Gasnie po rozgrzaniu!!! Cholera mnie juz bierze!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kluczek

Gasnie po rozgrzaniu!!! Cholera mnie juz bierze!!

Post autor: kluczek » sob lis 19, 2005 04:18

Moj problem caly czas sie przewija! Czy mozliwe ze mam walniety zawór elektromagnetyczny lub zawór termiczno czasowy lub silownik 3-poloeniowy jak autko gasnie dopiero po osiagnieciu temperatury(wskazuwka na srodku ) Golfik 2: 1.6 benz: Pierburg E2 Dzieki pozdrawiam!



greg

Post autor: greg » sob lis 19, 2005 09:22

a sprawdzałeś cewkę wysokiego bo ja co prawda miałem to w 1,8ABS ale polegało to na tym że jak się zagrzała a więc i silnik rozszczelniała się na peknięciu i był przeskok iskry i silnik gasł. Jesli nie mam racji to czy da się odpalić zagrzany silnik? np. postoi z kilkanascie minut to normalnie zapala? czy też już aż do wystygnięcia nie zapalisz?



kluczek

moze faktycznie zle szukam w gazniku winy!

Post autor: kluczek » sob lis 19, 2005 11:15

Jak przestygnie ok 5 min moge jechac dalej i pali ale zaras jak sie rozgrzeje powraca problem! Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » sob lis 19, 2005 11:33

pisałem ci co masz zrobic ale widze ty nie rozumiesz po polsku


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

kluczek

Post autor: kluczek » sob lis 19, 2005 11:58

To i tak nie pomaga !! A po Polsku rozumiem znakomicie mimo, ze siedze w Anglii
:jezor: Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob lis 19, 2005 13:55

gaźnik jesy dość skomplikowany ale jest możliwa regulacja. Sprawdź czy pręt silownika 3-położeniowego wysuwa się gdy spadaja obroty. Jeśli tak to sprawdź czy dotyka do niego śruba regulacyjna od przepustnicy. Wkręć ta śróbę trochę - w ten sposób podniesiesz przepustnicę i co zatym idzie obroty na jałowym. ALe zaznaczam że może być jeszcze wiele innych przyczyn w tym gaźniku, bo jest trochę powalony.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kluczek

nareszcie spokoj !!

Post autor: kluczek » wt lis 22, 2005 00:24

Wymienilem palec i przewody napiecia i autko pracuje jak zegarek !! Dzieki za porady Narka :pub: :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości