2E, wymiana pompy wody

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

2E, wymiana pompy wody

Post autor: Paweł Marek » pn paź 13, 2008 19:35

Leje mi z pompy cieczy chłodzącej. Pytanko krótkie: w serwisówce każą przy wymianie zdjąć osłonę paska rozrządu. Czy to prawda? Bo wydaje mi się że nie i wyjmę po odkręceniu altka i jego wspornika?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wojtasGWE
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: czw sie 23, 2007 19:17
Lokalizacja: Rumia

Post autor: wojtasGWE » pn paź 13, 2008 19:42

Z tego co mi wiadomo to musisz ściągnąć osłonę rozrządu


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=424481
http://nasza-klasa.pl/profile/5208787

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn paź 13, 2008 19:53

Dzięki, a może ktoś to robił? Chyba to samo co 1.8 ABS czy AAM?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn paź 13, 2008 19:55

tak pompa jest w tym samym miejscu co w aam i abs czyli w bloku
po dokreceniu jej musisz ją obrócić i lekko podniść do góry wyjdzie bez problemu

[ Dodano: Pon Paź 13, 2008 20:05 ]
musisz dać (powinno ) nowy pierścień uszczelniający (oring)
Ostatnio zmieniony pn paź 13, 2008 20:01 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt paź 14, 2008 15:04

U mnie w mk2 pompa takze siedzi pod osłoną rozrządu i trzeba ją zdjąć- oczywiście mówimy o osłonie dolnej. Mysle ze w mk3 jest identycznie. Czyli kółko pasowe wału korbowego out i do roboty.
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 15:09 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 2 razy.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

memekk222
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 17:51
Lokalizacja: częstochowa
Kontakt:

Post autor: memekk222 » wt paź 14, 2008 18:29

w abf mozna wyciagac bez sciagania oslony tyklo wspornik sie odkreca



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 15, 2008 20:38

Jestem po zabawie.
Robota prosta, oslony paska zdejmować nie trzeba, z wyjątkiem jednej śróbki ktora mocuje ją do pompy. Dzięki za zainteresowanie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
bluder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt gru 14, 2007 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: bluder » czw paź 23, 2008 22:15

a jak to wygląda w silniku TDI 1Z 90 KM z klimatyzacja?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 254 gości