stukniecie mlotka w zawieszeniu?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

stukniecie mlotka w zawieszeniu?

Post autor: DmX_81 » ndz lis 20, 2005 01:27

niedawno mialem robione cale zawieszenie z przodu - teraz jak przejezdzam przez przejazd kolejowy - powoli - to czuje jakby delikatne ale wyrazne dobicie jakby mlotkiem ktos stuknal od spodu - czy to wina jakiegos luzu? a drugi problem to przy pewnym kacie skretu - na dluzszym zakrecie w pewnym momencie czuc na kierownicy delikatny przeskok - wrazenie porownac mozna jak komus kosc w stawie przeskoczy - cos takiego na kierownicy czuc - nie sa to jakies glosne ani mocne odczucia - jednak denerwujace na dluzsza mete



Awatar użytkownika
Dar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn wrz 26, 2005 13:16
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Dar » ndz lis 20, 2005 09:03

zobacz końcówki dróżków stabilizatora czy są luźne bądź mają założone gumy.



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » ndz lis 20, 2005 11:27

ok - dzis niedziela to sobie daruje, ale jutro sie przygladne - a co dokladnie sprawdzic - tzn jak to sprawdzic jesli moge prosic o porade, dzieki



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

całe zawieszenie??????

Post autor: dziejo » ndz lis 20, 2005 14:12

a czy miałeś wymieniany swożeń od wachacza? ten co trzyma kolumnę kierownicy? mocowany on jest na 3 nitach orginalnie oczywiście po kupnie takiego swoznia otrzymujesz 3 śruby z nakrętkami to jest pierwsz żecz jaką trzeba sprawdzić :green_fuck:

[ Dodano: Nie Lis 20, 2005 13:17 ]
Dar pisze:zobacz końcówki dróżków stabilizatora czy są luźne bądź mają założone gumy.
jeżeli miałeś robione całe zawieszenie to pewnie i zbieżność masz ustawioną mam nadzieję kiedys miałem podobny przypadek w ładzie samarce po wymianie amorków i tez przy skręcie przeskakiwała mi przekładnia ale przyczyn może być całe mnóstwo :crazy:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: całe zawieszenie??????

Post autor: sas_gti » ndz lis 20, 2005 14:46

dziejo pisze:a czy miałeś wymieniany swożeń od wachacza? ten co trzyma kolumnę kierownicy?
gdzie sworzen wahacza a gdzie kolumna kierownicza? co to ma wspolnego w ogole?? sworzen wchodzi w zwrotnice i nie trzyma na pewno kolumny kierowniczej pozdro



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » ndz lis 20, 2005 16:56

mialem wymieniany caly spod - od belki ktora trzyma wachacze - bo mi z niej wyrwalo wachacz - bo pol roku bez amorkow sie jezdzilo i w koncy sie wyrwalo :/ wiec amorki sworznie wachacze tuleje drazki itd - wszytsko wymienione bylo - zbieznosc takze zrobiona (1,5tys w plecy :/ bo takze inka gazu, reczny itd.... taka mala odnowa)



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz lis 20, 2005 23:04

DmX_81 pisze:mialem wymieniany caly spod - od belki ktora trzyma wachacze - bo mi z niej wyrwalo wachacz - bo pol roku bez amorkow sie jezdzilo i w koncy sie wyrwalo :/ wiec amorki sworznie wachacze tuleje drazki itd - wszytsko wymienione bylo - zbieznosc takze zrobiona (1,5tys w plecy :/ bo takze inka gazu, reczny itd.... taka mala odnowa)
tak masz rację swożeń zwrotnicy sorki przejęzyczyłem się to miało być kolumna zawieszenia :grrr:



