Muli sie, szarpie, strzela z tlumika i gasnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Muli sie, szarpie, strzela z tlumika i gasnie
mam golfa 3 z 1993r z motorem 1,6l i mam taki probel. Auto podczas jazdy nagle muli sie szarpie i czasem postrzela z tlumika i gasnie ,po kilkukrotnej probie odpalenia odpala i jedzie bez zarzutow i tak dzialo sie od poczatku mojego urzytkowania go czyli okolo 2 mies. Oddalem auto do mechanika i wymienil swiece filter paliwa i oleju .Auto chodzilo bez zarzutow okolo 1 mies teraz zaczelo sie dziac znow to samo i wymienilem kable wys napiecia i filter powietrza chcialem sie przejechac zeby ocenic jak teraz autko chodzi no i przejechalo kawalek strasznie dymiac nastepnie zgaslo i juz nie odpalilo ,musialem go pchac na parking. POMOCY
Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 10:27 przez polanin, łącznie zmieniany 1 raz.
gdzieeeeeeeeeeeee?chase1 pisze: czujnik hala - w cewce zaplonowej.
[ Dodano: Pią Paź 10, 2008 11:11 ]
Czujnik Halla jest w aparacie zapłonowym.
Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 11:09 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Luzik zodiak, jak zwróciłem uwagę, że przy wtrysku nie ma ssania to mi się jeszcze oberwało od gościa, który na tym skończył swoją pomoc.
A tak przy okazji zodiak, nie sądzisz że awarie halla występują zdecydowanie częściej w silnikach z aparatem w głowicy
Vag to potoczna nazwa programu diagnostycznego Vag-Com, który dzięki specjalnemu interfejsowi pozwala na połączenie się ze sterownikiem np. silnika. Resztę znajdziesz na forum. W przypadku awarii w układzie zapłonowym raczej bezużyteczny, bo stwierdza obecność lub brak impulsów z czujnika halla, ale za to pozwala wyeliminować inne przyczyny nieprawidłowej pracy silnika.polanin pisze:co to vag??(laik)
A tak przy okazji zodiak, nie sądzisz że awarie halla występują zdecydowanie częściej w silnikach z aparatem w głowicy
Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 12:08 przez Jarowo, łącznie zmieniany 2 razy.
JaroW
sory - oczywiscie chodzilo o aparat zaplonowy.
Jarowo - ponoc tak...
tak samo jak awaria pompy wystepuje ponoc czesciej w silnikach pochylonych do przpdu (np abu - nie wiem jakie jeszcze)
generalnie z tymi silnikami jest chyba wiecej problemow
Jarowo - ponoc tak...
tak samo jak awaria pompy wystepuje ponoc czesciej w silnikach pochylonych do przpdu (np abu - nie wiem jakie jeszcze)
generalnie z tymi silnikami jest chyba wiecej problemow
Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 12:09 przez chase1, łącznie zmieniany 1 raz.
1,6 ABU + LPG ; 93'
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 235 gości