Znalazlem pod glowica-zidentyfikujcie prosze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mlodyxx89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 17:51
Lokalizacja: Inwałd
Kontakt:

Znalazlem pod glowica-zidentyfikujcie prosze

Post autor: mlodyxx89 » sob paź 25, 2008 10:44

Witam. Wczesniej juz pisalem ze zatarlem silnik, 1.3 wielopunkt oznaczenie MH. "chwycilo" go ale zamiast wymienic stwierdzilem po namowie mechanika rozkopac go.. okazalo sie ze silnik zatarty nie byl,(panewki nie oprzestawione, wal caly) wrecz co lepsze ktos 2 lata wczesniej go wyremontowal. ale po okazaniu sie nam glowicy znalezlismy to:
-wymiary 8x28 stal zachartowana
-lezalo kolo 4 cylindra od strony kolektora ssacego.




- co to jest i skad moglo sie wziasc>>??
-silnik byl caly w bezynie-jak ona sie tam dostala??(ponad 10 litrow) korbowody, aparat ssacy wszystko;/
Prosze o odpowiedz
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony sob paź 25, 2008 10:49 przez mlodyxx89, łącznie zmieniany 5 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 25, 2008 10:56

Gdzie leżało? W silniku? Na silniku? Pod pokrywa zaworów? W misce? Co do pochodzenia nie wiem, ale zajrzyj na pompke paliwa, z niej to chyba wyleciało.

[ Dodano: Sob Paź 25, 2008 10:56 am ]
I pewnie z pompki bena w silniku


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » sob paź 25, 2008 18:57

podobny walek jak w gazniku 2E2 tzn tam gdzie przykreca sie element rozszerzalny od ssania w srodku jest walek -podobny :)



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob paź 25, 2008 19:40

Element może pochodzić z np.przepływomierza.Sprawdź cały układ dolotowy z uwzględnieniem elementów ruchomych - szczególnie!Coś w rodzaju osi...
Paliwo - wtryskiwacz/wtryskiwacze nie są zamykane i po przekręceniu kluczyka "leją"ile pompa poda...uszkodzenie związane ze sterowaniem pracy wtrysków lub jeden wtrysk jest cały czas otwarty. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 25, 2008 20:01

dobra, MH jest na gaźniku, przepływomierza brak, a autor tematu nic już nie pisze więc zostawmy temat, chyba że ktoś wie na pewno.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob paź 25, 2008 22:11

Niech zgadne leżało to pod pokrywą zaworów. Jesli tak to myslę że wiem z jakiej czesci auta pochodzi. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob paź 25, 2008 22:21

Maćkooo pisze:Jesli tak to myslę że wiem z jakiej czesci auta pochodzi
słuchamy :bajer: :bajer: :bajer:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob paź 25, 2008 22:33

No dalej nie wiem czy to pochodzi z głowicy. :D
Ale wg mnie to musi miec związek z pompa paliwa gdyż skąd by sie wzięło tam tyle paliwa.
W silnikach 1,0 oraz 1,3 montowano pompe w głowicy i jej napęd miał coś wspólnego z wałkiem rozrządu. Co ciekawe jest właśnie w glowicy taki bolec od pompy zupelnie jak ten na rysunku. Zdaje sie że jest on przedłużeniem do wałka lub to część pompy paliwa. Nie mam pojęcia jak się tam znalazł ale to powinnien byc ten element. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob paź 25, 2008 22:39

myślisz ze to jest popychacz pompy ? napedzany krzywką wałka rozrządu ?



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob paź 25, 2008 23:03

dziejo pisze:myślisz ze to jest popychacz pompy ? napedzany krzywką wałka rozrządu ?
Fachowo to nazwałeś, ale tak właśnie myśle, albo to ten popychacz albo trzpien pompy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

thoudi78
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: pt cze 16, 2006 15:01

Post autor: thoudi78 » ndz paź 26, 2008 02:40

moze jakas fotka

[ Dodano: 26 Paź 2008 02:41 ]
sorki nie wyswietliło mi zdjecia



Awatar użytkownika
mlodyxx89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 17:51
Lokalizacja: Inwałd
Kontakt:

Post autor: mlodyxx89 » ndz paź 26, 2008 14:00

Paweł Marek pisze:Gdzie leżało? W silniku? Na silniku? Pod pokrywa zaworów? W misce? Co do pochodzenia nie wiem, ale zajrzyj na pompke paliwa, z niej to chyba wyleciało.

[ Dodano: Sob Paź 25, 2008 10:56 am ]
I pewnie z pompki bena w silniku
Lezalo pod glowica(dokladnie obok) okolo 4 cylindra od strony kolektora ssacego po zdjeciu pokrywy (uszczelki pod glowica)

Sterowanie pracy wtryskow?? czyli chodzi o komputer??(blad w nim??)
Paweł Marek pisze:dobra, MH jest na gaźniku, przepływomierza brak, a autor tematu nic już nie pisze więc zostawmy temat, chyba że ktoś wie na pewno.
[ Dodano

Mh- Silnik jest na wielopunktowym wtrysku i wydawany tylko na rynek szwajcarski..


Nie pisalem bo bylem w pracy;/

Ps. Macie moze jakis schemat w ktorym widac gdzie mozna tego szukac??:)
Ostatnio zmieniony ndz paź 26, 2008 14:02 przez mlodyxx89, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 26, 2008 15:22

MH na wtrysku? Coś mogło leżeć na bloku pod głowicą? Myślę że lepej będzie jak dasz jakieś fotki i pokażesz bo tak ciężko będzie się dogadać.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz paź 26, 2008 15:45

chłopaki kompletnie nie idzie zrozumieć o co chodzi autorowi
mlodyxx89 pisze:Lezalo pod glowica(dokladnie obok) okolo 4 cylindra od strony kolektora ssacego po zdjeciu pokrywy (uszczelki pod glowica)
zdjęcie pokrywy zaworów nie ma nic do uszczelki pod głowicą, no a poza tym sie zdecyduje , albo pod głowicą albo obok. Ja czytajać to nawet kilka razy nie mogłem się połąpać czy to leżało wewnątrz silnika czy gdzieś poza nim. Doprecyzuj autorze ! Co znaczy np "po ukazaniu się nam głowicy" ??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 145 gości