Co z tymi hamulcami ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gil
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lis 10, 2005 11:24
Lokalizacja: śląsk

Post autor: Gil » sob lis 19, 2005 11:34

A może masz zatarte tłoczki przy jakimś kole
Sprubój poruszać nimi. Też sie z takim czymś spotkałem
A objawy były takie jak u Ciebie



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » sob lis 19, 2005 11:39

W kazdym kole wszystko pracuje.Naciskam na hamulec wychodza a jak wcisne to wchodza bez wiekszego problemu


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lis 19, 2005 15:56

płyn swoją drogą czas wymienić.Potem będziemy myśleć dalej bo trzeba coś zacząć działać.Jeszcze sprawdż to podciśnienie od serwa jak wyżej kolega sugerował.Rurka musi być szczelna i działać czyli powinno być podciśnienie.Zobacz.



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » sob lis 19, 2005 16:29

Zrobilem tak:Probowalem sciagnac ten wezyk przy pompce od strony silnika.Odkrecilem opaske ale za nic nie moglem sciagnac wezyka wiec to poskrecalem i odkrecilem przy pompce ale z dugiej strony, strony serwa.Odpalilem i przylozylem palec do pompki ale nic nie dmuchalo nawet jak dodalem gazu nic sie nie dzialo.Czy to moze byc membrana i czy w ogole dobrze zrobilem ?



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » sob lis 19, 2005 20:08

SCRASH pisze:ALE WEZYK ZDIAC OD STRONY SILNIKA CO IDZIE DO TEJ POMPKI TAK ? TO ONA MA ZASYSAC ?
Tak , pompka ma zasysać !! Jak zdejmiesz wężyk przy pompce to przykładasz palec do króćca pompy nie wężyka !!!!!!!!!! :okej: :grin: powodzenia



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lis 19, 2005 20:37

jeszcze raz miałeś sprawdzić podciśnienie ssani na rurce plastikowej która idzie od silnika do serwa (to ta duża czarna puszka do której jest przykręcona pompa hamulcowa ) Na tym serwie pod pompą hamulcową lekko po lewej na dole jak dobrze pamiętam wchodzi właśnie ta rurka w gumkęktóra jest wciśnięta w serwo.Tą rurkę wyciągasz i sprawdzasz podciśnienie czyli zassanie palca do środka na odpalonym silniku.czy tak zrobiłeś?



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » sob lis 19, 2005 20:54

No nie calkiem.Wyciagnalem ta rurke o ktorej mowisz ale przy pompce.U mnie jest tak: Z silnika wychodzi waz gumowy pleciony sznurkiem, dochodzi do takiej pompki ktora jest zamocowana w miejscu aparatu zaplonowego (w tym miejscu mialem aparat zaplonowy w poprzednim Golfie1 78r. z silnikiem 1.6 benzyna a tu jest jakas pompka).Z tej pompki wyciagnalem ten przewod plastykowy(o ktorym mowisz) co idzie do serwa i przylozylem palec do krocca tej pompki(nie do weza) ale nic sie nie dzialo(na odpalonym silniku)



PS. Najlepiej bede wiedzial jak mi powiecie w ktora strone ma isc powietrze.Z silnika w strone serwa czy z serwa w strone silnika.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lis 19, 2005 21:10

Silnik zasysa powietrze z serwa robi próżnię czyli podciśnienie.Ta pompka w miejscu aparatu zapłonowego to chyba wakum pompa czyli pompa podciśnienia i jak tak zrobiłeś to ona niedziała.Jak sie mylę to mnie poprawcie koledzy.



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » sob lis 19, 2005 21:13

.Jak sie mylę to mnie poprawcie koledzy.

dobszzze mówisz !! :okej:



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » sob lis 19, 2005 21:19

Aha no to juz czaje.Mogla pasc membrana w tym VACUM ?Czy wymiana tego jest prosta. Trzeba wyciagac VACUM czy raczej dojscie do do membrany jest latwe ?


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lis 19, 2005 22:51

Jesszcze tego nierobiłem więc tu Ci niepowiem.Najprawdopodobniej jest najlepiej całą wyjąć na stół i tam rozebrać.Tu odpadam.Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » ndz lis 20, 2005 00:38

A nie trzeba tej pompki potem jakos ustawiac jak sie wyciagnie i wsadzi tam spowrotem? Bo w tamtym golfie(1.6 gaznik) w tym miejscu ustawialo sie zaplon



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz lis 20, 2005 23:30

Niee to jest pomka która jest napędzana popychaczem takim trzpieniem (tak myślę) jej zasada działania jest taka sama napewno jak w T4 a tam wymieniałem ten trzpień i niebyło problemu.Poprostu jak rozbierasz to obserwój a nawet zapisój co gdzie ma iść.Jak sie jej nieda zrobić to albo są zestawy naprawcze albo kupić w sklepie po regeneracji.



Awatar użytkownika
NEMESIS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 401
Rejestracja: sob mar 19, 2005 17:48
Lokalizacja: TRICITY
Kontakt:

Post autor: NEMESIS » pn lis 21, 2005 01:26

SCRASH pisze:A nie trzeba tej pompki potem jakos ustawiac jak sie wyciagnie i wsadzi tam spowrotem? Bo w tamtym golfie(1.6 gaznik) w tym miejscu ustawialo sie zaplon
Nie musisz !! ona się kręci i pompuje ...powiedzmy jak pompa wody !!!!! :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 270 gości