Kontrolki konsolety

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Adam1972
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 00:21
Lokalizacja: Czestochowa

Kontrolki konsolety

Post autor: Adam1972 » sob paź 11, 2008 23:04

Czy może ktoś mi rozpisać poszczególne kontrolki na konsolecie w Golfie II 1,6 benzyna z 1988?

Jak się dostać do lampek w konsolecie?


Adam1972

Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: wachelo » sob paź 11, 2008 23:48

Chodzi Ci o diody kontrolne, które są w liczniku?



Adam1972
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 00:21
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Adam1972 » ndz paź 12, 2008 09:01

Tak
Dokładnie


Adam1972

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » ndz paź 12, 2008 10:14

do nich dostaniesz sie jedynie po wyciagnieciu licznika z deski...

odkrecasz 8 srob z licznika od tylu odpinnasz niebieska folie
i mozesz wyciagnac z obudowy 3 moduly.... 2 z licznikami i jeden z diodami....

a diody od lewej
migacze(zielona), akumulator(czerwona), jezeli masz srodkowa diode to temperatura wody(czerwona)jezeli ni emasz tej diody to jest tam gdzie wstaznik temteratury), cisnienie oleju(czerwona) i poprawej swiatla dlugie(niebieska)


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: wachelo » ndz paź 12, 2008 10:49

A wcześniej wypinasz kostki z wszystkich przełączników, odpinasz panel nawiewu, odkręcasz chyba 8 śrub od ramki wokół licznika i przełączników i zdejmujesz ją, potem odkręcasz dwie śruby po bokach licznika. Licznik wychodzi odpinasz kostkę od dołu, ewentualnie wężyk od MFA i linkę od prędkościomierza. I masz licznik na wierzchu, a potem tak, jak kolega wyżej napisał. :pub:

Tu masz chyba wszystkie kombinacje diod kontrolnych jakie były w mk2, łącznie z dieslami. Jak coś, to daj znać, którą masz.
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 10:55 przez wachelo, łącznie zmieniany 3 razy.



Adam1972
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 00:21
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Adam1972 » ndz paź 12, 2008 10:55

Ja mam tak
Dwa rzędy diod
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
1 migacze
2 Akumulator
3 ?
4 Olej
5 Długie światła

Nie wiem do czego sa diody
z rzędzie drugim (6 7 8 9 10 oraz dioda 3)
Czy nie powinna byc kontrolna swiatel krótkich?


Adam1972

Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: wachelo » ndz paź 12, 2008 11:00

A który numer z tych, które masz na obrazku?



Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: pekol » ndz paź 12, 2008 11:13

no to masz taki uklad jak tobie napisalem....

p[powidz mi jeszce czy masz kontrolke przy wstazniku temperatury na gorzelicznika,
didoda powinna byc po srodku

jezeli tam masz diode to nizej nie bedzie i wtedy 3, 6,7,8,9,10 diody nie ma po prostu nic, tylko sa same zaslepki

[ Dodano: 12 Październik 2008, 11:14 ]
wychodzi na to ze masz nr 5 a diode od temperatury masz na gorze tam gdziee jest masz pokazywana temperature


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Adam1972
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 00:21
Lokalizacja: Czestochowa

Post autor: Adam1972 » ndz paź 12, 2008 11:47

Tak, tam gdzie jest temperatura wody (zegar) mam po środku diodę czerwoną (nie wiem co ana oznacza)
Czyli drugi rzad nie nie wykorzystany (jest pusty)?
Czyli ja mam typ nr 5 na obrazku
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 11:48 przez Adam1972, łącznie zmieniany 1 raz.


Adam1972

Awatar użytkownika
wachelo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: sob cze 16, 2007 23:51
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: wachelo » ndz paź 12, 2008 12:01

OK. Tak drugi rząd masz pusty, nie ma tam diod. Czerwona dioda zapala się (wraz z włączeniem brzęczyka) gdy temperatura cieczy chłodzącej przekroczy niebezpiecznie wysoką wartość. Pozostałe diody to: kierunkowskazy, ładowanie akumulatora, ciśnienie oleju i światła drogowe.



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » śr paź 15, 2008 00:27

kolego te na dole to zalezy czasem od zegarow, ale najczesciej nie ma tam koncowek zeby podpiac diody. i nie ma rezystorow na gornej czesci sciezki. u mnie np jedna kontrolka to zapiecie pasow, kontrolka sondy lambda, i cos tam jeszcze. musisz wyjac zegary i dojsc po sciezce co jest jak podpisane :)


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości