Problem z Obrotomierzem w zegarach od MK3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- maciek21wawa
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
Problem z Obrotomierzem w zegarach od MK3
Witam. Mam taki problem posiadam deskę i zegary od MK3 i obrotomierz zaniża mi wskazania obroty silnika pokazuje podczas postoju 450-550 a max kręci sie do 4300 tak samo dzieje sie po włączeniu cyfrowego obrotomierza tak samo pokazuje. Wie ktoś co to może być?
Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Z góry dziekuje za pomoc i pozdrawiam
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
To chodzi o ten wóz co w podpisie? No przecież to ma kolega Diesla a one biorą sygnał z alternatora. W wypadku Kolegi altek ma za małe obroty (za duże koło pasowe na altku a za małe na silniku) i musi pokazywać źle.
A dokładniej to koła mogą być właściwe dla 2-ki i zegary od 2-ki by to dobrze "przeliczyły" a zegary od 3-ki muszą oszukać.
Rada: dorwać trójeczkę Diesla, pomierzyć średnicę tych kół i takie zastosować lub też się tym w ogóle nie przejmować.
A dokładniej to koła mogą być właściwe dla 2-ki i zegary od 2-ki by to dobrze "przeliczyły" a zegary od 3-ki muszą oszukać.
Rada: dorwać trójeczkę Diesla, pomierzyć średnicę tych kół i takie zastosować lub też się tym w ogóle nie przejmować.
Ostatnio zmieniony wt paź 07, 2008 22:22 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
- maciek21wawa
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
zmieniony opis i samochód silnik 1.8Zico63b pisze:To chodzi o ten wóz co w podpisie? No przecież to ma kolega Diesla a one biorą sygnał z alternatora. W wypadku Kolegi altek ma za małe obroty (za duże koło pasowe na altku a za małe na silniku) i musi pokazywać źle.
A dokładniej to koła mogą być właściwe dla 2-ki i zegary od 2-ki by to dobrze "przeliczyły" a zegary od 3-ki muszą oszukać.
Rada: dorwać trójeczkę Diesla, pomierzyć średnicę tych kół i takie zastosować lub też się tym w ogóle nie przejmować.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Dobra! A było tak od zmiany zegarów czy "się zrobiło"?
Chyba coś jednak w elektronice zegarów, w wypadku uszkodzenia kabli nic by nie pokazał a tu tylko oszukuje. A na pali na wszystkie cylindry? Bo już i to mi przychodzi na myśl (benzynowy liczy impulsy ze świec).
Chyba coś jednak w elektronice zegarów, w wypadku uszkodzenia kabli nic by nie pokazał a tu tylko oszukuje. A na pali na wszystkie cylindry? Bo już i to mi przychodzi na myśl (benzynowy liczy impulsy ze świec).
Ostatnio zmieniony wt paź 07, 2008 22:37 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
- maciek21wawa
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
Tak mam od kąd mam ten samochód poprzedni właściciel miał chyba tak po zmianie zegarów ale nie pamieta dokladnie, samochod chodzi na wszystkich garach. Mam też jedno jeszcze pytanie czy w MFA da rade zrobić tak żeby pokazywał spalanie średnie i temp. zew.Zico63b pisze:Dobra! A było tak od zmiany zegarów czy "się zrobiło"?
Chyba coś jednak w elektronice zegarów, w wypadku uszkodzenia kabli nic by nie pokazał a tu tylko oszukuje. A na pali na wszystkie cylindry? Bo już i to mi przychodzi na myśl (benzynowy liczy impulsy ze świec).
Ostatnio zmieniony wt paź 07, 2008 23:02 przez maciek21wawa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
maciek21wawa, ze wskazaniem spalania raczej będzie marnie, bo do tego potrzeba wyjścia ze sterownika silnika na MFA którego ty niemasz. A co do obrotka - zapodaj numery VW z licznika, sprawdzimy od czego jest, i do ilu jest licznik wyskalowany
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- maciek21wawa
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
Jak znajde czas to zobacze numery licznika. Czyli u mnie z komputera nie wychodzi zaden sygnał zeby podlączyć spalanie w MFA?Paweł Marek pisze:maciek21wawa, ze wskazaniem spalania raczej będzie marnie, bo do tego potrzeba wyjścia ze sterownika silnika na MFA którego ty niemasz. A co do obrotka - zapodaj numery VW z licznika, sprawdzimy od czego jest, i do ilu jest licznik wyskalowany
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- maciek21wawa
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 01:14
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
Z tego co wiem to w 1.8 GTI licznik chyba nie był wyskalowany do 240km/h ? może to być przyczyna ?Paweł Marek pisze:no bo mk2 ma do tego wężyk podciśnieniowy chyba
5 4110 059 00/WBA
5 4110 057 00
5 3923 259 00
Takie mam symbole na zegarach
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2008 21:22 przez maciek21wawa, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 217 gości