ciekawa obroty i aku..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kanclerz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 615
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 14:51
Lokalizacja: Poniatowa
Kontakt:

ciekawa obroty i aku..

Post autor: Kanclerz » czw paź 16, 2008 11:34

POMOCY!!!
Mam pytanie czy może ktoś z was się spotkał z takim zjawiskiem jak zablokowane obroty(około3000rpm),podczas gdy obroty są wysokie nie powraca mi również pedał od gazu,a z kolei aku rozładowywane jest nawet po wsadzeniu nowego,co dziwne zaobserwowałem jeszcze ze gdy mi napięcie spada to i wszystkie zegary zaczynają NIEPOPRAWNIE wskazywać(paliwo,temp,itp)co jeszcze mógł bym dodać....hmmm a i jescze podczas jazdy delikatnie zaświeca się dioda od ładowania i w między czasie dioda pokazująca silniczek z piorunem....



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw paź 16, 2008 11:43

Skoro zapala się Tobie check engine, to powinno wyjść coś na kodach byłskowych. Sprawdź je.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw paź 16, 2008 12:03

Masz zwarcie w instalacji i tyle. Zaprowadź auto do elektryka bo może zwierać nawet ECU.



Awatar użytkownika
Kanclerz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 615
Rejestracja: wt wrz 25, 2007 14:51
Lokalizacja: Poniatowa
Kontakt:

Post autor: Kanclerz » czw paź 16, 2008 12:33

dzieki serdeczne za szyba odpowiedz...wiec dzis i tak juz na wizyte jesem umowioiny u elekrtyka za płotem wiec powinienem to zdziałać..pozdrawiam



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw paź 16, 2008 16:10

Jesli zapala sie tobie kontrolka z błyskawica to układ wtryskowy pracuje niepoprawnie.
Co da akumulatora to sprawdz napiecie ładowania, podejrzewam ze masz regulator napiecia do wymiany. Napiecie ma byc 13,5-14,5v na odpalonym silniku, bez wiekszych wahan(nowy regulator ma wahania 0,01v).


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości