sportowe amory i seryjne sprężyny????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
sportowe amory i seryjne sprężyny????
witam..
mam pytanko.
mianowicie obecnie mój goofer jeździ na sportowym zawiasie czyli czerwone sprężyny i żółte amory chcę wymienic zawias na zime czyli podniesc go , ale mam tylko sprężyny seeryjne a nie mam teraz kasiorki na amory bo sie spłukałem strasznie
czy jak założe seryjne sprężyny na sportowe amory te żółte to autko sie podniesie???? i czy to nie przeszkadza w niczym????
pozdrawiam i liczena jakies posty
[ Dodano: Sob Lis 19, 2005 12:49 ]
rozkminciemi to bo nie wiem co zrobic????
pozdro!!!!
[ Dodano: Sob Lis 19, 2005 15:46 ]
gdzie ci spece od zawiechy????
są jeszcze ??
czy już wszyscy zapadli w ziomwy sen??
mam pytanko.
mianowicie obecnie mój goofer jeździ na sportowym zawiasie czyli czerwone sprężyny i żółte amory chcę wymienic zawias na zime czyli podniesc go , ale mam tylko sprężyny seeryjne a nie mam teraz kasiorki na amory bo sie spłukałem strasznie
czy jak założe seryjne sprężyny na sportowe amory te żółte to autko sie podniesie???? i czy to nie przeszkadza w niczym????
pozdrawiam i liczena jakies posty
[ Dodano: Sob Lis 19, 2005 12:49 ]
rozkminciemi to bo nie wiem co zrobic????
pozdro!!!!
[ Dodano: Sob Lis 19, 2005 15:46 ]
gdzie ci spece od zawiechy????
są jeszcze ??
czy już wszyscy zapadli w ziomwy sen??
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Jak wiadomo nie jest to idealne rozwiązanie. Wypowiadać się za dużo nie będę bo nie miałem okazji tego "namacalnie" sprawdzić. Z tego co sobie przypominam to było już o tym na forum. Poszukaj, zapewne znajdziesz
Pozdrówka
Pozdrówka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
- neo25-pk
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn wrz 27, 2004 01:46
- Lokalizacja: LESZNO...WLKP
- Kontakt:
Zapomnij...właśnie jestem po wymianie całego zawieszenia bo tez miałem sprotowe i raczej nic ci nieda założenie samych sprężyn, bo jeżeli masz sportową zawieche to i amorki masz krutsze. Autko troche będzie stało wyżej ale będzie je ograniczał amor. Możesz spróbować ale zadowalającego efektu sie niespodziewaj.
Pilnie kupię osłone rozrządu (górną boczna pokrywę, plastik) !!!
- micab
- Forum Master
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
- Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
- Kontakt:
nie polecam takiego rozwiązania....ponieważ seryjna sprężyna w sportowym amorku będzie ściśnięta w nienaturalnym położeniu, takim jak na seryjnym amorze jest ściśnięta po obciążeniu auta.... przez co będzie inaczej pracować niż powinna
Ostatnio zmieniony sob lis 19, 2005 19:32 przez micab, łącznie zmieniany 1 raz.
vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,
Ciekawe dlaczego ??? Jest tylko jedno rozwiazanie które nie może pracować w innym położeniu niż seria !!!! Jest to MONROE SENSATRAC !! W położeniu nazwijmy je "zero" ma zgrubienie w cylindrze przez co tłoczysko przesuwa się bardziej swobodnie czytaj odbieramy to jako "komfort" !!!! Podczas jazdy w zakrętach jak wózek przechyla sie tłoczysko zmienia położenie przesuwając się w dól lub góre w obszar gdzie szczelina między cylindrem a tłoczyskiem jest mniejsza co utrudnia ruch tłoczyska, automatycznie "usztywnia " furke co odbieramy jako zawieszenie "SPORT" !! zastosowanie innych spręzyn spowoduje że zawsze bedziemy jeździli w wersji SPORT !!!micab pisze:nie polecam takiego rozwiązania....ponieważ sportowa sprężyna w seryjnym amorku będzie ściśnięta w nienaturalnym położeniu, takim jak na seryjnym amorze jest ściśnięta po obciążeniu auta.... przez co będzie inaczej pracować niż powinna
terz nie polecam takieg orozwiazania ;] albo seria albo sport kit, jak włozysz spręzyny auto będzie wyższe ale podejzewam ze amor bedzie na postoju max wyciągnięty czyli jak wpadniesz w dziure to auto pujdzie w dół i przy powrocie amor sie skaczy a spręzyna bedzie chciała jeszcze podnieśc i cała siła sie skupi na amoze a tobie sie kułka od ziemi moga oderwać jus lepsze jest rozwiazanie Sprezyny sport a amory seria
jak niechcesz jeździć pługiem to montuj serie zawieche
jak niechcesz jeździć pługiem to montuj serie zawieche
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
. Autko troche będzie stało wyżej ale będzie je ograniczał amor. Możesz spróbować ale zadowalającego efektu sie niespodziewaj.
Chyba zapomniałeś kolego o małym szczególe jakim jest masa samochodu ! Ciężar zgniata sprężyne i cofa tłok !!!! Jest to 100% bezpieczniejsze rozwiązanie niż obcięcie sprężyn bo tu nawet jak wyskoczysz na hopie to ruch mający wyrwać tłok ( w momencie oderwania kół od gleby ) jest łagodny, tłumiony przez amortyzator a wyrwać chce go tylko masa nieresorowana czyli kolumna McPersona (mowa np. o Golfie ) z wahaczem a nie jak to ma miejsce w przypadku zbyt krótkich spężyn, gdzie (np. podczas lądowania po hoopie )!!!!!!! cała masa samochodu próbuje ścisnąć amortyzator co jest tym łatwiejsze że w początkowej fazie nic w tym nie przeszkadza bo sprężyna jest zbyt kótka !!!! Nie wspomne już o uderzeniu jakie dostają dzwony w budzie !!!
Chyba zapomniałeś kolego o małym szczególe jakim jest masa samochodu ! Ciężar zgniata sprężyne i cofa tłok !!!! Jest to 100% bezpieczniejsze rozwiązanie niż obcięcie sprężyn bo tu nawet jak wyskoczysz na hopie to ruch mający wyrwać tłok ( w momencie oderwania kół od gleby ) jest łagodny, tłumiony przez amortyzator a wyrwać chce go tylko masa nieresorowana czyli kolumna McPersona (mowa np. o Golfie ) z wahaczem a nie jak to ma miejsce w przypadku zbyt krótkich spężyn, gdzie (np. podczas lądowania po hoopie )!!!!!!! cała masa samochodu próbuje ścisnąć amortyzator co jest tym łatwiejsze że w początkowej fazie nic w tym nie przeszkadza bo sprężyna jest zbyt kótka !!!! Nie wspomne już o uderzeniu jakie dostają dzwony w budzie !!!
od tego montuje sie odboje na wachaczach albo ewentualnie na czpieniu amorkaNEMESIS pisze:. Autko troche będzie stało wyżej ale będzie je ograniczał amor. Możesz spróbować ale zadowalającego efektu sie niespodziewaj.
Chyba zapomniałeś kolego o małym szczególe jakim jest masa samochodu ! Ciężar zgniata sprężyne i cofa tłok !!!! Jest to 100% bezpieczniejsze rozwiązanie niż obcięcie sprężyn bo tu nawet jak wyskoczysz na hopie to ruch mający wyrwać tłok ( w momencie oderwania kół od gleby ) jest łagodny, tłumiony przez amortyzator a wyrwać chce go tylko masa nieresorowana czyli kolumna McPersona (mowa np. o Golfie ) z wahaczem a nie jak to ma miejsce w przypadku zbyt krótkich spężyn, gdzie (np. podczas lądowania po hoopie )!!!!!!! cała masa samochodu próbuje ścisnąć amortyzator co jest tym łatwiejsze że w początkowej fazie nic w tym nie przeszkadza bo sprężyna jest zbyt kótka !!!! Nie wspomne już o uderzeniu jakie dostają dzwony w budzie !!!
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/247273.html][img]http://images.spritmonitor.de/247273_5.png[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1754139#1754139]Moj goferek zawitał na forum :)[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości