chłodzenie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz paź 26, 2008 15:22

miś fazi mnie się wydaje, podkreślam "wydaje", że termowłącznik to nie jest kondensator elektrolityczny, który w miarę starzenia wygrzewa się, odparowuje elektrolit i traci swoje parametry, termowłącznik nie traci z biegiem czasu właściwości termicznych (bez wględu czy działa na zasadzie bimetalowej płytki czy termistora) i albo zwiera obwód przy określonej temperaturze albo nie.


Obrazek

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz paź 26, 2008 15:45

wiem o co Ci chodzi , ale nieraz dzieją sie takie cuda że szkoda gadać , do mnie kiedyś podjechał gość bo wentylator załączał sie kiedy chciał , wiesz co było ? , urwała sie jedna sprężynka w wyłączniku i latała sobie w środku luzno i zwierała drugi styk , specjalnie wyłącznik opiłowałem naokoło , rozebrałem żeby zobaczyć co jest , no i wyszło , nie mówie o bimetalu i.t.d , w wyłączniku termicznym , obojętnie czy na jeden zakres czy na dwa masz styki ruchome , podparcie tych styków i sprężynki , tak jak w przekazniku , i czasem sie zdarza że coś sie tam stanie , wystarczy że zeskoczy styk z jednej strony podpory i już są nieprzewidziane problemy



dragon111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: czw maja 10, 2007 19:15
Lokalizacja: łódź

Post autor: dragon111 » ndz paź 26, 2008 22:49

oki
powiedzcie mi jeszcze jedno:
czy temperatura płynu i temp . oleju w silniku jest porównywalna po nagrzaniu silnika?
temperatura chłodziwa w obiegu może być inna ( niższa ) od temp . oleju w silniku?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 315 gości