pytanie o moduł komfortu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » czw paź 09, 2008 21:59

Ale sluchaj alarm jest w aucie od listopada:P i do tej pory smigalo (i nadal smiga po odlaczeniu domykania) a z domykaniem nie...dal bym to do serwisu ale zaspiewali mi 5 dych za podlaczenie wiec wole sam podlaczyc.

Obrazek
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 22:29 przez Mavrick, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 09, 2008 22:36

no to sorki ale nie wiem. Twój alarm na otwieranie podaje tylko impuls masowy, a ty twierdzisz że działało, więc już wcześniej musiał być tam zamontowany jakiś układzik do zmiany na plus, albo jest to jakoś dziwnie niejasno dla mnie podłączone. Spróbuj dojść po kablach, do jakiego koloru kabla w aucie jest podłączony kabel z alarmu nr. 8.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » czw paź 09, 2008 22:50

Widzialem nad skrzynka bezpiecznikow jeden przekaznik z dolutowanymi kabelkami to chyba on...teraz tak mysle ze rownie dobrze moglbym zrobic mostek 9 z 10 przy samym alarmie i powinno dzialac (skoro oba wyjscia sa podpiete pod szary kabel w drzwiach). No nic jutro sprobuje odczekac z minute i otworzyc auto...moze nie minelo 25 s od czasu zamkniecia auta.
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 22:51 przez Mavrick, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 10, 2008 01:46

jeden musi być na otwieranie CZ i jeden na domykanie z długim impulsem, wtedy nie podłączasz kabla na zamykanie samego centrala wcale, po co dublować
Mavrick pisze:moze nie minelo 25 s od czasu zamkniecia auta.
to nie przeszkadza w otwarciu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » pt paź 10, 2008 10:53

Musze miec zdublowane poniewaz mam w pilocie funkcje sterowaniem centralnym bez alarmu. sprobuje zrobic ten mostek przed przekaznikiem. Wogole to jest jakis patent na skrocenie impulsu??



Gucio1z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob maja 17, 2008 08:39
Lokalizacja: OSTROWITE k/ OSTRÓDY

Post autor: Gucio1z » pt paź 10, 2008 10:57

Mavrick pisze:Zmontowalem dzis ten smieszny uklad (jezeli mozna to nazwac ukladem) na przekazniku nr 18. Wlaczajac alarm zamki sie rygluja szyby i dach zamykaja i jest gites:D ale...no wlasnie i jest ale...po wylaczeniu alarmu nic sie nie dzieje tylko dezaktywuje sie alarm zamki sa nadal zamkniete (nie moza nawet wyciagnac rygla(tak jakby cos trzymalo)) tylko kluczyk pomaga. Po odlaczeniu kabelka z ukladem od alarmu wszystko wraca do normy. Co radzicie?
Nie otwiera zaraz po zamknięciu, tzn. zamykasz i zaraz otwierasz czy nawet po długiej przerwie nie otwiera? Chodzi o to że impuls zamykania jest dosyć długi i musisz odczekać ten czas ok. 30s.

[ Dodano: 10 Paź 2008 11:01 ]
Mavrick pisze:Musze miec zdublowane poniewaz mam w pilocie funkcje sterowaniem centralnym bez alarmu. sprobuje zrobic ten mostek przed przekaznikiem. Wogole to jest jakis patent na skrocenie impulsu??
W niektórych centralkach są zrobione pętle czasowe. Przecięcie skraca czas impulsu. Jesli masz takie to producent powinien napisać w intrukcji ile trwa przy pełnej a ile przy przeciętej.


Wasylek

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » pt paź 10, 2008 11:13

No wlasnie ja nie mam regulacji mam tylko 25s...co widac wyraznie na schemacie. Dzis podlacze odczekam chwile i zobacze...bo tez tak mysle ze moze jeszcze trwal impuls a ja probowalem otworzyc. Zastanawiam sie czy ten mostek zda egazmin?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 10, 2008 16:31

Mavrick pisze:No wlasnie ja nie mam regulacji mam tylko 25s...co widac wyraznie na schemacie
kolego już pisałem, też mam 25 s w jednym a 30 s w drugim aucie i przed upływem tego czasu można spokojnie otworzyć central i z kluczyka i z pilota.
Z mostkiem co masz na myśli? Połączenie kabla na domykanie z kablem na zamykanie centrala przed przekaźnikiem? Jak najbardziej, ale na wszelki wypadek wstawiłbym diody w oba te kable tak żeby przewodziły prąd w stronę centralki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » pt paź 10, 2008 21:03

Po sprawdzalem dzis i zauwazylem taka rzecz. Jezeli zamkne auto z kluczyka i domkna sie szyby...nastepnie uzbroje alarm. To pozniej gdy go rozbroje drzwi sie nie otworza. Musze je otworzyc z kluczyka. Jezeli zamkne auto z pilota to rowniez z pilota sie otworzy. To samo sie dzieje gdy odlacze domykanie od alarmu i podam na kabel masowy do przekaznika mase z auta wtedy z pilota juz go nie otworzy zostaje tylko kluczyk...nawet w srodku gdy probuje wyciagnac rygiel to wraca do pozycji zamknietej
Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 21:07 przez Mavrick, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 10, 2008 21:16

Mavrick pisze:Jezeli zamkne auto z kluczyka i domkna sie szyby...nastepnie uzbroje alarm. To pozniej gdy go rozbroje drzwi sie nie otworza. Musze je otworzyc z kluczyka.
czy w tej sytuacji żeby otworzyć central kluczykiem, to przekręcasz kluczyk lekko i tylko trochę o 45 stopni, czy musisz użyć wększej siły żeby pokonać opór o przekręcić o 90 stopni?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » pt paź 10, 2008 21:29

Nie zwrocilem uwagi ale raczej musze nieco przekrecic w lewo zeby sie otworzyl



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt paź 10, 2008 21:56

Napisz jak sprawdzisz, ale generalnie nie kapuję tego. Albo coś się knoci z kablami od włączników w zamku (są dwa i w sumie to chyba 7 kabli do sprawdzenia), albo sam włącznik nawalił, albo jakiś jednak błąd w montażu centralki i to mi się najbardziej prawdopodone wydaje, albo to jakaś właściwość tego konkretnego alarmu, z czym się nie spotkałem..


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » pt paź 10, 2008 22:04

Na wiosne wymienialem wiazki w drzwiach bo zakladalem elektryke i na starych wiazkach bylo podobnie. No ale zobaczy centralka jest podlaczona tak jak na schemacie...i byla zakladana w serwisie. Wiec prawdopodobienstowo zlego podlaczenia jest niewielkie...

[ Dodano: 11 Paź 2008 13:56 ]
Zeby otworzyc auto trzeba przekrecic kluczyk ok 45-50 stopni

[ Dodano: 12 Paź 2008 23:36 ]
Paweł no i co wpadles na jakis pomysl czemu tak jest?



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » śr lis 12, 2008 17:37

tak czytam i prychodzi mi na mysl ze masz ryglowanie
tak jak jest w oplu - jak zamkniesz i zaryglujesz to nie otworzysz ani auta od srodka ani z zamka



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 337 gości