autoalarm, ale gdzie sie pod stacyjke podpiac??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
mozecie mi jeszcze wytlumaczyc jeden fakt
poniewaz na schemacie jest "przewod bialy ~+ po stacyjce czyli ten zalaczany po przekreceniu stacyjki? czy staly plus?~"
no pewnie tak, sam sobie odpowiedzialem wyzwalany:)
i z tego co jeszcze raz Wszyscy mi mowicie
czarny przewod to + po przekreceniu stacyjki
poniewaz na schemacie jest "przewod bialy ~+ po stacyjce czyli ten zalaczany po przekreceniu stacyjki? czy staly plus?~"
no pewnie tak, sam sobie odpowiedzialem wyzwalany:)
i z tego co jeszcze raz Wszyscy mi mowicie
czarny przewod to + po przekreceniu stacyjki
Ostatnio zmieniony pt maja 23, 2008 11:23 przez kluuzi, łącznie zmieniany 2 razy.
( biały + po stacyjce ) podłączasz do czarnego kabla wychodzącego z kostki stacyjki
[ Dodano: 23 Maj 2008 19:49 ]
z tym przekaznikiem jest troszke inaczej , do automatu rozrusznika dochodzi Ci kabel czerwono - czarny , jego musisz przeciąc gdzieś w poblżu stacyjki , do końca uciętego kabla który idzie do automatu podłączasz jeden kabel zielony z przekażnika , do drugiego uciętego końca kabla czerwono - czarnego podłączasz razem drugi zielony razem z białym od przekażnika , a do żółtego od przekaznika podłączasz żółty od alarmu , nigdzie nie podłączasz do masy
[ Dodano: 23 Maj 2008 19:51 ]
mase na cewke przekaznika dostajesz z żółtego od alarmu
[ Dodano: 23 Maj 2008 19:49 ]
z tym przekaznikiem jest troszke inaczej , do automatu rozrusznika dochodzi Ci kabel czerwono - czarny , jego musisz przeciąc gdzieś w poblżu stacyjki , do końca uciętego kabla który idzie do automatu podłączasz jeden kabel zielony z przekażnika , do drugiego uciętego końca kabla czerwono - czarnego podłączasz razem drugi zielony razem z białym od przekażnika , a do żółtego od przekaznika podłączasz żółty od alarmu , nigdzie nie podłączasz do masy
[ Dodano: 23 Maj 2008 19:51 ]
mase na cewke przekaznika dostajesz z żółtego od alarmu
No i jest prawie w 100% git ze wszystkim
ale problem mam taki:
mianowicie juz wycinajac wszystko i lutujac jak powinno byc postanowilem sprawdzic czy wszystko gra, okazalo sie ze ten przekaznik jakos nie halo pracuje
on jest ciagle wlaczony czyli czy stoi uzbrojony czy nie odciecie nie dziala.
podlaczylem na krotko ten przekaznik, dziala- doszedlem do wniosku ze moze cos byc nie halo i sobie juz to darowalem (wlaczony przekaznik pobieral jakies prawie 0.15A wiec po kilku dniach zimowych aku by wysiadlo)- czujnik udarowy oraz sensor ruchu sa, wiec syrena bedzie wyc:)) a bez tego sie przezyje - juz raz go ukradli z warsztatu... ehh ale sie odnalazl
ale wlasnie teraz chyba przaemyslalem dlaczego nie gra tak jak chce - bo ten zolty przewod to chyba wyzwalany jest minusem, i na schemacie nawet jest ze laczy sie drugi koniec z + stalym i chyba tak ma byc, obadam to juz ale nie teraz, jak wroce z zajec:helm:
ale problem mam taki:
mianowicie juz wycinajac wszystko i lutujac jak powinno byc postanowilem sprawdzic czy wszystko gra, okazalo sie ze ten przekaznik jakos nie halo pracuje
on jest ciagle wlaczony czyli czy stoi uzbrojony czy nie odciecie nie dziala.
