Wspomaganie nie działa równo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wspomaganie nie działa równo
Jak w temacie. Wspomaganie nie działa jednakowo w obie strony. W lewo jest ok a w prawo czuć opór ale tylko do pewnego momentu. Najbardziej przeszkadza mi to w jeździe przy prędkościach ok 100-110 i większych. Łuk w lewo pokonuje się bez problemu (kierownica nie stawia żadnego oporu) a w prawo czuć wyraźny opór. Co jest tego przyczyną?
Wydaje się ,że geometria jest ok. Dziś byłem w stacji diagnostycznej i była poprawiana zbieżność po której auto zaczęło się lepiej zachowywać na drodze ale problem ze skrętem w prawo pozostał nadal, poza zbieżnością diagności nic nie wynaleźli no może poza tulejami gumowymi które trzeba będzie w przyszłości wymienić ale na razie nie jest to pilne.Jak z geometrią zawieszenia?
[ Dodano: 12 Mar 2007 22:41 ]
Hej forumowicze! Nikt mi nic nie pomorze? Podpowiedzcie coś....
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
kąty pochylenia kół i wyprzedzenia zwrotnic rozumiem zostały zmierzone i dostałes wydruk,ze jest w normie?gregorius pisze:była poprawiana zbieżność
[ Dodano: Wto Mar 13, 2007 15:47 ]
Poszukaj w szukajce czegoś na temat przekładni kierowniczych ze wspomaganiem. Nie znam sie na tym za bardzo, ale wiem,że w przekładni jest sekcja zaworów które kierują płyn z pompy w odpowiednią komorę siłownika wspomagającego, więc może wina leży po stronie przekładni?
He he no faktycznie jaja. Nie omieszkam sprawdzić tego patentu, ale faktycznie na postoju nie ma tego problemu i kierownicą kręci się leciutko. Problem występuje tylko podczas jazdy
[ Dodano: 14 Mar 2007 13:32 ]
No i sprawdziłem poziom płynu. Faktycznie było sporo powyżej kreski MAX. Odessałem strzykawką do poziomu ok 5 mm nad kreską MIN. Opór zmniejszył się o jakies 85 % !!!! Co prawda nadal jest troszkę lżej w lewo ale nie jest to już tak szalona różnica jak poprzednio. Wielkie dzięki !!
[ Dodano: 14 Mar 2007 13:32 ]
No i sprawdziłem poziom płynu. Faktycznie było sporo powyżej kreski MAX. Odessałem strzykawką do poziomu ok 5 mm nad kreską MIN. Opór zmniejszył się o jakies 85 % !!!! Co prawda nadal jest troszkę lżej w lewo ale nie jest to już tak szalona różnica jak poprzednio. Wielkie dzięki !!
Mam ten sam problem. Idę poszukać strzykawkę i zobaczymy co się będzie działo.
[ Dodano: 07 Gru 2008 14:51 ]
Jednak u mnie odessanie płynu nic nie pomogło , pompę wspomagania mam wymienioną na nową wiec nie wiem co jest granę. To troszkę bez sensu ze w jedna działa a w drugą nie działa. A może to coś w zwrotnicy lub przekładni kierowniczej ?
A możne zapowietrzone wspomaganie ? , jak to się odpowietrza ?
[ Dodano: 07 Gru 2008 14:51 ]
Jednak u mnie odessanie płynu nic nie pomogło , pompę wspomagania mam wymienioną na nową wiec nie wiem co jest granę. To troszkę bez sensu ze w jedna działa a w drugą nie działa. A może to coś w zwrotnicy lub przekładni kierowniczej ?
A możne zapowietrzone wspomaganie ? , jak to się odpowietrza ?
- kret077744
- Forum Master
- Posty: 1157
- Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
- Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)
mam to samo, w prawo mi działa idealnie, w lewo po odpaleniu nie działa, dopiero po jakimś czasie dopiero sie właącza, na pewno coś z maglownicą, ale nie wiem co.
Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 190 gości