Problem z zapalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojtek98
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lip 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Dolnyslask-Nord / Milicz
Kontakt:

Problem z zapalaniem

Post autor: wojtek98 » pt paź 24, 2008 18:36

Mam problem z zapalaniem czasami kreci normalnie a czasami nie .
Przekrecam stacyjke i zakreci lampka wewnatrz przygasa i licznik mi resetuje , naladowalem akumulator i jest oki .

Ale jak chcialem zapalic to za 1 razem zapalil a za 2 razem mial proble ale za 3 juz nie chcial , slychac j przekazniki 18 i 53 łacza i zaraz rozlczajom !

W rozuszniku wymiennilem szczotkotrzymacz juz byl podjechany kilka dni byl spokuj i dalej to samo ! Juz niewiem sprawdzalem kostke pod stacyjka ( palilem na krotko ) dalej to samo.

Podlaczylem kabel + bezposredio do rozrusznika to mial problem krecic , tak jak by go cos trzymało co jeszcze .Akumulator jest naladowany dalej to samo ! :crazy:
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 18:49 przez wojtek98, łącznie zmieniany 3 razy.


Niema jak to stary dobry VW !

Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » pt paź 24, 2008 21:08

Wybacz że zamiast odpowiedzi otrzymujesz pytania, ale ile akumlator ma lat, czy był kiedyś przeładowany lub rozładowany poniżej 11V, jaki typ akumlatora posiadasz (żelowy, czy kwasowy), jaką ma pojemność i prąd rozruchowy ? Bo na pierwszy rzut oka objawy wskazują na zamały prąd rozruchowy. Jednak by postawić nawet przybliżoną diagnozę potrzebuje tych informacji.



Awatar użytkownika
wojtek98
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lip 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Dolnyslask-Nord / Milicz
Kontakt:

Post autor: wojtek98 » pt paź 24, 2008 21:32

kwietek pisze:Wybacz że zamiast odpowiedzi otrzymujesz pytania, ale ile akumlator ma lat, czy był kiedyś przeładowany lub rozładowany poniżej 11V, jaki typ akumlatora posiadasz (żelowy, czy kwasowy), jaką ma pojemność i prąd rozruchowy ? Bo na pierwszy rzut oka objawy wskazują na zamały prąd rozruchowy. Jednak by postawić nawet przybliżoną diagnozę potrzebuje tych informacji.
Dales mi do myslenia i zamiennilem akumulator ale niestety to samo , myslalem jeszcze ze moze bendix ? Jutro podmiennie i zobacze jak bedzie ! :D


Niema jak to stary dobry VW !

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt paź 24, 2008 21:37

wojtek98 pisze:ale niestety to samo , myslalem jeszcze ze moze bendix
jak najbardziej to moze być pwoód tego zamieszania przesmarował bym jeszcze tulejke na rozruszniku
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 21:38 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 24, 2008 21:50

wojtek98 pisze:slychac j przekazniki 18 i 53 łacza i zaraz rozlczajom !
jeżeli dobrze to słyszysz, znaczy rozłączają w chwili gdy przekręcasz kluczyk na rozrusznik, to tak ma być.
Ale próbuj normalnie uruchomić rozrusznik na krótko (auto na luzie!!! - kawałkiem kabla łączysz oba kable gruby i cienki koło rozrusznika - ma zakręcić. Jeśli dalej nie kręci to słaby aku, brudne klemy od aku, zaśniedziałe połączenie przy rozruszniku, lub coś z samym bendixem.
Jeśli zakręci - może być uwalona kostka stacyjki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wojtek98
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: śr lip 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Dolnyslask-Nord / Milicz
Kontakt:

Post autor: wojtek98 » pt paź 24, 2008 22:04

Paweł Marek pisze:
wojtek98 pisze:slychac j przekazniki 18 i 53 łacza i zaraz rozlczajom !
jeżeli dobrze to słyszysz, znaczy rozłączają w chwili gdy przekręcasz kluczyk na rozrusznik, to tak ma być.
Ale próbuj normalnie uruchomić rozrusznik na krótko (auto na luzie!!! - kawałkiem kabla łączysz oba kable gruby i cienki koło rozrusznika - ma zakręcić. Jeśli dalej nie kręci to słaby aku, brudne klemy od aku, zaśniedziałe połączenie przy rozruszniku, lub coś z samym bendixem.
Jeśli zakręci - może być uwalona kostka stacyjki.
Tak od konca kostka sprawdzona jest ok ( wypiolem kostke i na krotko )
Rozrusznik sprawdzalem na krotko( kawalek kabla ) ciezko kreci , rozrusznik mialem wykrecony w zeszla sobote ( wymiennialem szczotkoczymacz ) :D
Kable i styki sprawdzone , mase tez sprawdzilem :chytry:

Jutro dalsze testy z bendixem :D

[ Dodano: 25 Paź 2008 16:04 ]
kwietek pisze:Wybacz że zamiast odpowiedzi otrzymujesz pytania, ale ile akumlator ma lat, czy był kiedyś przeładowany lub rozładowany poniżej 11V, jaki typ akumlatora posiadasz (żelowy, czy kwasowy), jaką ma pojemność i prąd rozruchowy ? Bo na pierwszy rzut oka objawy wskazują na zamały prąd rozruchowy. Jednak by postawić nawet przybliżoną diagnozę potrzebuje tych informacji.
Testy z bendixem tez nic nie dały :crazy: Ale zaczolem od nowa i załozyłem inny akumulaotr :D Pali na strzał ! :D Tamten tez byl kiepski ,a ten moj to jest jeszcze od niemca u mnie juz 2 lata a u szwaba niewiem :smoke:

Wielkie dzieki wszystkim za podpowiedz :okej:


Niema jak to stary dobry VW !

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 89 gości