NIE PALI NA ROZGRZANYM;(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
NIE PALI NA ROZGRZANYM;(
witam wszystkich
mam problem z moim mk2. Otóż od jakiegoś czasu przestał mi palić gdy sie trochę rozgzrał np: dojechałem do stacji jakieś 4-5 km a po zatankowaniu juz nie chciał palić. PO 20-30 min juz było ok. Teraz przestał mi w ogóle palić na ciepłym nawet na rozgrzanym normalnie.
Wymir\eniłem termostat kable zapłonowe świece i nie wiem co robic a mechanicy są bezradni. Co to może byc??golf 2 1.3 na wtrysku
pozdrawiam
mam problem z moim mk2. Otóż od jakiegoś czasu przestał mi palić gdy sie trochę rozgzrał np: dojechałem do stacji jakieś 4-5 km a po zatankowaniu juz nie chciał palić. PO 20-30 min juz było ok. Teraz przestał mi w ogóle palić na ciepłym nawet na rozgrzanym normalnie.
Wymir\eniłem termostat kable zapłonowe świece i nie wiem co robic a mechanicy są bezradni. Co to może byc??golf 2 1.3 na wtrysku
pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
na zimnym pali na cyknięcie. a iskra jest
ale czytałem cos o jej kolorze.jaki ma byc??
[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 09:58 ]
rano pali b.dobrze ale gdy wyłacze silnik po kilku kilometrahc to i probuje po kilku minutach ponownie odpalic to zachowuje sie tak jakby paliwa nie dostawal a rozrusznik kreci. ale w samochodzie czuc paliwo czyzby go zalewalo??
ale czytałem cos o jej kolorze.jaki ma byc??
[ Dodano: Nie Paź 26, 2008 09:58 ]
rano pali b.dobrze ale gdy wyłacze silnik po kilku kilometrahc to i probuje po kilku minutach ponownie odpalic to zachowuje sie tak jakby paliwa nie dostawal a rozrusznik kreci. ale w samochodzie czuc paliwo czyzby go zalewalo??
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jasna niebieskawa. Może nadmiar paliwa leją wtryskiwacze, przyczyn dużo - czujnik temperatury, uszkodzona przepływka, uszkodzony sterownik, uszkodzone kable sterownika (masa zwłaszcza). O wszystkim było na foorum, tylko szukać u dołu jest wyszukiwarka
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- HugokopteR
- Ma gadane
- Posty: 231
- Rejestracja: pn paź 08, 2007 22:12
- Lokalizacja: NEL
- Kontakt:
witam
ja mam co prawda golfa III ale obiawy przez ciebie opisane sa identyczne do tych jakie ja mialem amianowicie
silnik zimny odpala bez problemu
jak sie nagrzeje to niechcial przez jakis czas odpalic albo gasl ni stad w czasie jazdy bez wzgledu na temperature silnika
niewiem jak u ciebie ale umnie problem lezal w czujniku ktury znajduje sie w aparacie zapłonowym tz. czujnik halla halotronowy czy jakos tak prosta w budowie zecz a problemow bezliku ( krutko mowiac - czujnk daje znac kiedy obraca sie walek rozrzadu do modulu i moduł sterujacy silnikiem wie ze silnik pracuje i powinien dostac iskre i tak dalej cewka na rozdzielacz na swiece i silniczek pracuje )zwłaszcz gdy gasnie jak sie na skrzyzowanie wjerzdza a silnik gasnie i niemozna odpalic
mechnicy i elektrycy rozkladali rence nawet gdy przy nich gasl niewiedzieli co jest
dopiero na forum gdzies zanalzlem podobne obiawy i wymienilem caly aparat z kopulka bo ta byl sprzedawany na allegro inny urzywany
problem sie rozwiazal jak reka odjol
moze tak jak umnie gdy silnik sie nagrzal temperatura powodowala ze czujnik zaczyna szwankowac lub olej z glowicy dostaje sie do czujnika i zakłuca jego prace
napisz w poscie jak znajdziesz problem
ja mam co prawda golfa III ale obiawy przez ciebie opisane sa identyczne do tych jakie ja mialem amianowicie
silnik zimny odpala bez problemu
jak sie nagrzeje to niechcial przez jakis czas odpalic albo gasl ni stad w czasie jazdy bez wzgledu na temperature silnika
niewiem jak u ciebie ale umnie problem lezal w czujniku ktury znajduje sie w aparacie zapłonowym tz. czujnik halla halotronowy czy jakos tak prosta w budowie zecz a problemow bezliku ( krutko mowiac - czujnk daje znac kiedy obraca sie walek rozrzadu do modulu i moduł sterujacy silnikiem wie ze silnik pracuje i powinien dostac iskre i tak dalej cewka na rozdzielacz na swiece i silniczek pracuje )zwłaszcz gdy gasnie jak sie na skrzyzowanie wjerzdza a silnik gasnie i niemozna odpalic
mechnicy i elektrycy rozkladali rence nawet gdy przy nich gasl niewiedzieli co jest
dopiero na forum gdzies zanalzlem podobne obiawy i wymienilem caly aparat z kopulka bo ta byl sprzedawany na allegro inny urzywany
problem sie rozwiazal jak reka odjol
moze tak jak umnie gdy silnik sie nagrzal temperatura powodowala ze czujnik zaczyna szwankowac lub olej z glowicy dostaje sie do czujnika i zakłuca jego prace
napisz w poscie jak znajdziesz problem
jak to mówia daltoniści - życie jest jak tecza raz jest biale a raz czarne !!!!!
wice na ten temat tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122982
jak to mówia daltoniści - życie jest jak tecza raz jest biale a raz czarne !!!!!
wlasnie znalazłem gdzies na forum o tym czujniku:) ale temp. na zegarach pokazujje mi za połowe ponad 90c moze ten drugi tez swiruje?? a jeszcze jedna sprawa: spuszczalem caly płyn chłodzacy bo musiałem dac nowe obejmy na rurach i wydaje mi sie,że jak zalalem płynu to nie doszedł do nagrzewnicy bo nie grzeje:/ grzałem go aż do otwarcia termostatu ale nic:/ załaczył sie wentylator a w aucie zimno:( podjeżdzałem na kanał bo myslałem że z górki lepiej poleci ale też nic:( wiecie co z tym zrobic??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 268 gości