Buli fan VW, uważam że powinieneś brać pod uwagę A lub C
marepako pisze:ostatecznosc....czyli sam piszesz ze jest niezawodna
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
co do rozmiarow...osobowke spokojnie zrobisz jednym rozmiarem
Generalnie wszystko zależy od wielkości końcówki oraz wielkości i kształtu wąsa zwrotnicy, którym ściągaczem podejść. Np. w Audi 80/90 wer.C w wykonaniu jaką posiadam nie za bardzo się da podejść, a co do wer.A, to czasem przeszkadza ten fragment, który zamalowałem na czerwono i wtedy jak pisałem często pomaga nakręcenie dolnej części odwrotnie. Mnie nie udało się obrobić wszystkiego jednym rozmiarem wersji C, a nawet dwoma, wiec zestaw trzeba było uzupełnić wersją A
![Obrazek](http://images37.fotosik.pl/20/7b8d3596522875b0m.jpg)
Jeśli chodzi o wytrzymałość to obie wersje dużo wytrzymują pod warunkiem, że nie są to produkty "no name" z Chin
[ Dodano: 17 Paź 2008 09:01 ]
I jeszcze jedno. Wiem że mamy XXI wiek i komputery w samochodach, ale jaki byś nie kupił ściągacz, lub ich zestaw to i tak czasem będzie trzeba walnąć młotem jak właściciela nie będzie w pobliżu, aby zdjąć końcówkę. Więc zacznij od A lub C tylko w jakimś rozsądnie uniwersalnym rozmiarze, tylko pamiętaj, że co tanie to drogie. Jak Ci się warsztat rozwinie to dokupisz to co zauważysz,że jest jeszcze potrzebne .