Czesc
Od jakiegos czasu zauwazylem dziwne zjawisko. Wskazówka na wskazniku temperatury "zatrzymuje" sie na pierwszej cienkiej kresce (zawsze stała pionowo) czasem tylko w miescie wycyli sie za nią. Podejrzewam, ze to termostat zwariowal i nie daje silnikowi zlapac odpowiedniej temperatury pracy. Kolejna sprawa to wzrost zuzycia paliwa, ktre wzroslo okolo 25-30%, moze nawet wiecej. Zauwazylem to mniej wiecej w tym samym czasie co proble mz temperaturą. Czy moze byc cos takiego; termostat umarł, silnik pracuje jakby jechal caly czas na ssaniu i przez to łyka wiecej paliwa??
Silnik to 1.6 PN
Jesli ktos ma sensowna odpowiedz, prosze o nią.
Pozdrawiam
[Golf MKII] nie dogrzany czy co mu..... ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Golf MKII] nie dogrzany czy co mu..... ??
[url=http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=9712][img]http://img219.imageshack.us/img219/5771/lagowmini0mf.jpg[/img][/url]
Moja laleczka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104785
www.carmania.pl Centrum Car Audio, Zielona Góra, ul.Kożuchowska 20a
www.caraudio-zielonagora.pl
Moja laleczka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104785
www.carmania.pl Centrum Car Audio, Zielona Góra, ul.Kożuchowska 20a
www.caraudio-zielonagora.pl
- Krembul
- Użytkownik
- Posty: 302
- Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
- Lokalizacja: Radom/Rzeszów
- Kontakt:
Dokładnie jest tak jak piszesz. Padł termostat i niedogrzany silnik ciągnie więcej paliwa. Jak wymienisz termostat wszystko wróci do normy. Polecam oryginalny termostat a nie jakieś zamienniki. Poczytaj na forum bo bylo już tego dużo na ten temat.
Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)
Dziekuje za informacje.
Termostat bedzie oczywisce oryginalny, tak jak wszytskie czesti stosowane w moim aucie. Juz nie raz siespotkalem ze zaminnik jest drozszy nawet o ASO. Zreszta jako odbiorac hurtowy mam rabat

[url=http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=9712][img]http://img219.imageshack.us/img219/5771/lagowmini0mf.jpg[/img][/url]
Moja laleczka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104785
www.carmania.pl Centrum Car Audio, Zielona Góra, ul.Kożuchowska 20a
www.caraudio-zielonagora.pl
Moja laleczka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104785
www.carmania.pl Centrum Car Audio, Zielona Góra, ul.Kożuchowska 20a
www.caraudio-zielonagora.pl
He he
... i znów termostat
. Za szybko albo cały czas otwarty
, niedogrzany silnik jest chłodzony
- pali więcej(bo nie pracuje w swojej optymalnej temperaturze
). Działający termostat otwiera się jak zbliża się 90st(~87). Do tego czasu nie puszcza obiegu
cieczy i motor się grzeje
... Robi się za gorąco – puszcza płyn do chłodnicy
…
Pozdr
.









Pozdr

:bylo: :bajer:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 112 gości