NIE PALI NA ROZGRZANYM;(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomkoo5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt sty 24, 2006 15:05
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

NIE PALI NA ROZGRZANYM;(

Post autor: tomkoo5 » ndz paź 26, 2008 10:40

witam wszystkich
mam problem z moim mk2. Otóż od jakiegoś czasu przestał mi palić gdy sie trochę rozgzrał np: dojechałem do stacji jakieś 4-5 km a po zatankowaniu juz nie chciał palić. PO 20-30 min juz było ok. Teraz przestał mi w ogóle palić na ciepłym nawet na rozgrzanym normalnie.
Wymir\eniłem termostat kable zapłonowe świece i nie wiem co robic a mechanicy są bezradni. Co to może byc??golf 2 1.3 na wtrysku
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 26, 2008 10:51

iskra jest?

[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 9:53 am ]
bo piszes że nie pali na rozgrzanym, to jak się rozgrzewa skoro nie pali? Opisz to dokładniej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

tomkoo5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt sty 24, 2006 15:05
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: tomkoo5 » ndz paź 26, 2008 10:54

na zimnym pali na cyknięcie. a iskra jest
ale czytałem cos o jej kolorze.jaki ma byc??

[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 09:58 ]
rano pali b.dobrze ale gdy wyłacze silnik po kilku kilometrahc to i probuje po kilku minutach ponownie odpalic to zachowuje sie tak jakby paliwa nie dostawal a rozrusznik kreci. ale w samochodzie czuc paliwo czyzby go zalewalo??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 26, 2008 11:29

jasna niebieskawa. Może nadmiar paliwa leją wtryskiwacze, przyczyn dużo - czujnik temperatury, uszkodzona przepływka, uszkodzony sterownik, uszkodzone kable sterownika (masa zwłaszcza). O wszystkim było na foorum, tylko szukać u dołu jest wyszukiwarka


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mirek272
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: wt sty 22, 2008 17:04
Lokalizacja: siedlce

Post autor: mirek272 » ndz paź 26, 2008 11:59

u mnie bylo podobnie-padla kostka od stacyjki..moze u ciebie jest podobnie..pozdro :bajer:



Awatar użytkownika
HugokopteR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
Lokalizacja: NEL
Kontakt:

Post autor: HugokopteR » ndz paź 26, 2008 18:02

ja tez mialem ten problemik. pomogla wymiana tarczy spietrzajacej



Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » ndz paź 26, 2008 18:23

kostka w stacyjce



oli1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 11:37
Lokalizacja: szczecinek

Post autor: oli1980 » ndz paź 26, 2008 19:04

witam
ja mam co prawda golfa III ale obiawy przez ciebie opisane sa identyczne do tych jakie ja mialem amianowicie

silnik zimny odpala bez problemu
jak sie nagrzeje to niechcial przez jakis czas odpalic albo gasl ni stad w czasie jazdy bez wzgledu na temperature silnika

niewiem jak u ciebie ale umnie problem lezal w czujniku ktury znajduje sie w aparacie zapłonowym tz. czujnik halla halotronowy czy jakos tak prosta w budowie zecz a problemow bezliku ( krutko mowiac - czujnk daje znac kiedy obraca sie walek rozrzadu do modulu i moduł sterujacy silnikiem wie ze silnik pracuje i powinien dostac iskre i tak dalej cewka na rozdzielacz na swiece i silniczek pracuje )zwłaszcz gdy gasnie jak sie na skrzyzowanie wjerzdza a silnik gasnie i niemozna odpalic

mechnicy i elektrycy rozkladali rence nawet gdy przy nich gasl niewiedzieli co jest
dopiero na forum gdzies zanalzlem podobne obiawy i wymienilem caly aparat z kopulka bo ta byl sprzedawany na allegro inny urzywany

problem sie rozwiazal jak reka odjol
moze tak jak umnie gdy silnik sie nagrzal temperatura powodowala ze czujnik zaczyna szwankowac lub olej z glowicy dostaje sie do czujnika i zakłuca jego prace

napisz w poscie jak znajdziesz problem


jak to mówia daltoniści - życie jest jak tecza raz jest biale a raz czarne !!!!!

Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Post autor: mk1988 » ndz paź 26, 2008 19:14

mam dokładnie ten sam problem ale z dotychczasowych obserwacji wylacznie na gazei musze pojezdzic na benzynie i zobaczyc czy bedzie sie dzialo to samo


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

autolucas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr paź 15, 2008 20:57
Lokalizacja: Płock

Post autor: autolucas » ndz paź 26, 2008 19:54

kolego najczęściej przyczyną nie palenia samochodu na ciepłym silniku jest czujnik Halla



oli1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 11:37
Lokalizacja: szczecinek

Post autor: oli1980 » ndz paź 26, 2008 20:02



jak to mówia daltoniści - życie jest jak tecza raz jest biale a raz czarne !!!!!

tomkoo5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt sty 24, 2006 15:05
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: tomkoo5 » sob lis 01, 2008 10:32

witam wszystkich
chyba rozwiazał sie moj problem:D wymieniłem niebieski czujnik temp.przy termostacie i jak narazie jezdzi mi sie dobrze:) odezwe sie za jakiś czas jakby problem wrócił( odpukać w niemalowane:P) dzieki wszystkim za rasy i pozdrawiam Tomek



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz lis 02, 2008 01:05

tomkoo5, mialem wlasnie pisac ze niebeiski czujnik :) on odpowiada za ssanie , jak masz cieple auto to nie przepala vbo czujnik wariuje i mysliz e auto jest zimne wiec podlewa mu benzyny az za duzo :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

tomkoo5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt sty 24, 2006 15:05
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: tomkoo5 » ndz lis 02, 2008 14:11

wlasnie znalazłem gdzies na forum o tym czujniku:) ale temp. na zegarach pokazujje mi za połowe ponad 90c moze ten drugi tez swiruje?? a jeszcze jedna sprawa: spuszczalem caly płyn chłodzacy bo musiałem dac nowe obejmy na rurach i wydaje mi sie,że jak zalalem płynu to nie doszedł do nagrzewnicy bo nie grzeje:/ grzałem go aż do otwarcia termostatu ale nic:/ załaczył sie wentylator a w aucie zimno:( podjeżdzałem na kanał bo myslałem że z górki lepiej poleci ale też nic:( wiecie co z tym zrobic??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 268 gości