Witam,
Dzisiaj rano po odpaleniu auta po nocy, jeszcze stojac w miejscu po zakreceniu kierownica uslzszalem zgrzytanie. Po stronie pasazera na wysokosci drazka kierowniczego byla plama plynu do wspomagania i oczywiscie zbiorniczek na plyn byl prawie pusty a resztki plynu mialy kolor brazowy.
Po bardziej wnikliwej analizie okazalo sie ze plyn kapie a raczej cieknie z gumy oslaniajacej drazek kierownicz.
Czy to na 100% maglownica czy moze pompa wspomagania. Jesli to maglownica to czy od tego krotkiego odplaenia mogla uszkodzic sie pompa wspomagania.
I dlaczego plyn zmienil kolor.
VW GOLF IV TDI
Z gory dzieki za odpowiedzi.
poz.
SEAM28
maglownica.przkadnia kierownicza?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 158 gości