Uklad kierowniczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

borys1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr paź 15, 2008 19:22
Lokalizacja: wroclaw

Uklad kierowniczy

Post autor: borys1 » śr paź 22, 2008 10:35

Mam problem z ukladem kierowniczym.Gdy skrecam kolami to wspomaganie zaczyna buczec dosc mocno i jak na moj gust za ciezko chodzi kierownica.Co to moze byc.Moze plyn do wspomagania jest juz zuzyty?



greg

Post autor: greg » śr paź 22, 2008 10:52

zobacz czy wąż od wspomagania pomiędzy zbiorniczkiem a pompą nie jest załamany - objaw zablokowania płynu lub też pada pompa
stawiam na załamany wąż



mach
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn paź 20, 2008 14:20
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mach » śr paź 22, 2008 14:08

Tu masz link do mojego pytania odnośnie buczenia przy skręcaniu, może i Tobie coś podpowie. Pozdro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 5dba680d2d


Każdy ma prawo do szczęścia, ale nie każdy ma szczęście do prawa...

borys1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr paź 15, 2008 19:22
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: borys1 » śr paź 22, 2008 20:43

Nie jest to ani waz zagiety a plyn tez jest ok.Cholera martwie sie bo to sie nasila ;/
Jednak co zauwazylem ze jak zapale go odrazu i silnik jest zimny to normalnie chodzi wspomaganie jednak jak troche pojade i sie silnik nagrzeje to zaczyna buczec.Moze to cos znaczy?Napewno cos znaczy tylko co?
Ostatnio zmieniony śr paź 22, 2008 21:54 przez borys1, łącznie zmieniany 1 raz.



Adamskibyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Skoda Octavia III

Post autor: Adamskibyd » sob kwie 17, 2010 07:23

u mnie to samo,lecz nie buczy,a po nagrzaniu silnika wspomagania chodzi ciężej

cóż to może być?
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 07:25 przez Adamskibyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » sob kwie 17, 2010 08:15

borys1 pisze:jak troche pojade i sie silnik nagrzeje to zaczyna buczec.Moze to cos znaczy?Napewno cos znaczy tylko co?
To jest na 100% objaw padniętej pompy wspomagania. Można sobie z tym poradzić na 3 sposoby:
- kupić nową pompę ori (bardzo droga :bajer: )
- zregenerować istniejącą (wymiana łożysk i uszczelniaczy - przeważnie pomaga)
- kupic uzywkę na alledrogo (koniecznie z gwarancją rozruchową 7-14dni bo może być padlina)

Miałem identyczne objawy, jak silnik się nagrzał, czyli jak temperatura płynu wspomagania wzrastała (płyn staję się wtedy rzadszy i nie kompensuję już tak luzów pompy) to pompa zaczynała huczeć. ja u siebie kupiłem używkę na alledrogo, a starej się pozbyłem :bajer:
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 08:19 przez ordy, łącznie zmieniany 1 raz.



Jacek1822
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 23:19
Lokalizacja: Z-ów

Post autor: Jacek1822 » sob kwie 17, 2010 08:52

Witam
Czy posiada ktoś może do sprzedania maglownice do VW Golfa IV? Ponieważ cały plyn wycieka mi i widać, że się poci. mechanik powiedział, że to maglownica. zalany płyn w zbiorniczek od wspomagania po 2 minutach znajduje się pod samochodem ;-/. Jaki może być całkowity koszt naprawy wraz z robocizną?


Jacek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 102 gości