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » ndz lis 20, 2005 23:09

ok - a ktos powie jak sprawdzic? czy u mechanika sprawdzic - to jest takie ze ja jezdze to to wyczuwam, ale ciezko bedzie pokazac to... te stukniecie to jeszcze - na przejezdzie przy malej predkosci cos jakby dobija troszke od spodu, bo jak szybciej przejade (probowalem tez tak) to nie czuc juz tego) albo jak w dziure wjade to troszke tez stukniecie - wiem ze glofy sa twarde w zawieszeniu ale czy taki stuk to chyba nie tak cos? i jak to sporawdzic

[ Dodano: Nie Lis 20, 2005 22:12 ]
no i ten lekki przeskok w pewnym mom na kierownicy - doslownie delikatne, ale jednak - jak przeskakujaca kosc w stawie ;) inaczej nie wiem jak to okreslic



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lis 21, 2005 01:59

dziejo pisze:
DmX_81 pisze:mialem wymieniany caly spod - od belki ktora trzyma wachacze - bo mi z niej wyrwalo wachacz - bo pol roku bez amorkow sie jezdzilo i w koncy sie wyrwalo :/ wiec amorki sworznie wachacze tuleje drazki itd - wszytsko wymienione bylo - zbieznosc takze zrobiona (1,5tys w plecy :/ bo takze inka gazu, reczny itd.... taka mala odnowa)
tak masz rację swożeń zwrotnicy sorki przejęzyczyłem się to miało być kolumna zawieszenia :grrr:
znowu sie pomyliles i nie tego goscia zacytowales hehe ...zakrecony jestes pozdrawiam :grin:



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

zkręcony

Post autor: dziejo » pn lis 21, 2005 10:20

jak zwał tak zwał :majkel:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn lis 21, 2005 10:57

oprocz elemntow zawieszenia jak koncowki drazkow tuleje itp to jezcze moze byc przekladnie kierownicza...
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn lis 21, 2005 12:11

Może to będzie nie na miejscu, ale zobacz czy dobrze jest poprzykręcany zespół napędowy. Ja kupiłem golfika i miał takie łupnięcia jakby młotem walił, właśnie na wertepach. Przejrzałem całe zawieszenie 2 razy, nie znalazłem nic, co mogłoby walić (no, do wymiany były górne poduchy kolumn z łożyskami, tylne tulejki przedniego wahacza i jeden sworzeń, ale to nie mogło dawać aż takich efektów). Zalożyłem drugą przednią poduchę silnika (używka z passata, ale o niebo lepsza od poprzedniej, na której silnik latał jak wściekły po komorze silnika). I wtedy okazało się (sprawna poducha przytrzymała silnik w miejscu) że od poprzeczki zawieszenia ("sanek") odkręcona jest niemal całkowicie podpora (łapy) trzymająca skrzynię biegów. I też dawała znać o sobie tylko na wertepach. Brakowało jednej śruby, druga była tylko przełożona, z nakrętką przykręconą palcami.
Jeśli dobrze doczytałem, miałeś wymieniany dół (poprzeczkę, in. sanki).
Sprawdź zawieszenie (sworzeń wahacza na połączeniu z kolumną, tuleje, tylna tuleja wahacza- czy jest dobrze przykręcona do podłogi, jeśli masz stabilizator - łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora pod końcówkami poprzeczki silnika, czy stabilizator o coś nie zahacza).
Sprawdź mocowanie przekładni kierowniczej do poprzeczki (sanek).
Sprawdź, czy jest dobrze poprzykręcana do nadwozia poprzeczka (sanki).
Sprawdź zamocowanie silnika i skrzyni do poprzeczki. W razie czego poproś drugą osobę, żeby trochę poszarpała silnikiem.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » pn lis 21, 2005 12:21

ok dzieki posprawdza - torszke tego jest:) wezme lepiej jakiegos znajomego mechanika bo sam nie za bardzo bede wszystko wiedzial :helm: a moze porobie fotki od spodu :okej: i skopiujecie sobie i tez je wkleicie ze strzalkami co trza sprawdzic :hehe: pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 340 gości