Witam!
Panowie mam taki problem, kupiłem nowy akumulator bo stary padł i okazało się ze napięcia na akumulatorze jest 14.8V(nawet jak włączę światła). I ty moja pytanie czy w silniku ABD, 1.4 regulator napięcia jest w alternatorze i jak go wymienić?
Regulator napiecia - wymiana.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Regulator jest przy alternatorze, a jak wymienić to możesz wysilić sie chociaż troche i znajdziesz na forum, dziś kolega mate64 dał opis wymiany na przykładzie golfa mk2, u ciebie będzie jak nie identycznie to bardzo podobnie.
Ostatnio zmieniony sob paź 18, 2008 15:49 przez krzycho85, łącznie zmieniany 1 raz.
na tyle alternatora masz regulator. sprawdz jaki jest zalozony. a te napiecie 14,8v to prawie jak na prostowniku co do samych regulatorow-mozna czasem ustrzelic regulator na wieksze wartosci-przydaje sie jak mamy auto upchane elektryka no i sub robi nam cisnienie w aucie...w zime mozna to docenicboss999 pisze:właśnie tylko u mnie jest jakaś taka osłona plastikowa na całym tyle alternatora i nie wiem czy po jej zdjęciu będzie już regulator czy jednak muszę wyciągać cały
One Man Crew
- boss999
- ...
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:03
- Lokalizacja: Żywiec/Bogdanów/VrocłaW
- Kontakt:
Dzieki Panowie!!!
Sprawa wygląda tak w ABD, alternator Bosch Kc 70A. Trzeba zdiac osłonę tylną alternatora (3 śrubki i 3 zatrzaski) oczywiście wcześniej wypiąć wtyk i odkręcić śrubę M8, wtedy zobaczymy regulator przykręcony na dwie śrubki. Problem jest tylko taki ze jak nie chcemy wyciągać alternatora to musimy odkręcić osłonę kolektora wydechowego (ta z rurka do ciepłego powietrza) i regulator wymieniać po odsunięciu osłony alternatora ,a nie całkowitym jej wyjęciu bo przeszkadza jeszcze filtr oleju. Ale wszystko proste i w 30 min zrobione i teraz ładuje pięknie 14,2V.
Sprawa wygląda tak w ABD, alternator Bosch Kc 70A. Trzeba zdiac osłonę tylną alternatora (3 śrubki i 3 zatrzaski) oczywiście wcześniej wypiąć wtyk i odkręcić śrubę M8, wtedy zobaczymy regulator przykręcony na dwie śrubki. Problem jest tylko taki ze jak nie chcemy wyciągać alternatora to musimy odkręcić osłonę kolektora wydechowego (ta z rurka do ciepłego powietrza) i regulator wymieniać po odsunięciu osłony alternatora ,a nie całkowitym jej wyjęciu bo przeszkadza jeszcze filtr oleju. Ale wszystko proste i w 30 min zrobione i teraz ładuje pięknie 14,2V.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 308 gości