MK3 TD 1,9 Brak mocy po wcisnieciu gazu dom deski

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

alias_k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 15:23

MK3 TD 1,9 Brak mocy po wcisnieciu gazu dom deski

Post autor: alias_k » ndz lis 20, 2005 18:20

Witam

Mam problem z golfem III TD. Po mocniejszym wcisnieciu gazu (widoczne zwlaszcza zwlaszcza na 5 i 4 biegu) silnik wchodzi na wyzsze obroty ale autko nie przyspiesza - dopiero po zluzowaniu gazu a następnie po stopniowym wciskaniu gazu mozna mowic o przyspieszaniu. Cyzby sprzegło padało?



LOrd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lut 24, 2005 22:20
Lokalizacja: CK

Post autor: LOrd » ndz lis 20, 2005 18:26

Jak rosną obroty a prędkość nie, to śliza ci sie sprzęgło... jak juz bedziesz robił to lepiej wymiń komplet razem z dociskiem, w końcu skrzyni nie wyciaga sie codziennie.Pzdr :hmm:


So run in, grab the money, later on, you and I can flow...

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz lis 20, 2005 18:43

Hmm generalnie mam podobnie z tym ze mam nowe sprzegło... a auto przyspiesza ale strasznie powoli... jak sie stopniowo dodaje idzie znacznie lepiej... wydaje mi sie to byc normalne... w tym aucie... deptanie w podłoge nic nie daje...



Awatar użytkownika
Dar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 13:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Dar » ndz lis 20, 2005 18:49

A jak ci pracuje turbina, czy na niższych biegach pracuje?



alias_k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 15:23

Post autor: alias_k » ndz lis 20, 2005 18:55

Wczesniej nie miałem takiego problemu wiec raczej cos jest nie tak.
Turbiny nie sprawdzałem...



Awatar użytkownika
daszczyk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 22:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: daszczyk » ndz lis 20, 2005 19:04

cześć !!

Wydaje mi się że to efekt turbo dziury !!! u mnie to samo do pewnego czasu trzeba z gazem delikatnie, ale jak już turbina złapie ok. 2,2 tys. obr. wciśnięcie w deskę już daje radę ;))

pozdrawiam


Seba

Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » ndz lis 20, 2005 19:18

...tak wogóle to gazu w deskę nie powinno się wciskać... zwłaszcza przy niskich obrotach... :crazy:



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

DOKŁADNIE :hmm:

Post autor: Razal » ndz lis 20, 2005 20:55

krzychGTD pisze:...tak wogóle to gazu w deskę nie powinno się wciskać... zwłaszcza przy niskich obrotach... :crazy:
"zwłaszcza przy niskich obrotach" i zwłaszcza w dieslu :hmm:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

djset

Post autor: djset » ndz lis 20, 2005 21:18

Razal pisze:krzychGTD napisał/a:
...tak wogóle to gazu w deskę nie powinno się wciskać... zwłaszcza przy niskich obrotach...

"zwłaszcza przy niskich obrotach" i zwłaszcza w dieslu
dlaczego?



vpil
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 21:55
Lokalizacja: Katowice
Auto: Golf 7
Silnik: Czca

Post autor: vpil » ndz lis 20, 2005 22:07

Witam.
Według mnie to napewno sprzęgło do wymiany, ale możesz jeszcze sprawdzić czy nie masz jakiegoś wycieku oleju z silnika lub skrzyni biegów bo wtedy może być zasyfione sprzęgło i też będzie slizgać. Nie wiem czy w twoim golfiku linka sprzęgła posiada samoregulator luzu bo jeżeli tak to też może to być przyczyną. Generalnie taki stary sposób na sprawdzenie czy sprzęgło jest OK to: zaciągnąć hamulec ręczny (zakładam że jest sprawny) i spróbować ruszyć jeżeli wszystko jest w pożądku to albo autko pojedzie z zablokowanymi tylnimi kołami, albo zacznie palić gumy. W innym wypadku coś jest nie tak.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz lis 20, 2005 22:35

wszystko wygląda na sprzęgło padnięte - jeśli obroty rosną a auto nic (no...chyba że ręczny zaciągnięty troszkę :grin: miałem tak jak kupiłem pierwsze auto...się aż kołpaki stopiły)



bogus_z
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bogus_z » ndz lis 20, 2005 22:39

mnie tez sie wydaje ze sprzeglo. sprobuj tak zrobic:
wrzuc dwojke, zaciagnij reczny i dodawajac gazu powoli puszczaj sprzeglo jak puscisz i bedziesz na gazie trzymal (odpowiednio mocno wcisnij) i Ci nie zgasnie to masz pewnosc 100% Co do tego wciskania gazu w podloge i nie przyspieszaniu w przypadku autka z turbinka to turbo dziurka. Ogladalem "top gear".



Awatar użytkownika
krzychGTD
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lis 12, 2005 21:36
Lokalizacja: Toruń

Post autor: krzychGTD » pn lis 21, 2005 00:19

djset pisze:
Razal pisze:krzychGTD napisał/a:
...tak wogóle to gazu w deskę nie powinno się wciskać... zwłaszcza przy niskich obrotach...

"zwłaszcza przy niskich obrotach" i zwłaszcza w dieslu
dlaczego?
Bo wtedy masz bardzo duże naprężenia na korbowodach/tłokach/wałku... Dlatego np. żałosne jest jak niektórzy jeżdżą na super niskich obrotach i "oszczędzają" (ale tylko na paliwie)



djset

Post autor: djset » pn lis 21, 2005 00:35

:) dzieki za odpowiedz :) tyrbina ma byc usprawnieniem i polepszeniem sprawnosci silnika, wiec nie wiem czy ja dobrze robie, ale staram sie nie schodzic ponizej tych 2tys obr/min, tzn staram sie utrzymywac turbinke caly czas wlaczona :) a te super niskie obroty to faktycznie kolego smieszne... haha ;) ale nie ma co oszczedzac, tylko trzeba eksplowatowac w normalnych obrotach, prawda?
pozdrawiam.
aha, a przy jakich obrotach powinna sie wlaczac turbina w MK3 GTD 1,9 TD z 95 roku?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 367 gości