Sprzęgło bardzo wysoko bierze. Czy to normalne.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Versatis

Sprzęgło bardzo wysoko bierze. Czy to normalne.

Post autor: Versatis » pt lis 11, 2005 13:18

Jak w temacie. Wystarczy wcisnąć sprzegło na 3cm i już mogę zmieniac biegi. Czy to jest normalne?



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt lis 11, 2005 13:37

Powiem co wiem czyli tak(nie traktuj tego jak wyrocznie):
Albo to kwestia regulacji, jak jest linka z samo regulatorem to nic raczej nie wyregulujesz (wymiana linki) a jak jest zwykła linka to mozesz spróbować podciągnąć.
Albo tarcza już zużyta.



Awatar użytkownika
Marihuana Man
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 867
Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: Marihuana Man » pt lis 11, 2005 13:39



[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pt lis 11, 2005 13:39

Tez tak mam :grin: Linki nie bardzo idzie wyregulowac bo jest samoregulator.Wszystko wskazuje na to ze sprzęglo sie konczy...



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt lis 11, 2005 15:36

lolo_golf pisze:Tez tak mam :grin: Linki nie bardzo idzie wyregulowac bo jest samoregulator.Wszystko wskazuje na to ze sprzęglo sie konczy...
No to nie tylko ty, ja też :grin:

Zaciągnij ręczny 1 bieg i próbuj ruszyć, zobaczysz czy sprzęgło się ślizga czy nie.



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pt lis 11, 2005 23:15

Poczytalem troche i doszedlem do wnisoku ze ten typ tak ma :grin:



Awatar użytkownika
pico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw sie 04, 2005 00:34
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: pico » pt lis 11, 2005 23:28

TEN TEMAT MAM JUŻ ZA SOBĄ.JA POTKRĘCIŁEM LINKĘ JAKIEŚ 3-4 OBROTY I JEST BEZ PROBLEMU./MAM LINKĘZ REGULATOREM.POCIĄGNIJ PANCERZ9GÓRNA CZĘŚĆLINKI I KRĘĆ RERGULATOREM. U MNIE DZIAŁA NA 100 %



Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt lis 11, 2005 23:35

pico pisze:TEN TEMAT MAM JUŻ ZA SOBĄ.JA POTKRĘCIŁEM LINKĘ JAKIEŚ 3-4 OBROTY I JEST BEZ PROBLEMU./MAM LINKĘZ REGULATOREM.POCIĄGNIJ PANCERZ9GÓRNA CZĘŚĆLINKI I KRĘĆ RERGULATOREM. U MNIE DZIAŁA NA 100 %
Możesz to troche rozjaśnić?



ZIELU

Post autor: ZIELU » pt lis 11, 2005 23:58

Ja jak wymieniłem sprzęgło to mi wysoko brało i troszke mnie to drażniło. Za kilka myślałem żeby wymienić linke albo samoregulacje bo nie szło obniżyć sprzęgła żeby niżej brało. A pewnego dnia(po jakimś tygodniu) pojechałem do miasta, zatrzymałem sie pod sklepem zrobiłem zakupy, wracam do auta, odpaam, ruszam a tu sprzęgło mi zaczyna brać w miarę nisko. Nie wiem jak to sie stało ale teraz to się fajnie jeździ bo nie trzeba tak nogi wysoko podnośić żeby sprzęgło odpuścić.



Awatar użytkownika
pico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw sie 04, 2005 00:34
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: pico » śr lis 16, 2005 22:22

Możesz to troche rozjaśnić?[/quote]


dokładnie zrobiłwm tak:pociagnąlem za linkę(gorna częc linki obok zbiorniczka wyrównawczego}i kręciłem regulatorem w lewą stronę{pancerz linki ma gwint}i po prostu wystarczyło skrócenie linki



bierni
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 19:45
Lokalizacja: krakow

Post autor: bierni » czw lis 17, 2005 22:28

siemanko ostatnio w mk3 to samo mialem sprzeglo mi bralo bardzo wysoko myslalem ze to normalne , ale sie mylilem jechalem i sprzeglo mi opadlo na sam dol biegow niemoglem wogole wlaczyc,musialem zajechac do servicu odpalajac go przy kazdym postoju z dwojki.Wymienili mi najpierw tłok od sprzegla ale nic to niedalo dalej sie dzialo ze pedal mi opadal musialem go przy postoju podpompowywac wkoncu wymienilem tarcze SACHS i pompe teraz chodzi jak maselko !!! mozliwe ze u ciebie tez to jest tego poczateczek!!!



Awatar użytkownika
MichalMys1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:16
Lokalizacja: Świdnik

Post autor: MichalMys1 » czw lis 17, 2005 23:02

u mnie tez wysoko brało po niedługim czasie zaczeło sie ślizgac az wkoncu sie rozsypało...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 351 gości