Pokrywa zaworów - swap

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Pokrywa zaworów - swap

Post autor: raf1al » ndz paź 12, 2008 14:47

posiadam silnik 1.8RP i mam pytanie czy np. pasuje pokrywa zaworów z silnika 2u litrowego 8 zaworowego z passata B3? taka grubsza aluminiowa? mocowania tzn śruby na oko sie zgadzają!
i właśnie sie tak zastanawiam czy by nie była lepsza może skoczyły by sie problemy z sączącym sie olejem!



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz paź 12, 2008 16:22

a po co robićsobie kłopot? Odma w 2,0 8v ma gdzie indziej wyjście z pokrywy.
i właśnie sie tak zastanawiam czy by nie była lepsza może skoczyły by sie problemy z sączącym sie olejem!
nie wiem co to za problemy ale na pewno nie są onoe spowodowane przez pokrywę oleju (chyba że jest pogięta i sączy się przez usczelkę ale jesli tak to wymien na takąjaką masz, nie wiem po co wsadzać taką od 2e czy ady czy czego tam (nie wiem bo nie napisales od jakiego 2.0 ma isc ta pokrywa)



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz paź 12, 2008 16:26

nie no nie kombinuj, taki ksztalt pokrywy i jej objetosc jest przewidziana do tej glowicy i nie ma co udziwniac, a to ze saczy sie olej to wina uszczelki, albo tego ze za slabo dokrecona, wez klucz 10tke i podokrecaj, a jak mocno trzyma to kup uszczelke elringa i bedzie git.



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz paź 12, 2008 16:35

haps pisze:nie no nie kombinuj, taki ksztalt pokrywy i jej objetosc jest przewidziana do tej glowicy i nie ma co udziwniac, a to ze saczy sie olej to wina uszczelki, albo tego ze za slabo dokrecona, wez klucz 10tke i podokrecaj, a jak mocno trzyma to kup uszczelke elringa i bedzie git.
uszczelkę to mam VW gumowa! tylko mysle nad pokrywa sama bo z tego co czytałem to wiekszosc ma lub miala problem z olejem lejacym sie w tym miejscu



haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz paź 12, 2008 16:41

raf1al, no u mnie tez delikatnie sie uroni od wymiany do wymiany, tzn lekko sie spoci, do tego kurz z drogi i czarny zajzair sie robi :green_fuck: i to szczegolnie w okolicach 3ciej swieczki i troche czwartej, liczac od rozrzadu.. dzis spryskalem te miejsca takim preparatem co odluszcza elegancko, zalalem z 6litrow wody na to i od razu ladniej wyglada..



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz paź 12, 2008 17:00

raf1al pisze:wiekszosc ma lub miala problem z olejem lejacym sie w tym miejscu
tzn w ktory miejscu?
raf1al pisze:uszczelkę to mam VW gumowa!
co nie znacyz ze jej nie zmiażdzyłeś poprzez zbyt mocne przykręcenie
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 17:01 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz paź 12, 2008 18:16

moim sposobem jest uszczelka gumowa+ silikonik- sypną się zaraz głosy, że nie-silikon to dziadostwo, ale ja u siebie wymieniłem szpilki na takie bez kołnierzyków w połowie długości, kupiłem uszczelkę gumową z tulejkami( takiej to się nie da zgnieść), trochę silikonu na głowicę, założyć uszczelkę, posmarować uszczelkę od góry, założyć dekiel, przykręcić i ma być sucho
silikon załatwia tutaj sprawę ewentualnych nierówności dekla, szpilki z kołnierzykami trzeba wymienić bo one są do uszczelek bez tulejek-tych korkowych, a jak się ładnie powyciera nadmiar silikonu który wypłynie to będzie wszystko ładnie wyglądać


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz paź 12, 2008 18:26

no sypną sie sypną te głosy pewnie bo już to zostało powiedziane , silikon daje pewność ale nie jest absolutnie konieczny. Ja nie jestem nadgorliwy i go nie daję tam gdzie go nie przewidziano. A o co szpilek i konieczności ich wymiany to pewnie mówisz u zestawie GOETZE ze szpilkami (dobra uszczelka, polecam!)
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 18:27 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz paź 12, 2008 18:42

co nie znacyz ze jej nie zmiażdzyłeś poprzez zbyt mocne przykręcenie
jeszcze nie założyłem :) w bagażniku mam



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz paź 12, 2008 18:43

aaha :)



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz paź 12, 2008 18:46

t-tas pisze:moim sposobem jest uszczelka gumowa+ silikonik- sypną się zaraz głosy, że nie-silikon to dziadostwo, ale ja u siebie wymieniłem szpilki na takie bez kołnierzyków w połowie długości, kupiłem uszczelkę gumową z tulejkami( takiej to się nie da zgnieść), trochę silikonu na głowicę, założyć uszczelkę, posmarować uszczelkę od góry, założyć dekiel, przykręcić i ma być sucho
silikon załatwia tutaj sprawę ewentualnych nierówności dekla, szpilki z kołnierzykami trzeba wymienić bo one są do uszczelek bez tulejek-tych korkowych, a jak się ładnie powyciera nadmiar silikonu który wypłynie to będzie wszystko ładnie wyglądać
tak samo zrobiłem jak opisałeś tylko miałem jakas podróbę uszczelkę i zaczeło lac jeszcze gorzej niz na korkowej
wiec zakupiłem oryginał i nie wiem jak sie za to zabrać zeby bylo dobrze a zeby nie lalo wiec pomyslem o innym mocniejszym deklu

[ Dodano: 12 Paź 2008 18:48 ]
sas_gti pisze:no sypną sie sypną te głosy pewnie bo już to zostało powiedziane , silikon daje pewność ale nie jest absolutnie konieczny. Ja nie jestem nadgorliwy i go nie daję tam gdzie go nie przewidziano. A o co szpilek i konieczności ich wymiany to pewnie mówisz u zestawie GOETZE ze szpilkami (dobra uszczelka, polecam!)
oryginalna uszczelka VW tez ma juz w sobie takie metalowe tulejki ale chamy szpilek nie dali :D
zrobiłem sobie z utwardzanych śrub m6



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz paź 12, 2008 19:08

nie ma czegoś takiego jak mocniejszy dekiel. Jest tylko odpowiedni dekiel :bigok:



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » ndz paź 12, 2008 19:09

sas_gti pisze:nie ma czegoś takiego jak mocniejszy dekiel. Jest tylko odpowiedni dekiel :bigok:
tez prawda wiec nici z przekładki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 298 gości