nie pali
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Eso
- --------
- Posty: 396
- Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
- Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
- Kontakt:
nie pali
przedchwila odpalilem golfera i przejechalem 2km zaparkowalem,poszedlem zrobic zakupy wsiadam i chce odpalic.ale nie idzie silnik sie zalancza ale odrazu spadaja obroty igasnie. czy to nie przepustnica. golf na mono wtrysku
MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992
ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/
[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992
ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/
[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]
Może masz mało paliwa w baku i stoisz krzywo?
Da radę manipulując pedałem gazu wejść na obroty (odpalasz dodając trochę gazu i "walczysz" gazem żeby nie zgasł) ? Czy gaśnie momentalnie po "puszczeniu" kluczyka?
Da radę manipulując pedałem gazu wejść na obroty (odpalasz dodając trochę gazu i "walczysz" gazem żeby nie zgasł) ? Czy gaśnie momentalnie po "puszczeniu" kluczyka?
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw paź 23, 2008 18:45
- Lokalizacja: Nowa Dęba
- ultimatefighter
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 21:35
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Witam. Mój MK3 ma taki sam problem - odpalę, 2s i gaśnie. Sprawdziłem co się dało, pompa paliwa OK, myślałem, że to może przełącznik LPG, bo jak był na benzynie to czasem się odłączał i samochód gasł - od razu mówię - to nie wina przełącznika bo podłączałem nowy. Pozostaje chyba immobilizer - jutro zaciągnę wóz na komputer i zobaczymy.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
odpalasz na LPG?? Jak tak to Ci parownik zamarza i dzieje się tak jak piszesz...Musisz odpalać na PB i przełączać na LPG dopiero jak silnik troszkę się nagrzejeultimatefighter pisze:itam. Mój MK3 ma taki sam problem - odpalę, 2s i gaśnie. Sprawdziłem co się dało, pompa paliwa OK, myślałem, że to może przełącznik LPG, bo jak był na benzynie to czasem się odłączał i samochód gasł - od razu mówię - to nie wina przełącznika bo podłączałem nowy. Pozostaje chyba immobilizer - jutro zaciągnę wóz na komputer i zobaczymy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kolego Eso! Spróbuj stuknąć konkretnie w deskę rozdzielczą nad szybkościomierzem, jeśli pomoże to winne są lutowania lub zaśniedziałe wtyki w fabrycznym alarmie (jeśli jest) a bywa właśnie za zegarami, wewnątrz deski rozdzielczej.
takie kłopoty coś ciągle gnębią Golfy.
W tym temacie taki sam problem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=200735
takie kłopoty coś ciągle gnębią Golfy.
W tym temacie taki sam problem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=200735
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 88 gości