Zmiana silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BzyTek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 18:57
Lokalizacja: Szczecin

Zmiana silnika

Post autor: BzyTek » ndz paź 12, 2008 17:42

Witam.
Mam już swój silnik na wykończeniu i muszę go wymienić.
Czy wejdzie mi bez problemu silnik RP z toledo 1 zamiast ABS?
Jeszcze jedno czy osprzęt może zostać z ABS a dokładniej alternator, rozrusznik, pompa wspomagania?
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » pn paź 13, 2008 12:06

wejdzie bez problemu bo to praktycznie identycznie silniki. Ja w Golfie 2 mialem RP i niedawno robilem swapa na ABS, pasuje wszystko, chodzi ladnie na wtrysku od RP (wiec RP tak samo na wtrychu od ABS bedzie chodzil), osprzet ten sam jedynie kolo pasowe od alternatora bedzie musial przelozyc bo ABS mial na wieloklinowym pasku a RP na zwyklym klinowym, no i jedno mocowanie od poduchy bedziesz musial przelozyc z ABS. I obudowe plastikowa od wtrysku lepiej zaloz od RP bo ABS mial odme poprowadzona z pokrywy zaworów i ze skrzyni korbowej a RP tylko z pokrywy zaworów i króciec w obudowie jest pod innym kątem. To chyba wszystko co mi przyszlo na mysl, jak bedziesz mial jakies watpliwosci to pytaj.

Pozdrawiam i dobrej zabawy przy swapie zycze:D



jokser3377
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt sty 18, 2008 13:29
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: jokser3377 » czw paź 16, 2008 14:55

Kolega "blazejm" dobrze mówi, tylko do tego jeszcze jedna sprawa: nie wiem czy w ABS była taka sama pompa paliwa, mogła mieć inne ciśnienie ... w ABS z tego co się orientuje to byłą 3.0 bar, a w RP to nie wiem ...


...::: VWściekła bestia :::...
A będzie jeszcze wścieklejsza...

Awatar użytkownika
blazejm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 21:16
Lokalizacja: Dobrzyca
Kontakt:

Post autor: blazejm » czw paź 16, 2008 18:12

ABS jak i RP chodza na prawie identycznym monowtrysku i pompka jest taka sama raczej. 3 bary dawaly pompki do wielopunktowego wtrysku K-jetronic.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 16, 2008 18:31

blazejm pisze:K-jetronic.
digifant kolego, k-jetronic sporo więcej


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw paź 16, 2008 19:05

Paweł Marek pisze:k-jetronic sporo więcej
7 bar ? dobrze pamietam ? :)

ogolnie od RPka ABS sie rozni głownie bebechami , inne tłoki , inny walek , serdnica i skok tłoka chyba jest taki sam ,


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » czw paź 16, 2008 20:13

nawet ponad 7 ładują te pompy w k.jet szczegółnie w kr wieksze ma cisnienie niz ta z pl nawet



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 418 gości