatnio całą trasę Kraków - Warszawa tak przejechałem
autko chodzi dobrze, nie falują obroty ani nic takiego ale nie wiem czy tak powinno być, w korku się tak nie dzieje ale nie sądziłem że temp. płynu będzie aż tak maleć gdy włączę ogrzewanie
płyn w chłodnicy nówka, vag jak ostatnio podpinany nie pokazywał błędów
bo czytam na forum i sam już nie wiem, ale po kolei:
autko odpalone i wszystko ładnie chodzi, temperatura wzrasta do 90 i siedzi, ale gdy włączam ogrzewanie kabiny to spada do 70-80, ostatnio całą trasę Kraków - Warszawa tak przejechałem
autko chodzi dobrze, nie falują obroty ani nic takiego ale nie wiem czy tak powinno być, w korku się tak nie dzieje ale nie sądziłem że temp. płynu będzie aż tak maleć gdy włączę ogrzewanie
płyn w chłodnicy nówka, vag jak ostatnio podpinany nie pokazywał błędów
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: wt paź 28, 2008 22:26
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
wykres charakterystyki
koledzy poratuje mnie ktos wykresem charakterystyki silnika 1.6 SR ?? wykres momentu od obr
moim zdaniem nie powinno sie tak dziac! jezdze trzeci rok i nie mam mowy zeby u mnie po nagrzaniu silnika do 90stopni temp spadała. Jak dawno nie wymieniałes czujnika temp to polecam zaczac od tego(mały koszt).krupik pisze:autko odpalone i wszystko ładnie chodzi, temperatura wzrasta do 90 i siedzi, ale gdy włączam ogrzewanie kabiny to spada do 70-80,
[url=http://imageshack.us][img]http://img3.imageshack.us/img3/6210/boradr3.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
[url=http://g.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/][img]http://img3.imageshack.us/img3/boradr3.jpg/1/w280.png[/img][/url]
MOJA BYŁA BORKA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=250987
Re: wykres charakterystyki
wzięte z angielskiej instrukcji, która pewnie jest gdzieś w wątku z instrukcjami do pobrania i mam nadzieję, że tego szukałeśtomciowilk pisze:koledzy poratuje mnie ktos wykresem charakterystyki silnika 1.6 SR ?? wykres momentu od obr
@ moje ogrzewanie - dzięki za porady - chyba się zajmę czujnikiem jak będę miał teraz trochę czasu
Ostatnio zmieniony śr paź 29, 2008 09:37 przez krupik, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 290 gości