Stukniecie po zmianie biegu na wyzszy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Stukniecie po zmianie biegu na wyzszy

Post autor: Masac81 » wt paź 21, 2008 19:22

Witam!
Dzis uslyszalem dziwne stukniecie.Ruszalem z 1 i po przejsciu na 2 bieg bylo takie male stukniecie.W miare rozpedzania i zmiany na 3 bieg tez male pukniecie.Zmiana na 4 i to samo.Odbywa sie to tak,ze jade,wciskam sprzeglo,wrzucam bieg,gaz i wtedy takie stukniecie.
Koledzy prosze o pomoc,co to moze byc.



Awatar użytkownika
TomiTT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: czw lip 12, 2007 19:13
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: TomiTT » wt paź 21, 2008 20:21

sprawdź mocowanie/ Poduszki silnika. Najprawdopodobniej ta przy zderzaku jest już użyta


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]

Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: Masac81 » wt paź 21, 2008 20:44

Acha,a wystraszylem sie ,ze to jakas grubsza sprawa.Myslalem,ze jakis przegub albo cosik.


[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt paź 21, 2008 20:56

w mk2 mialem tak,byl to wewnetrzny przegub.jedz na kanal i chwyc za polos kolo przegubu i pokrec nim(podlewaruj kola)bedziesz widzial czy jest luz na wewnetrznym przegubie



Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: Masac81 » wt paź 21, 2008 21:00

Piotr2 chodzi o ten zaraz przy skrzyni co jest skrecony na sruby inbusowe?


[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt paź 21, 2008 21:07

Masac81, tak on mi w mk2 stukal.podlewaruj kolo wez ruchy w lewo prawo gwaltowne i sluchal przy tym przegubie,nawet tak krecąc rekoma luz wyczujesz.maly zapewne bedzie ale oby nie za duzy



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt paź 21, 2008 21:18

Poduszkę przednia sprawdzisz zaciągając ręczny i próbując ruszyć do przodu. Najlepiej jak by ktoś mógł wtedy zobaczyć czy silnik się unosi. U mnie tak było z tum stukaniem i to była poducha. Choć nie aż do 4 biegu... Może auto nie miało aż takiego buta :)


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: Masac81 » wt paź 21, 2008 21:30

Powiem tak.Poginalem okolo80km/h,sprzegielko,4 bieg gaz i to pukniecie.Acha,zapomnialem dodac,ze pierwszy raz sie to pojawilo jak musialem szybciej ruszyc ze skrzyziowania.Wrzucilem jedynke szybko puscilem sprzeglo i tak wlasnie puklo


[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt paź 21, 2008 21:38

sprawdz jeszcze czy niemasz popekanych gum na wachaczach.zapomnialem dodac :) tajbardziej te pionowe.wez łomik czy duuzy srubokret wyginaj waczacz i przyjzyj sie im czy niesa w srodku pozrywane



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt paź 21, 2008 21:40

Masac81, Czyli prawdopodobnie już była słaba i siadła pod dużą siłą. Sprawdź to. Można samemu. Maska w górę i ręczny i do przodu przez szparę między maską a szybą powinno być widać czy silnik idzie w górę... Nie wiem czy w III widać. Jak nie to druga osoba do tego potrzebna.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: Masac81 » wt paź 21, 2008 21:41

ok,sprawdze.Ale jakby byl luz na zawiase to tez buloby pukniecie przy hamowaniu,tak mi sie wydaje.Jesli sie myle poprawcie panowie.


[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » wt paź 21, 2008 21:43

Masac81 pisze:Ale jakby byl luz na zawiase to tez buloby pukniecie przy hamowaniu,
Nie koniecznie bo to zależy jak są zużyte, ale raczej stawiam na poduchę.


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Masac81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: wt paź 14, 2008 11:26
Lokalizacja: Końskie
Kontakt:

Post autor: Masac81 » wt paź 21, 2008 21:44

Hehe,zgarne zone niech patrzy na silnik jak sie wygina :goof: .Zarty zartami,ale mam gigantyczna nadziej ze to tylko ta podusia powoluniu sie konczy


[img]https://imageshack.com/i/fk515kg[/img]

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt paź 21, 2008 21:46

Masac81 pisze: przy hamowaniu
umnie niepukalo przy hamowaniu.mialem takiego pecha ze zmienialem te gumy co roku.stukalo przy zrywaniu przyczepnosci przy ruszaniu.mniej przy zmianie biegow.masz narazie co sprawdzac,poduche silnika a nawet moze skrzyni biegow,przegub,i te tuleje,jak nic nieznajdziesz pisz...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 381 gości