podlaczylem na krotko ten przekaznik, dziala- doszedlem do wniosku ze moze cos byc nie halo i sobie juz to darowalem (wlaczony przekaznik pobieral jakies prawie 0.15A wiec po kilku dniach zimowych aku by wysiadlo)- czujnik udarowy oraz sensor ruchu sa, wiec syrena bedzie wyc:)) a bez tego sie przezyje - juz raz go ukradli z warsztatu... ehh ale sie odnalazl
ale wlasnie teraz chyba przaemyslalem dlaczego nie gra tak jak chce - bo ten zolty przewod to chyba wyzwalany jest minusem, i na schemacie nawet jest ze laczy sie drugi koniec z + stalym i chyba tak ma byc, obadam to juz ale nie teraz, jak wroce z zajec:helm:
nie ma prawa przekażnik być cały czas załączony , on sie włącza tylko na chile , wtedy kiedy przekręcasz zaplon na rozruch , tylko w czasie kiedy alarm jest wyzwolony , np. w czasie próby kradzieży alarm nie daje minusa na cewke i nie dasz rady włączyc rozrusznika
[ Dodano: 24 Maj 2008 09:59 ]
spróbuj zamienić zielone , czyli ten zielony co miałes z białym razem , zamień na ten drugi zielony
[ Dodano: 24 Maj 2008 10:16 ]
bo jakim cudem przekaznik moze być włączony cały czas skoro cewka dostaje napięcie tylko wtedy jak włączysz kluczyk na rozruch , tylko wtedy kabel czerwono - czarny ma napięcie
[ Dodano: 24 Maj 2008 09:59 ]
spróbuj zamienić zielone , czyli ten zielony co miałes z białym razem , zamień na ten drugi zielony
[ Dodano: 24 Maj 2008 10:16 ]
bo jakim cudem przekaznik moze być włączony cały czas skoro cewka dostaje napięcie tylko wtedy jak włączysz kluczyk na rozruch , tylko wtedy kabel czerwono - czarny ma napięcie
musze to jeszcze raz obadac, bo wpialem sie tak mi sie wydaje pod czerwony do stacyjki a nie czerwono-czarny... obadam czy na tamtym tez pojdzie ale wpierw bialy sprawdze z plusem stalym, jak sie okaze ze to wystarczy to bedzie pieknie
A jak mozesz mi powiedziec gdzie czy skad wyciagnac sygnal na kierunki by migaly - czy wystarczy wpiac sie w stacyjkowy awaryjny???
A jak mozesz mi powiedziec gdzie czy skad wyciagnac sygnal na kierunki by migaly - czy wystarczy wpiac sie w stacyjkowy awaryjny???
musi być czerwono - czarny , inaczej nic z tego
[ Dodano: 24 Maj 2008 20:59 ]
najlepiej pod osłona progu od strony kierowcy , kable czarno - biały i czarno - zielony
[ Dodano: 24 Maj 2008 20:59 ]
najlepiej pod osłona progu od strony kierowcy , kable czarno - biały i czarno - zielony
Ostatnio zmieniony sob maja 24, 2008 21:01 przez miś fazi, łącznie zmieniany 1 raz.
No i juz rozlaczenie dziala przez ten przekaznik, tak moj blad byl ze przewod bialy zmasowalem, a powinienem go podpiac po prostu do tego zielonego idacego ktory ma +, (podlaczylem ten przekaznik do czerwonego wchodzacego do stacyjki a nie wychadzacego.. dlatego. Od razu wszystko zachuczalo, juz sie zabieram za skladanie reszty
Pozostalo jeszcze wyjscie na migacze, musze dokladniej zlokalizowac te przewody...
O wszystkim bede informowal.
A wlasnie w jakim miejscu radzicie mi podlaczyc czujnik wstrzasowy?? czy na desce kokpitu czy gdzies do ramy???
Pozostalo jeszcze wyjscie na migacze, musze dokladniej zlokalizowac te przewody...
O wszystkim bede informowal.
A wlasnie w jakim miejscu radzicie mi podlaczyc czujnik wstrzasowy?? czy na desce kokpitu czy gdzies do ramy???
Dzieki chlopaki- po mojej dluzszej nieobecnoscie na forum, teraz moge odpowiedziec ze wszystko gra i chuczy jak nalezy.
Uznalem ze zamek klapy bedzie po prostu zmieniony na nowy - dzieki temu nie bede sie bawic w wciskanie po nascie razy przycisku by elektromagnes odpowiednio sciagnal z bolca zamek.
Dzieki Wszystkim Ktorzy mi Pomogli
oczywisice kazdy punkta dostanie:)
Uznalem ze zamek klapy bedzie po prostu zmieniony na nowy - dzieki temu nie bede sie bawic w wciskanie po nascie razy przycisku by elektromagnes odpowiednio sciagnal z bolca zamek.
Dzieki Wszystkim Ktorzy mi Pomogli
oczywisice kazdy punkta dostanie:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 143 gości